Huishoudhandschoenen
woensdag 30 november 2011 om 17:43
Hallo,
Ik ben op zoek naar lotgenoten.... Ik raak opgewonden om tijdends het sexen rubber handschoenen aan te hebben.
Ik vind het super geil om terwijl ik ze aan heb bijv aan tepels te trekken en borsten te masseren. Ook vingeren met de handschoen vind ik super.
Zijn er mannen of vrouwen die deze fetisch delen?
Groet dennis
Ik ben op zoek naar lotgenoten.... Ik raak opgewonden om tijdends het sexen rubber handschoenen aan te hebben.
Ik vind het super geil om terwijl ik ze aan heb bijv aan tepels te trekken en borsten te masseren. Ook vingeren met de handschoen vind ik super.
Groet dennis
woensdag 30 november 2011 om 18:00
quote:dennis40 schreef op 30 november 2011 @ 17:43:
Hallo,
Groet dennisMisschien moe je boer worden? Biologisch boer die nog zelf zijn koeien melkt? Met rubberen handschoenen aan.
Hallo,
Groet dennisMisschien moe je boer worden? Biologisch boer die nog zelf zijn koeien melkt? Met rubberen handschoenen aan.
woensdag 30 november 2011 om 18:16
quote:dennis40 schreef op 30 november 2011 @ 18:13:
Het gaat me vooral om het betasten van een naakt lichaam..
Dus niet van sanitair!
Joh, hebben Christel en jij dan ook sanitair met borsten en tepels.
Omdat je denkt dat we dat eventueel zouden denken?
Het gaat me vooral om het betasten van een naakt lichaam..
Dus niet van sanitair!
Joh, hebben Christel en jij dan ook sanitair met borsten en tepels.
Omdat je denkt dat we dat eventueel zouden denken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 30 november 2011 om 18:27
Wauw! This must be your lucky week! http://www.action.nl/top-100
Hier een hele bende voor een schijntje!
Hier een hele bende voor een schijntje!
woensdag 30 november 2011 om 18:27
quote:dennis40 schreef op 30 november 2011 @ 18:11:
Waarom moeten er bij ieder topic eerst 10 zogenaamd grappige opmerkingen voordat er serieus wordt gereageerd?
Onbekend maakt onbemind!
Ik deel de fetish niet, maar zie op tv hier wel eens over.
Inderdaad wellicht de verkeerde pijler hiero. Op 'seks' heb je meer kans.
Waarom moeten er bij ieder topic eerst 10 zogenaamd grappige opmerkingen voordat er serieus wordt gereageerd?
Onbekend maakt onbemind!
Inderdaad wellicht de verkeerde pijler hiero. Op 'seks' heb je meer kans.
woensdag 30 november 2011 om 18:39
quote:ThunderassMan schreef op 30 november 2011 @ 18:27:
[...]
Onbekend maakt onbemind!
Inderdaad wellicht de verkeerde pijler hiero. Op 'seks' heb je meer kans.TO is wel bekend (en de fetish is ook bekend) maar TO is dus zeke rbekend, en misschien maakt dat het een beetje onbemind?
[...]
Onbekend maakt onbemind!
Inderdaad wellicht de verkeerde pijler hiero. Op 'seks' heb je meer kans.TO is wel bekend (en de fetish is ook bekend) maar TO is dus zeke rbekend, en misschien maakt dat het een beetje onbemind?
woensdag 30 november 2011 om 18:41
woensdag 30 november 2011 om 18:45
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2011 @ 18:41:
Wie schrijft er nu onder dit account? Dennis zelf, of één van zijn twee vrouwen?
Als het Dennis is; hoe vinden jouw vrouwen dat? Als het één van de twee dames is; wat vindt D er van en jullie vriendin/vrouw?Verwarrend he!
Wie schrijft er nu onder dit account? Dennis zelf, of één van zijn twee vrouwen?
Als het Dennis is; hoe vinden jouw vrouwen dat? Als het één van de twee dames is; wat vindt D er van en jullie vriendin/vrouw?Verwarrend he!