Klaarkomen

01-05-2018 11:00 31 berichten
Ik ben 29 en heb sinds een tijdje een vriendin, en daarvoor heb ik een lange tijd geen relatie gehad. Mijn vraag is misschien wat ingewikkeld en gaat over klaarkomen. Voordat ik met mijn vriendin ging duurde het altijd wel minstens een half uur voordat ik klaarkwam. En bij mijn huidige vriendin is het meestal al na 5 min gebeurd. Ik moet er wel bijzeggen dat ik 3,5 week geleden ben geopereerd aan mijn schouder dus ik kan niet veel met mijn rechterschouder en ben er tijdens de sex wel mee bezig in mijn hoofd en dus niet met de sex wat wel zo hoort. Ben nooit echt onzeker geweest op dit gebied maar nu word ik dat dus wel.

Heeft iemand herkenning, tips of andere hulp.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Huh wat heeft je rechterschouder te maken met seks.???

Het gaat er om dat je al na 5 min, klaarkomt en dit niet leuk vindt. Hoop wel dat je de tijd hebt genomen je vriendin te verwennen.

Heel veel mannen komen snel klaar tijdens de penetratie. Je kunt oefenen, even ophouden, wat anders doen, daarna weer , zo kan je eventueel je orgasme uitstellen .

Je kunt ook ivm die schouder een gemakkelijker standje aan nemen, totdat het helemaal genezen is.
Praat er over, dat je nog last hebt van die schouder ( dat is tenminste wat ik er uit haal).

Maar vind je het zelf vervelend of vind je vriendin dit vervelend.
Er staat nl nergens dat je tig minuten nodig moet hebben, om een orgasme te krijgen.

De hele opbouw van jullie seksbeleving is het belangrijkste. Elkaar gek maken, met elkaar spelen. KOm je dan na jullie spel na 5 min, klaar, moet dat toch geen probleem zijn.
Wil je wel langer , dan moet je stoppen, als je het aan voelt komen.

Dat je voorheen er meer dan een halfuur over deed, zegt meer over de toenmalige beleving. Nwe vriendin, hele andere vrouw etc.
5 Min neuken is gewoon gemiddeld. Maar rondom het neuken kun je ook nog aan voorspel enzo doen natuurlijk.

https://www.esquire.com/lifestyle/sex/a ... time-0709/
Ik zou niet klagen als ik jou vriendin was.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dat ik over mijn schouder begin is omdat ik obviously al gezocht heb op internet en dan lees ik dingen zoals dat als je pijn hebt of er niet bij bent met je gedachten dit het klaarkomen kan versnellen. Ik maak sowiso alles met haar bespreekbaar dus je weet ook alles, ook dat ik het misschien wat vervelend vind. Ik neem echt alle tijd voor haar qua voorspel dat duurt ook langer dan de penetratie :) maar goed bedankt voor je reactie in ieder geval

leclair schreef:
01-05-2018 11:17
Huh wat heeft je rechterschouder te maken met seks.???

Het gaat er om dat je al na 5 min, klaarkomt en dit niet leuk vindt. Hoop wel dat je de tijd hebt genomen je vriendin te verwennen.

Heel veel mannen komen snel klaar tijdens de penetratie. Je kunt oefenen, even ophouden, wat anders doen, daarna weer , zo kan je eventueel je orgasme uitstellen .

Je kunt ook ivm die schouder een gemakkelijker standje aan nemen, totdat het helemaal genezen is.
Praat er over, dat je nog last hebt van die schouder ( dat is tenminste wat ik er uit haal).

Maar vind je het zelf vervelend of vind je vriendin dit vervelend.
Er staat nl nergens dat je tig minuten nodig moet hebben, om een orgasme te krijgen.

De hele opbouw van jullie seksbeleving is het belangrijkste. Elkaar gek maken, met elkaar spelen. KOm je dan na jullie spel na 5 min, klaar, moet dat toch geen probleem zijn.
Wil je wel langer , dan moet je stoppen, als je het aan voelt komen.

Dat je voorheen er meer dan een halfuur over deed, zegt meer over de toenmalige beleving. Nwe vriendin, hele andere vrouw etc.
Op het moment dat je voelt dat je gaat klaarkomen even een pauze inlassen en daarna van ritme en/of standje veranderen.
Oefening baart kunst.
Als je nog jong bent en je bent "te snel" gekomen rust even uit (tegelijkertijd kun je je vriendin natuurlijk wel verwennen met mond en handen) als je dan weer een erectie hebt ga je voor de tweede en eventueel een derde ronde.
Een half uur? Dan zou ik wel beurs zijn.
Madeliefjees schreef:
01-05-2018 11:34
een half uur penetratie is natuurlijk wel erg lang. Een vrijpartij met voorspel, hoogtepunt, naknuffelen mag toch echt wel een half uurtje duren hier, vaak langer!
ouwewijsneus schreef:
01-05-2018 11:38
een half uur penetratie is natuurlijk wel erg lang. Een vrijpartij met voorspel, hoogtepunt, naknuffelen mag toch echt wel een half uurtje duren hier, vaak langer!
Ik bedoel ook een half uur penetratie. Half uur totaal vind ik nog weinig.
Madeliefjees schreef:
01-05-2018 11:43
Ik bedoel ook een half uur penetratie. Half uur totaal vind ik nog weinig.
:high5:
Een half uur :love:
Dit is mijn motto
Notsosure schreef:
Dat ik over mijn schouder begin, is omdat ik duidelijk al gezocht heb op internet en dan lees ik dingen zoals dat als je pijn hebt of er niet bij bent met je gedachten dit het klaarkomen kan versnellen. Ik maak sowieso alles met haar bespreekbaar dus ze weet ook alles, ook dat ik het misschien wat vervelend vind. Ik neem echt alle tijd voor haar qua voorspel dat duurt ook langer dan de penetratie :) maar goed bedankt voor je reactie in ieder geval
ALs je last hebt van je schouder, laat haar dan bovenop en wissel dit af.
Je kunt ook ( ) zo met elkaar vrijen. allebei gewoon op je zij liggend naar elkaar toe.
of (( op deze manier.
afijn mogelijkheden ten over. :)
Gun je schouder de tijd om te genezen.
Daarna kun je weer in de lampen gaan hangen :D
Madeliefjees schreef:
en baai de wee, heb ik een donker bruin vermoeden, dat menig vrouw hier ook niets aan vindt.(half uur gepomp)

en ja er zijn ook zat vrouwen/mannen, waar het wel een uur mag duren hahaha :D

ps heb geen flauw idee hoelang het duurt, wij kijken nooit op de klok. WIj genieten puur van elkaar of dit nou een kwartier/half uur/of langer duurt. :)
zozoe schreef:
01-05-2018 11:49
Een half uur :love:
mannen kan je opvoeden....(in ieder geval betreffende de seks ;-) )
een half uur lang achter elkaar neuken? Dus werkelijk 30 x 60 = 1800 seconden pompen.. Dat is dus ongeveer 1,5 keer stoten per seconde gedurende de eerste 10 minuten, dan 0,75 keer per seconde gedurende de volgende 18 en dan nog eens 2 minuten tekeer gaan om klaar te komen, 2 keer per seconde= 900 + 810 + 240 = 1950 x stoten...
Dan wordt zelfs neuken een saaie bedoening..

Dan liever na 5 minuten de eerste keer en na 10 minuten de 2e en na 30 minuten de 3e keer :P
Wat fijn dat alles steeds goed komt
GV72 schreef:
01-05-2018 13:56
een half uur lang achter elkaar neuken? Dus werkelijk 30 x 60 = 1800 seconden pompen.. Dat is dus ongeveer 1,5 keer stoten per seconde gedurende de eerste 10 minuten, dan 0,75 keer per seconde gedurende de volgende 18 en dan nog eens 2 minuten tekeer gaan om klaar te komen, 2 keer per seconde= 900 + 810 + 240 = 1950 x stoten...
Dan wordt zelfs neuken een saaie bedoening..

Dan liever na 5 minuten de eerste keer en na 10 minuten de 2e en na 30 minuten de 3e keer :P

Pff, in de tijd dat je dat hebt uitgerekend is het halve uur al voorbij...
Texas Instruments TI-30X IIB.. 2 minuutjes (hoeveel orgasmes zijn dat?)
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Even aangenomen dat jouw vriendin goed nat is etc. Niet meteen gaan stoten wanneer je haar de eerste keer penetreert. Gewoon even "acclimatiseren". Even wennen aan het gevoel en dus daarmee je hartslag en opwinding onder controle krijgen.

Wanneer je een schouderblessure hebt, een ander standje nemen. Laat haar maar bovenop zitten zodat je je schouder ontlast. En dan kan zij zelf een hoek, beweging etc uitzoeken die haar stimuleert terwijl jij een boodschappenlijstje bedenkt in je hoofd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
01-05-2018 14:24
Even aangenomen dat jouw vriendin goed nat is etc. Niet meteen gaan stoten wanneer je haar de eerste keer penetreert. Gewoon even "acclimatiseren". Even wennen aan het gevoel en dus daarmee je hartslag en opwinding onder controle krijgen.

Wanneer je een schouderblessure hebt, een ander standje nemen. Laat haar maar bovenop zitten zodat je je schouder ontlast. En dan kan zij zelf een hoek, beweging etc uitzoeken die haar stimuleert terwijl jij een boodschappenlijstje bedenkt in je hoofd.

Of die rekensom van hierboven. :sarcastic:
jaw schreef:
01-05-2018 14:24

Dat is toch een vrouwendingetje tijdens de seks? ;)
Je kan het ook zien alszijnde dat je gewoon veel meer opgewonden van haar raakt en moeite hebt met inhouden. Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden. Het gaat erom wat je doen in de 5 minuten.
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
ouwewijsneus schreef:
01-05-2018 11:38
een half uur penetratie is natuurlijk wel erg lang.
Wat is er mis met een half uur lang penetratie? Menigen, inclusief mezelf, houden er net van om uitgebreid de liefde te bedrijven. Voorspel en knuffelen zijn natuurlijk heel belangrijk, maar feitelijke penetratie blijft nog steeds het meest intense gevoel. Met afwisseling van tempo en standjes ben je al snel half uur bezig dan, per beurt.

De uithouding kan variëren van je tijdelijke lichamelijke toestand (bijvoorbeeld vermoeidheid of hoelang laatste keer was, etc.) en fysieke effecten: misschien is je nieuwe vriendin nauwer, waardoor je meer gestimuleerd wordt?
Een half uur is erg lang, dan ben ik idd al boodschappenlijstjes aan t verzinnen en wat doe ik morgen aan :-D
Charles, je bent geen vrouw, voor jou is t dan wel te doen voor menig vrouw niet hoor.
ouwewijsneus schreef:
01-05-2018 14:37
Dat is toch een vrouwendingetje tijdens de seks? ;)
Bij vrouwen misschien uit verveling, bij mannen om niet meteen al het kruit te verschieten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik snap helemaal niets van je vraag maar dat je nu binnen 3 tot 5 min klaarkomt is helemaal toppie schouderkloppie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven