Hoog libido als vrouw is lastig in het daten

05-12-2021 12:48 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien hier vooral vrouwen op dit forem zitten vraag ik hier even wat advies met de hoop op minder slutshaming ;)

Ik had op mijn 20 mijn laatste echte relatie. Nu ben ik al 9 jaar single. Ik ben er ook van bewust dat ik een veel hoger libido heb dan de gemiddelde vrouw. De eerste single jaren "datete" ik niet echt serieus. Veel van mijn vriendinnen leerden hun lief kennen in de uitgang en dacht voor mij zal dat er zo ook van komen. Ik had toen wel veel dronken one night stands met mannen om mijn noden te verzadigen.

Na enkele jaren had ik door dat ik op die manier nooit serieuze mannen ging tegenkomen en ben ik echt op zoek gegaan en beginnen daten. Tinder, Hapn, zelfs parship profiel aangemaakt. Gezien ik een druk leven heb en meestal maar 1 avond per week voor mannen kan vrijmaken, en ik ook graag wel 1 keer per week seks heb (er ook wat nood an heb) liepen die dates ook vaak uit op seks vanaf de eerste avond. Het leek me stom om als vrouw te "moeten wachten" terwijl je beiden zin hebt gezien ik me keihard tegen zo een dubble standards verzet. Maar de meeste mannen vinden blijkbaar vrouwen die dat doen sletten en geen relatiemateriaal. :pukey: :puh: denk ik dan.

Nu heb ik toch geprobeerd om serieus te daten met mannen die me vooral buiten het fysieke interessant lijken, langer daten voor we seks hebben. Maar ik zie het ook niet zitten om geen seks te hebben voor een mand of twee dus spreek ik af en toe ook af met andere jongens, enkel voor seks. En eigenlijk lijkt dit redelijk goed te gaan tot nu toe. Maar ik vind het dan zo vreemd om op date te gaan, hem wat op afstand te houden en ondertussen seks te hebben met andere random kerels. Gisteren (sorry voor de details) was ik net een andere kerel aan het pijpen terwijl mijn serieuze date mij appte op mijn gsm die op de zetel lag. Die 'gelukkige' kerel zag het en wou stiekem met een foto antwoorden terwijl ik bezig was voor de grap. Gelukkig had ik het net op tijd door voor de foto verstuurd was. toen dacht ik toch, wat doe ik eigenlijk.

Hoe gaan jullie hier mee om? En ja, ik weet dat ik een hoog libido heb en voel me daar niet slecht bij. Ik vind het jammer dat dit voor vrouwen een probleem moet zijn want casual seks is zogezegd schaamtelijk. :steam:
Alle reacties Link kopieren
Sja, goed verhaal
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ooit kom je iemand tegen die er hetzelfde naar kijkt als jij. Ik zelf heb ook een behoorlijk hoog libido en ben nu getrouwd met iemand die hetzelfde libido heeft als ik. Het komt bij ons zeer weinig voor dat wij een dag overslaan. We hebben er beide veel behoefte aan, ook nu ik zwanger ben.
Zolang wij er beide tevreden mee zijn, maakt het mij echt totaal niet uit wat anderen hier eventueel van denken. Net zoals het mij totaal niet uitmaakt dat sommige stellen maar 1 keer in de 2 weken of zelfs maand sex hebben. Zolang zij er tevreden mee zijn is het toch prima.

Ik zou alleen als je echt op zoek bent naar iets serieus toch echt je sexdates even aan de kant schuiven. Op de manier waar je nu mee bezig bent vind ik niet dat je je eventuele serieuze date een eerlijke kans geeft als jij sex hebt met andere mannen.
Misschien in de tijd dat je echt met een serieus iemand aan het daten bent dan maar gewoon jezelf helpen. Zijn tegenwoordig genoeg speeltjes.
Je zal maar eens een paar weken geen seks hebben zeg. Ik denk dat je dan doodgaat. Van de nood.
Alle reacties Link kopieren
Ooit kom je de juiste tegen. Ik ben al 9,5 jaar samen met mijn vrouw en we hadden op onze eerste date ook binnen 2 uur sex..
Het een sluit het ander niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me op dit moment de meeste zorgen maken dat die random kerel met je telefoon aan de gang kon.
Alle reacties Link kopieren
Tja... Je zou maar drie maanden lang met iemand daten en erachter komen dat hij gewoon slecht is in bed. Dan heb ik liever seks op de tweede date, dan heb je dat ook gehad tenslotte, en kun je samen in alle rust verder uitzoeken wat jullie willen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt allemaal wel een beetje gelikt.
Alle reacties Link kopieren
Die "gelukkige" kerel verveelde zich blijkbaar tijdens de pijpbeurt. Bedoelen ze dat met "casual sex"? Een beetje multitasken tijdens het seksen?
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik toch geprobeerd om serieus te daten met mannen die me vooral buiten het fysieke interessant lijken, langer daten voor we seks hebben.

Waarom niet seks hebben met die mannen dan ?
Alle reacties Link kopieren
Koop een satisfyer
Knuddestudder schreef:
06-12-2021 13:25
Die "gelukkige" kerel verveelde zich blijkbaar tijdens de pijpbeurt. Bedoelen ze dat met "casual sex"? Een beetje multitasken tijdens het seksen?
:-D
Alle reacties Link kopieren
Heb je zo'n ongelukkige jeugd gehad dat je nu denkt geen twee maand zonder sex met een man te kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Naar ik begrijp wil je dus serieus genomen worden, en gerespecteerd worden. Je hebt een hoog libido. Dus voor je überhaupt al weet of iemand serieuze bedoelingen met jou heeft belandt je er al mee in bed. Of je doet tussendoor iedereen die maar wil. Misschien moet je dat dan wel niet doen. Ben je geil is er een wereld aan speelgoed en je hebt ook altijd je eigen vingers nog. Daarmee kun je die lusten ook wel bedwingen tot je wel weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat is geen garantie dat de man in kwestie bij nader inzien niet toch een zak hooi kan blijken te zijn, maar je verkleint de kansen daarop een beetje.

Of je geeft wel toe aan je lusten en bespringt iedere random man die het voor jou een beetje doet. De kans dat je je dan vaker in de vingers snijdt is groter. Maar ook dan is er een kans dat je wel een keertje eentje treft die wel bij je past, wel serieus is en je wel respecteert.
beaucis wijzigde dit bericht op 06-12-2021 18:53
2.54% gewijzigd
Wel seks op de eerste date. Mannen die daarna geen relatie willen doen dat niet omdat je seks hebt gehad op de 1e date. Ze willen dan geen relatie omdat ze geen relatie willen. En als ze het wel willen dan wel. Maar die seks is niet zo belangrijk.

Stel je krijgt straks een relatie, ga je dan ook zeggen dat je in de date fase met andere mannen seks hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet helemaal, of je duikt meteen in bed met iemand of, in het geval van serieuze interesse, wacht je een paar maanden terwijl je wel ondertussen met andere mannen neukt. Ga gewoon na een paar dates met de serieuze kandidaat naar bed, waarom zo moeilijk doen? Weet je ook meteen of het qua sex klikt, ben je geen maanden voor niets bezig. Het lijkt wel of je zelf toch moeite hebt met je eigen gedrag omtrent sex.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte poging!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met al mijn relaties op de eerste date sex gehad. Maar ik date wel altijd met 1 iemand tegelijk. Dus geen sex met anderen dan. Dat vind ik niks. Je kan best sex hebben op de eerste date of je doet het niet... maar dan heb je even een paar weken geen sex. Op de derde date kan je toch wel sexen?

Ik heb ook een hoog libido en niks met slutshamen. Al doe je elke week een gang bang (heb ik ook allemaal gedaan) geniet er lekker van. Maar zoek dan iemand die er ook zo in staat. Die ook een hoog libido heeft. En wees op zijn minst eerlijk.

Hoe je nu bezig bent ga je niet echt gevoel voor iemand krijgen denk ik. Of is dat juist wat je onbewust doet? Ben je onveilig gehecht?
Alle reacties Link kopieren
Fishing?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Liptonicetea schreef:
06-12-2021 18:19
Stel je krijgt straks een relatie, ga je dan ook zeggen dat je in de date fase met andere mannen seks hebt gehad?
Ik ben dan niet van plan dat te vertellen. Waar ik dan wel bang voor ben is dat er uiteindelijk awkward situaties komen of dat er verhalen tot bij hem komen. In de sociale kringen zitten wel behoorlijk wat mannen waar wel al iets mee gebeurd is die ik vaak tegen het lijf loop. De kroegen waar ik en mijn vriendinnen vaak komen daar loop ik vaak van die mannen tegen het lijf.
Alle reacties Link kopieren
Whateffa schreef:
06-12-2021 18:32
Ik snap het niet helemaal, of je duikt meteen in bed met iemand of, in het geval van serieuze interesse, wacht je een paar maanden terwijl je wel ondertussen met andere mannen neukt. Ga gewoon na een paar dates met de serieuze kandidaat naar bed, waarom zo moeilijk doen? Weet je ook meteen of het qua sex klikt, ben je geen maanden voor niets bezig. Het lijkt wel of je zelf toch moeite hebt met je eigen gedrag omtrent sex.
Het probleem is dat ik heel weinig tijd heb voor daten. Max 1 avond in de week. Dus een paar dates wordt al snel over meer dan een maand verspreid. Moest ik nu 2, 3 keer per week kunnen afspreken zou me dat minder moeilijk lijken om wat meer te daten en te wachten met sex maar de situatie leent zich er helaas echt niet toe.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
06-12-2021 21:05
Hoe je nu bezig bent ga je niet echt gevoel voor iemand krijgen denk ik. Of is dat juist wat je onbewust doet? Ben je onveilig gehecht?
Altijd al problemen gehad met liefde/hechten en seks. Mijn jeugd en borderline problemen zullen daar wel veel mee te maken hebben... maar ik ben me bewust dat dat een moeilijk punt is voor mij. Seks en liefde blijven in mijn hoofd twee heel aparte dingen
Wil je wel echt een relatie? of vind je het wel prima zo?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je een relatie? Je hebt er niet eens tijd voor. Als je echt graag een relatie wil moet je er wel in investeren. Bijvoorbeeld even een paar weken geen seks (behalve met jezelf) of iets minder sporten/wat voor andere dingen je doet waardoor je zo druk bent zodat je meer tijd hebt om iemand te leren kennen.
En anders ga je gewoon zo door als nu, ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ja je bent wel beetje een sletje... lekker
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven