jonge onervaren man als SV?

16-05-2014 13:42 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om herkenbaarheid te voorkomen hiervoor nieuwe nick aangemaakt.

Ik heb al heel lang geen relatie en dat bevalt me prima, ben hier ook niet naar op zoek. Wel heb ik behoefte aan seks en heb de afgelopen jaren een paar SV's gehad. Deze woonden of ver weg of bleken later toch ook nog een relatie te hebben, dus hiermee gestopt. Nu "ken" ik al heel wat jaren een man via een chatsite. Mailen/chatten al jaren en hebben ook wel foto's van elkaar gezien. Hij is ruim 10 jaar jonger en heeft bijna geen ervaring op seksgebied, is een verlegen type. Nu kwam het hebben van een SV zo ter sprake en of het misschien op dat gebied tussen ons zou kunnen gaan werken. Maar iets houdt me toch tegen. Of het nu zijn leeftijd of gebrek aan ervaring is, ik weet het niet. Van de andere kant: wat heb ik te verliezen en misschien klikt het wel heel goed en kunnen we een leuke tijd hebben. Kom maar op met de voors en tegens!
Je kunt het toch proberen? Je hoeft niet gelijk met hem te trouwen.

Op zich lijkt me een ervaren persoon lekkerder als SV, maar wie weet is het een natuurtalent.
Vanuit jou klinkt het misschien goed, maar ik denk dat, juist omdat hij weinig ervaring heeft, er bij hem al snel gevoelens om de hoek zullen komen kijken.

Dat zal het gecompliceerd maken.
Tot nu toe ervaren mannen gehad, wat ik inderdaad wel fijn vond. Heb geen zin om hem aan het handje te nemen en wegwijs te maken. En inderdaad ook beetje bang voor zijn gevoelens omdat hij "niets gewend" is.
Tja, je kunt het natuurlijk 1 x uit proberen...ik zelf heb liever een ervaren iemand. Maar als jij dit geen bezwaar vindt: Go for it!
quote:jojannekea schreef op 16 mei 2014 @ 14:00:

Tot nu toe ervaren mannen gehad, wat ik inderdaad wel fijn vond. Heb geen zin om hem aan het handje te nemen en wegwijs te maken. En inderdaad ook beetje bang voor zijn gevoelens omdat hij "niets gewend" is.Precies. En het maakt het niet alleen gecompliceerd, er is ook geen weg terug. Een latente seksuele spanning is vaak een extra bindende factor bij man/vrouw chats en wanneer die wegvalt valt er ook nog weinig zinvol te chatten. Kans is dus groot dat je meer verliest dan je wint, maar als je beredeneert dat er sowieso toch weinig te verliezen valt is het een optie natuurlijk.
quote:jojannekea schreef op 16 mei 2014 @ 14:00:

Tot nu toe ervaren mannen gehad, wat ik inderdaad wel fijn vond. Heb geen zin om hem aan het handje te nemen en wegwijs te maken. En inderdaad ook beetje bang voor zijn gevoelens omdat hij "niets gewend" is.

+1

Ik geef ook niet graag les en als hij gevoelens krijgt loop je ook nog het risico dat je je chat-vriendje kwijt raakt
Een twintig jaar jongere onervaren man heeft mij ook gevraagd om hem aan ervaring te helpen. Deze man (jongen) ken ik ook alleen via chat. Ik heb het afgewezen, omdat ik vind dat hij ervaring moet opdoen met een iemand van zijn eigen leeftijd, ik vond zelf het ontdekken van seks met de jongen waar ik verliefd op was superspannend, en echt iets wat ik niet had willen missen.

En daarnaast heb ik zoiets van 'what is in it for me', als ik seks wil zijn er ook wel ervaren mannen te vinden, die dus ook beter mij weten te plezieren.
Mijn huidige vriend had ook niet zoveel ervaring, maar ik heb met hem de beste seks ever! Hoe hij beweegt en naar me kijkt, daar kunnen geen 100 mannen met ervaring tegenop.

Seks zit in de mens. De klik is vele maken belangrijker dan de ervaring. Maar er miet wel chemie zijm, dat geldt sowieso voor een seksuele partner. Zonder chemie geen goede seks.
Er moet echt liefde zijn. De rest is een kwestie van aanwijzingen geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Eh? Een SV moet echt van je houden?
Ik heb 2 keer een SV gehad die allebei maagd waren, beste sex ever. De openheid, leergierigheid en het enthousiasme zorgden voor heerlijke sex. Super ervaring!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dat kan leuk zijn, als je een natuurtalent treft.

Let wel op, dat hij gevoelens niet door elkaar gaat halen. Onervaren mannen verwarren sneller lust en liefde.
Klik is het belangrijkste.

Maar die moet dus en onervarenhei én verlegenheid overwinnen.

Dat wordt misschien toch wat te veel gevraagd.
Lililinda, ga toch weg! Onervaren mannen zijn geen hulpeloze zielige schapen hoor.
Wat is een SV?
Als SV moet je een ervaren iemand hebben, iemand die weet wat ie doet, die je tot hoge hoogtes kan brengen... Just saying...

Onzin.. Als t klikt en je warm van hem wordt, who cares, samen kun je oefenen, van elkaar leren.. Als je het maar leuk hebt, t is maar een Sv dus je kan zo weer kappen als t niet werkt.
Ik zie in mijn omgeving wel dat jongens van net 20 worden versierd door vrouwen van in de dertig. Ik vind het maar vreemd. De jongens vinden de aandacht leuk, maar zouden liever iemand van eigen leeftijd treffen. Daar zijn ze echter dan weer te verlegen of onzeker voor. Ik vind dat je als oudere vrouw hiermee op moet passen. Als een jongen nog zo weinig ervaring heeft levert het verhaal bij hem een gebroken hart op waarschijnlijk.

Twee vrienden van mijn vriend worden op deze manier gebruikt. Tuurlijk vinden ze de seks ook wel fijn, maar er zit gewoon echt geen toekomst in en deze jongens zijn nog zo jong. Laat ze eerst wat ervaring opdoen met meiden van hun eigen leeftijd. Als het een jonge, maar zelfverzekerde, speelse, gozer is, dan is het alweer anders. Denk gewoon aan de gevoelens van die jongens. Ik zie het vaak mis gaan.
Janie, ik denk dat je dat verkeerd ziet, je wilt niet weten hoeveel jongens van net 20 op zoek zijn naar vrouwen van in de 30, hier op Viev komen ze ook regelmatig voorbij.
quote:janie88 schreef op 16 mei 2014 @ 18:12:

Twee vrienden van mijn vriend worden op deze manier gebruikt. Tuurlijk vinden ze de seks ook wel fijn, maar er zit gewoon echt geen toekomst in en deze jongens zijn nog zo jong. Laat ze eerst wat ervaring opdoen met meiden van hun eigen leeftijd. Als het een jonge, maar zelfverzekerde, speelse, gozer is, dan is het alweer anders. Denk gewoon aan de gevoelens van die jongens. Ik zie het vaak mis gaan.

Dat soort vrouwen en mannen denken enkel aan hun gevoelens en hun genot. Als zij echt om gevoelens van anderen zou geven, dan zou ze in eerste plaats aan de gevoelens van haar partner denken.

No offense just my opinion
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:Rubber_Ducky schreef op 16 mei 2014 @ 18:01:

Wat is een SV?Een SeksVriend.
De meningen lopen uiteen! Er is maar 1 manier om erachter te komen of het voor jou wat is
koekies zijn lekker
misschien is ie wel een catfish
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Of een cavia
koekies zijn lekker
quote:Cecil77 schreef op 17 mei 2014 @ 20:57:

[...]

Een SeksVriend.Dank je wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven