Seks
alle pijlers
Is hij te ver gegaan of?
donderdag 21 september 2023 om 16:54
"Denk dat ik maar ga vertellen..."dat klinkt alsof je hem gaat vertellen dat je toch liever je thee uit een glas drinkt dan uit een mok, maar ja als hij een mok wil pas jij je wel aan en drink je je thee ook uit een mok.
Maar dit gaat over iets veel belangrijkers.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 21 september 2023 om 16:57
Hij is sowieso te ver gegaan. Zelfs al zou jij op dat moment wel seks gehad willen hebben en had je zelf later op de wc die tampon willen verwijderen, dan nog vind ik dat hij ver over de grens is gegaan door je tampon eruit te trekken. Dat is nog niet eens zo, want je had nee gezegd in eerste instantie, dit is echt aan alle kanten verkeerd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 21 september 2023 om 17:04
donderdag 21 september 2023 om 17:05
donderdag 21 september 2023 om 17:33
Ja klopt, misschien is dit ondanks ik het nog niet zag een manipulatief persoonSurebaby schreef: ↑21-09-2023 17:04Ik ken dit slag wel. Heb er ook ooit eentje aan de hand gehad, die net deed alsof hij me een enorme gunst verleende door me niet heel vies te vinden omdat ik ongesteld was.
Net deed alsof ik 'me niet hoefde te schamen'.
Geen lekkere types, manipulatief en dus niet te vertrouwen.
donderdag 21 september 2023 om 18:23
Je zegt steeds dat jullie verliefd zijn. Maar ook verliefd zijn en in een relatie zitten is geen vrijbrief om dan maar over je grenzen heen te gaan.
Je gaf je grenzen aan en je “vriend” negeerde deze. Je gaf geen instemming tot seks op dat moment en hij negeerde het. Je weet hoe ze dat fenomeen noemen right?
En mijn vriend moest het eens wagen om zonder mijn toestemming aan mijn tampon te zitten. Dat zou echt direct einde relatie zijn.
Ik snap niet dat je dit nu niet direct beëindigt, want deze man gaat nog veel meer en vaker jouw grenzen opzoeken en daaroverheen.
Je gaf je grenzen aan en je “vriend” negeerde deze. Je gaf geen instemming tot seks op dat moment en hij negeerde het. Je weet hoe ze dat fenomeen noemen right?
En mijn vriend moest het eens wagen om zonder mijn toestemming aan mijn tampon te zitten. Dat zou echt direct einde relatie zijn.
Ik snap niet dat je dit nu niet direct beëindigt, want deze man gaat nog veel meer en vaker jouw grenzen opzoeken en daaroverheen.
donderdag 21 september 2023 om 18:24
donderdag 21 september 2023 om 18:24
Bij het lezen van dit soort topics (ze komen regelmati voorbij) verbaas ik me altijd hoe laag mensen de lat leggen, verklaart ook meteen waarom er zoveel relaties en huwelijken sneuvelen.
Het leven is al lastig zat en als je bij een partner belandt die je grenzen niet respecteert wordt het alleen maar lastiger. Er zijn genoeg normale kerels in dit land.
Je kunt natuurlijk vrolijk doorgaan met deze relatie. Dan lezen we over 4 jaar wel de topics met de vraag wat je moet doen omdat 'ie je beide ogen dicht heeft geslagen omdat je niet wilde pijpen, maar dat de situatie zo lastig is omdat jullie een koopwoning en een kind hebben.
Ik zeg niet dat dit gebeurt, maar er zit een enorm risico aan het starten van een relatie met iemand die je grenzen niet respecteert.
Mijn tip; zoek verder en zoek iemand die respect voor je heeft en wat toevoegt in je leven. Een strenge selectie in het begin maakt je leven op lange termijn zoveel makkelijker dan maar genoegen nemen met een idioot.
Het leven is al lastig zat en als je bij een partner belandt die je grenzen niet respecteert wordt het alleen maar lastiger. Er zijn genoeg normale kerels in dit land.
Je kunt natuurlijk vrolijk doorgaan met deze relatie. Dan lezen we over 4 jaar wel de topics met de vraag wat je moet doen omdat 'ie je beide ogen dicht heeft geslagen omdat je niet wilde pijpen, maar dat de situatie zo lastig is omdat jullie een koopwoning en een kind hebben.
Ik zeg niet dat dit gebeurt, maar er zit een enorm risico aan het starten van een relatie met iemand die je grenzen niet respecteert.
Mijn tip; zoek verder en zoek iemand die respect voor je heeft en wat toevoegt in je leven. Een strenge selectie in het begin maakt je leven op lange termijn zoveel makkelijker dan maar genoegen nemen met een idioot.
donderdag 21 september 2023 om 18:39
donderdag 21 september 2023 om 18:44
Het enige gevoel dat belangrijk moet zijn voor jou is je eigen gevoel. Hou altijd jezelf en je eigen grenzen in zicht. Dat gaat met vallen en opstaan, maar elke keer leer je weer. Blijf trouw aan jezelf!
Ik vond iemand ook een keer erg leuk, hij mij ook dacht ik.
De eerste keer seks was geweldig, de 2de keer maakte hij stiekem een foto. Bij de 3de flits werd ik me bewust wat hij deed. Toch ben ik niet gestopt. Een enorme stap over mijn grenzen heen. Maar ik vond hem zo leuk... heb het aan een vriendin verteld en zij heeft me geholpen om hem te zien zoals hij is, nml geen leuke man maar iemand die geen respect voor me had en dat ook nooit zou krijgen.
Deze man die jouw tampon eruit heeft gehaald en seks met je heeft gehad is net zo, hij heeft geen respect voor je en dat zal ook nooit komen.
Je richting is belangrijker dan je snelheid
donderdag 21 september 2023 om 18:46
NEE!SaraSara300 schreef: ↑21-09-2023 16:22NOOIT seks hebben tegen je zin in! Zorg beter voor jezelf.
Als jij een grens aangeeft, is dit altijd jouw goed recht.
Zelfs in geval van een prima relatie kan het uiteraard gebeuren dat of jij of de ander op dat moment geen seks wil of bijv. alleen wil zoenen of knuffelen. Daarmee wijs je de ander of je relatie niet af, maar is het meer een kwestie van 'nu even niet, maar een volgende keer weer wel'.
Nu niet, en een volgende keer als ik niet wil OOK NIET.
donderdag 21 september 2023 om 19:16
Ugh, nare actie van hem en rot voor jou. Gaat veel te ver en kan me ergens voorstellen dat je te overrompeld was om weg te gaan op dat moment. Ooit een vergelijkbare situatie gehad en het duurde dagen voor ik doorhad wat ik nu eigenlijk van vond van die actie.
Ook relatie verbroken, zeer grensoverschrijdend gedrag is een no go en kans op herhaling is altijd aanwezig.
Ook relatie verbroken, zeer grensoverschrijdend gedrag is een no go en kans op herhaling is altijd aanwezig.
This is not kosher!
donderdag 21 september 2023 om 19:32
Jij zegt nee en hij gaat je tampon eruit rammen?
Wat verstaat die kleuter niet aan het woord nee?
Los nog van dat een ander sowieso niet effe mijn tampon eruit moet rammen. Om welke reden dan ook.
Ik zou klaar zijn met een kerel die zo over je grenzen gaat.
Die verliefde gevoelens gaan wel weer weg.
Los nog van dat een ander sowieso niet effe mijn tampon eruit moet rammen. Om welke reden dan ook.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 21 september 2023 om 19:33
donderdag 21 september 2023 om 20:16
Precies. Zoals ik pas op nu.nl voorbij zag komen: Only yes means yes.noorderlicht76 schreef: ↑21-09-2023 16:24niet eens, geen nee betekent niet hetzelfde als ja. dat moeten mensen echt begrijpen
donderdag 21 september 2023 om 20:22
Ja vond het ook echt te ver gaan. Hoe zeg ik zoiets? Via de app?Wissewis schreef: ↑21-09-2023 19:32Jij zegt nee en hij gaat je tampon eruit rammen?
donderdag 21 september 2023 om 20:26
Lijkt mij geen onderwerp om over te appen.
Eerder face to face - maar dan uiteraard zonder een sfeertje van film, banken, ... - of via de telefoon.
Dan leert die kleuter man hopelijk nog iets bij voor bij de volgende.
En laat je op dat moment vooral niet aanpraten dat er "toch niets aan de hand was" en "dat je er zelf bent in meegegaan".
Is dit nu later?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in