Is hij een fuckboy of niet?

13-01-2020 12:58 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal ik heb wat advies nodig of hij een fuckboy is of niet.

Lang verhaal kort. Ik ken hem nu al week via snap en we praten in de ochtend tot in de avond. En hij begint altijd het gesprek. Maar het ding is dat hij voor de helft van de tijd over sex wil hebben en de andere helft over ons. Of dat het een jongen ding is weet ik het niet. En gisteren ging die een beetje dirty talken en 5 minuten later vraagt hij of ik deze week met hem wil afspreken. We zouden al afspreken maar hij had het afgezegd omdat hij moest werken. Wat wel waar is want hij liet het zien dat toe op werk was. Maar nu vraagt hij of ik bij ze huis wil langs komen, en ik heb natuurlijk nee gezegd 😅 hij nam het wel goed op maar als het onderwerp net wat te serieus word praat hij over sex. En dan vraag ik hem ook waarom hij dat Doet omdat ik me er niet fijn onder voel en dat ik niet alleen gebruikt wil worden voor sex. Waarop hij weer antwoord dat ik dat niet ben En dat hij wel meer wilt zijn, maar dat ik hem opwind zonder dat ik het besef zij hij.

Dus wat denken jullie fuckboy of niet?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fuckboi maar nog geen pro want een echte 'professionele' fuckboi kan geen afspraken maken later in de week vanwege de andere grietjes die hij upline(d)heeft.

De sexy teksten die een fuckboi je stuurt kunnen gekopiëerd zijn en geplakt voor jou en andere kandidaten, dat maakt een fuckboi dan weer te goedkoop om er lol mee te hebben :evil:

Hoe heeft hij jou benaderd?
.
Alle reacties Link kopieren
'We zouden al afspreken maar hij had het afgezegd omdat hij moest werken. Wat wel waar is want hij liet het zien dat toe op werk was'.

Ehm?
.
Deze gast wil maar 1 ding vrees ik...
Nee het is gewoon een ransaap. Laat je niet playen door deze ransaap.
Jij voelt je er niet fijn bij, dat zegt meer dan genoeg.
Wennas schreef:
14-01-2020 15:53
Als hij thuis af wil spreken doet hij dat niet om over het weer te praten.
Samen koken? :)
Is iedereen nou aan het reageren op een berichtje van januari 2020?
We zullen helaas nooit weten hoe het nu is afgelopen..
Alle reacties Link kopieren
fietjelief schreef:
14-04-2021 00:37
Is iedereen nou aan het reageren op een berichtje van januari 2020?
We zullen helaas nooit weten hoe het nu is afgelopen..
Deze poster haalt allemaal gruwelijk oude topics omhoog, waardoor ze toch weer in je lijst verschijnen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-04-2021 07:31
Deze poster haalt allemaal gruwelijk oude topics omhoog, waardoor ze toch weer in je lijst verschijnen.
Ik was al helemaal in de war. :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het is een fornicatie-freak
Alle reacties Link kopieren
Gestopt bij het woord snap.
Snapchat = seks/fuckboy
Waarom niet whatsapp?

Niks mis mee maar jij lijkt meer te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Lees ik dit topic, kom ik een reactie van mezelf tegen.

Ah, per ongeluk omhoog gehaald als je hem of haar gaat loepen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
..
xynix wijzigde dit bericht op 15-04-2021 08:02
Reden: Oud topic
99.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven