Hoevaak seks?

01-04-2011 23:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben wel eens benieuwd hoevaak je seks hebt, per dag/per week of misschien wel per maand. Ik heb kameraad, en die doet het wel bijna elke dag. Is dat normaal lijkt me niet, hij zegt dat ze het beide fijn vinden.

Wat vinden jullie hiervan en hoevaak doen jullie het?
quote:Rome0 schreef op 02 april 2011 @ 08:35:

[...]

Schat, wat hadden we nou afgesproken over forummen tijdens sex? Sorry
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 02 april 2011 @ 12:01:

[...]

Sorry
Ik zit niet in de WW maar werk nog gewoon. Maar over twee jaar met de VUT. Jippie....!!! Dan ga ik dus ook elke dag...!!! Wowww....! Vrije tijd wordt dan vrijtijd....
quote:luckyjane schreef op 02 april 2011 @ 14:23:

Ik zit niet in de WW maar werk nog gewoon. Maar over twee jaar met de VUT. Jippie....!!! Dan ga ik dus ook elke dag...!!! Wowww....! Vrije tijd wordt dan vrijtijd.... Echt waar?
Ik kan niet vaak genoeg seks hebben, maar het gemiddelde ligt hier iets lager dan vaak genoeg.
quote:Chatterly schreef op 02 april 2011 @ 22:50:

[...]

Echt waar? Nou? niet echt hahaha....! Ik ben ouder dan mijn man, dus die moet dan nog even doorwerken voordat ie me voortdurend kan nemen
quote:luckyjane schreef op 03 april 2011 @ 00:30:

[...]

Nou? niet echt hahaha....! Ik ben ouder dan mijn man, dus die moet dan nog even doorwerken voordat ie me voortdurend kan nemen Hahaha bij dat voortdurend kan ik me nou niks voorstellen. Maar ik moet me niet spiegelen aan anderen. Hier 50-58
quote:Chatterly schreef op 03 april 2011 @ 00:36:

[...]

Hahaha bij dat voortdurend kan ik me nou niks voorstellen. Maar ik moet me niet spiegelen aan anderen. Hier 50-58 Hier 58-53. "Voortdurend" was een grapje hoor. Ik moet er niet aan denken om elke dag rollebollend in bed door te moeten brengen. Hoewel ik nog steeds niet vies ben van een vrijpartij....
Iedere dag, in de weekenden vaak 2x per dag. Behalve tijdens menstruatie, ben een slecht zeeman...
Ja moeilijk te zeggen wij hebben een weekendrelatie....

Maar dan doen we het ook wel elk weekend en elke dag, soms ook wel een paar x per dag. Dat geld ook voor de vakantie; dan doen we het ook elke dagt wel een paar x....
Te weinig !!!!! Eens in de zoveel maanden. En dat is helaas niet mijn keus. Van mij mag het wel vaker gebeuren, veeeeeel vaker.
quote:ancee071 schreef op 10 april 2011 @ 01:15:

Te weinig !!!!! Eens in de zoveel maanden. En dat is helaas niet mijn keus. Van mij mag het wel vaker gebeuren, veeeeeel vaker.Dat zou ook wel willen Ancee. Ik denk daarvaak aan en fantaeer er ook over. Maar voorlopig zijn het alleen mijn vingers...
Nou precies. Gelukkig heb ik m'n handen whahaha
Bijna iedere dag......
Ik heb een vriendin, zij en haar man deden het elke dag het liefst 3 keer per dag.

Ze belden elkaar op van hun werk en zegt de een die zin had, dat hij/zij even snel naar huis moesten, om te sexen.

Ik wilde niet eens een keer per week toen.

Ik denk, dat als je heel goede sex heb en als je optimaal ervan kan genieten, dat je vaken sex wil.

Maar als je niet de juiste partner heb getroffen, dan is sex niet fijn.

Zij had weeen en voordat ze naar het ziekenhuis ging, hebben ze het snel gedaan.

Ik snap het niet.
quote:Marie2225 schreef op 14 april 2011 @ 19:21:

Zij had weeen en voordat ze naar het ziekenhuis ging, hebben ze het snel gedaan.

Ik snap het niet.Nou ben ik een man, maar met weeen nog vlug even seksen weird
Hier zo ongeveer om de dag. Soms tussendoor een keertje extra. En als er onverhoopt een dag extra tussen komt te zitten dan wordt mevrouw licht ontvlambaar.
(mijn ex ongeveer gemiddeld 8 keer per week... soms ook drie keer op een dag.. .en ze verdient er redelijk goed aan , gelukkig)
2 a 3 x per week.

En met heel veel plezier nog steeds!
Varieert van 2x per dag tot 1 keer per maand..

Kwaliteit belangrijker dan kwantiteit!!!
quote:Marie2225 schreef op 14 april 2011 @ 19:21:

Maar als je niet de juiste partner heb getroffen, dan is sex niet fijn.

Ik zou het zelfs willen omdraaien: als de sex niet fijn is, heb je niet de juiste partner getroffen.

On topic: wisselt nogal, ik doe niet aan vaste relaties, dus het ligt eraan hoeveel vriendinnen ik op enig moment heb waar ik ook het bed mee deel. Soms 2x per dag, soms 1x per maand.
x
@
ik zie mn vriend meestal alleen in t weekend..

en dan is het meestal 's ochtends en 's avonds..

maar soms ook een dag niet..

of 4 x op een dag.

en als ik hem langere tijd zie,

dan soms ook 4 dagen niet.
Mijn relatie is nog pril - 7 maanden - dus zo'n 1 à 2 keer per dag. Ligt aan de week (co-ouderschap) hoeveel dagen dat zijn. Gemiddeld komen we wel aan 6/7 keer per week. En dat zijn geen korte sessies hoor, meestal een uur of 1,5 à 2. :-)

Op vakantie was het 2 a 3 x per dag. Heerlijk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven