Hoog libido?
vrijdag 7 oktober 2011 om 17:04
Tja, wij hebben bijna elke dag 2 x hete stomende sex en komen dan gillend en krijsend klaar
Bijna op maandag 2x
Bijna op dinsdag 2x
bijna op woensdag 2x
bijna op donderdag 2x
bijna op vrijdag 2x
bijna op zaterdag 2x
en bijna op zondag 2x
Bijna op maandag 2x
Bijna op dinsdag 2x
bijna op woensdag 2x
bijna op donderdag 2x
bijna op vrijdag 2x
bijna op zaterdag 2x
en bijna op zondag 2x
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:21
Dit klinkt als een onzintopic, maar ga toch even serieus reageren.. Het komt op me over dat je 5 x heel veel vindt? Ik weet niet wat normaal is, maar uit ervaring weet ik dat de meeste mannen liever veel meer dan 5x per dag klaarkomen, bij mijn huidige vriend is het ongeveer 10 keer per dag(24 uur). Ik zelf kom ook gemiddeld 6x per dag klaar. WIj vinden dat normaal, maar misschien zijn we wel heel raar! Maar daar maak ik me niet druk om, om wat normaal is. Sex is lekker, en orgasmes ook, en goed voor je geluksgevoel en je wilt niet weten hoeveel calorieen je ermee verbrand;)
zaterdag 8 oktober 2011 om 02:34
En ik kan me voorstellen dat jullie dit als onzintopic afschrijft maar het is echt serieus. Ik heb het er van de week met mijn man over gehad en eigenlijk schrok ik er een beetje van... Wist wel dat hij vaak zin heeft, maar zo vaak dat had ik niet verwacht. En al helemaal niet dat hij er elke keer wat mee doet...
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:39
Is toch heel persoonlijk?
Als jij dat veel vindt ben je niet raar of anders het zegt alleen iets over jullie behoeftes.
Daarbij...wat een man graag zou willen (en ik denk dat er veeeele mannen zijn die dan het zelfde antwoord zouden geven als jou man) wil niet zeggen dat je je schuldig moet voelen als je niet 5x per dag die zelfde behoefte voelt.
Ben je (en is hij) tevreden met jullie middenweg?
Als jij dat veel vindt ben je niet raar of anders het zegt alleen iets over jullie behoeftes.
Daarbij...wat een man graag zou willen (en ik denk dat er veeeele mannen zijn die dan het zelfde antwoord zouden geven als jou man) wil niet zeggen dat je je schuldig moet voelen als je niet 5x per dag die zelfde behoefte voelt.
Ben je (en is hij) tevreden met jullie middenweg?
donderdag 20 oktober 2011 om 14:33
quote:abcxyz schreef op 09 oktober 2011 @ 02:32:
je kan met de acculader en een
natte spijkerbroek vrij gemakkelijk het libido verlagen
:')
Of een plaktattoo van Erica Terpstra op zijn Penis.
Nee, maar even serieus:
Iedere man is anders, je kan het een ''hoog'' libido noemen maar als je het vergelijkt met hyperseksualiteit waarbij (vooral vrouwen) een kleine 50x per dag klaar moeten komen valt het toch wel een beetje in het niet.
je kan met de acculader en een
natte spijkerbroek vrij gemakkelijk het libido verlagen
:')
Of een plaktattoo van Erica Terpstra op zijn Penis.
Nee, maar even serieus:
Iedere man is anders, je kan het een ''hoog'' libido noemen maar als je het vergelijkt met hyperseksualiteit waarbij (vooral vrouwen) een kleine 50x per dag klaar moeten komen valt het toch wel een beetje in het niet.