Jonge kerel -> Oudere dame ?

25-10-2010 08:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Om een lang verhaal "kort" te houden,

Ik ben een 19 jarige Belgje, net na 2 jaar gedaan met mijn vriendin.

Heb altijd al gehouden van wat oudere dames ~30+

Heb wel eens een paar x gechat met wat vrouwen, maar kwam uiteindelijk niet veel van in huis...

nu vraag ik me af, wat is een goede manier om mijn "fantasietje" aan te pakken?

Ik kan natuurlijk niet stomweg naar een dame op straat wandelen en vragen, "hey! zin in wat jonger??" :/

Hoe pak ik dit subtiel aan?

andere tips?

Heb al wat rondgezocht op een gelijkwaardig onderwerp hier op de site, en ja, ik heb de nodige uithouding en blabla, niet omdat ik 19 ben dat ik niets gewoon ben natuurlijk.
quote:schouderklopje schreef op 28 oktober 2010 @ 13:34:

[...]

Sterker nog, ik vind dat ik er beter uitzie dan toen ik 18 was. Misschien minder strak (geen idee hoor), maar wel een stuk lekkerder haha. Met 18 was ik vooral een ontevreden puistenkop ofzo Zoals het een ware puber betaamt
Dit wat?

http://www.tijdlozeliefde.nl/

Op ]www.tijdlozeliefde.nl brengen we mannen en vrouwen samen. Mannen en vrouwen die op dezelfde golflengte zitten. Of in dezelfde levensfase. Mannen en vrouwen op zoek naar echte liefde. Liefde die leeftijdsverschillen overbrugt. Want www.tijdlozeliefde.nl is er specifiek voor de jongere man en de rijpere vrouw. Dit maakt deze datingsite uniek.

Nee, ik sta niet ingeschreven en heb er geen belang bij.
quote:Isatim schreef op 25 oktober 2010 @ 19:59:

Ben ook Belgje maar dan van 35j. en herken wat jij nu meemaakt en heb jouw wensen 15j. geleden dan ook in realiteit omgezet...... kan je echter alleen de raad geven dit gewoon als fijne fantasie te houden en echt wel te genieten van al de jonge (18-25) lekkere strakke meiden van uw generatie..... nog een paar jaartjes en je zal alleen nog dertigers en ouder in bed krijgen en zal je een strakke 20 jarige deerne een stuk meer naar waarde schatten maar het als 30 dertiger niet meer kunnen maken om de klok terug te draaien...

Alles stap voor stap is mijn advies en iedere leeftijd zijn charme!Wat een onzin en wat een boel vooroordelen. Er zijn zat mannen van 30+ (of ouder) die het doen met een 20-er en niet elke 20-er is strak en niet elke 30-er is uitgelebberd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Male, wat kijkt jouw engeltje nors?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven