kleine piemel, erg of niet erg?

07-06-2019 20:18 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezers,

alweer bijna 1,5 jaar geleden een date gehad met een hele knappe lieve gast. We hebben 1 x seks gehad en eerlijk gezegd viel het mij erg tegen. Ik voelde er namelijk niet veel van en daar baalde ik heel erg van.... Het zat mij zo dwars dat ik in een soort dilemma terecht kwam. Overigens werd dat dilemma door hem zelf vrij snel geëindigd door een aparte discussie. Hij blokkeerde mij en dat was dat. Ik vond het naar, want had een hele goeie klik met hem, maar andere kant had hij mij van een dilemma afgeholpen. In de meantime kreeg ik 3 maand later wel een vaste relatie voor 1,5. Ineens kwam hij nadat we 6 maand geen contact gehad hebben terug met een heel lang berichtje waarin hij zijn oprechte excuses aan bood voor zijn gedrag en dat ik dat niet verdiende etc etc. Ik had überhaupt niks verwacht van hem, maar dat het hem dwars zat en dat hij zijn excuses aanbood had wel indruk op mij, dus besloot hem te vergeven. Ik had dus op dat moment een vaste relatie, dus bleef het gewoon vriendschappelijk allemaal. Inmiddels ben ik sinds 2 maand single. Ik denk overigens dat hij mij ergens nog steeds wel ziet zitten en ergens ik ook wel, maar ik ben gewoon bang dat zelfs al geef ik het een kans dat ik seksueel gezien niet satisfied zou raken van hem en ik vind satisfying seks wel heel belangrijk... what to do!
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
08-06-2019 12:45
Zijn er wel eens vrouwen die zich afvragen of hun vagina niet te groot is ipv zijn penis te klein?
Stop eens wat tijd in het trainen van je bekkenbodemspieren, kan verrassingen opleveren.
niet dat het iemand iets aangaat, maar ik kan goed genoeg inschatten of het aan mij ligt of aan mijn kut ligt en genoeg piemels gezien om te weten wanneer ik, zonder dat ie in mijn geweest is, te voelen(met mijn handen) of zien dat echt wel kleiner is dan gemiddeld haha.
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Vaak geven mannen met kleine piemels de vrouw de schuld. Small dick complex. Aan kleine borsten kun je wat doen. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 14:20
Reden: provoceren
23.13% gewijzigd
Louise70 schreef:
08-06-2019 21:48
Vaak geven mannen met kleine piemels de vrouw de schuld. Small dick complex. Aan kleine borsten kun je wat doen. [...]
Pardon?
Alle reacties Link kopieren
Niet doen man met een kleintje is gewoon geen vent klaar, zou gewoon aan de norm houden van de westerse vrouw minimaal 18cm daaronder schiet je niks mee op.
Alle reacties Link kopieren
En? Ben je nog ingegaan op het contactverzoek? En was ie nou zo klein als je je herinnerde, of viel het allemaal wel mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens een pik gehad die te groot was, dat is ook echt niks hoor.
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
08-06-2019 21:48
Vaak geven mannen met kleine piemels de vrouw de schuld. Small dick complex. Aan kleine borsten kun je wat doen. [...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 15:24
Reden: Provocerend en ongepast
7.62% gewijzigd
Marmo schreef:
13-06-2019 14:58
[...]
Waar slaat dit nou weer op?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 15:25
Reden: Quote provocerend en ongepast
13.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
13-06-2019 15:19
Waar slaat dit nou weer op?
Waar sloeg haar opmerking op?

Waarom kunnen we het altijd over de ander zeggen en diegene uitlachen, maar als het iemand is die dichtbij staat is slaat het nergens op toch?
Marmo schreef:
13-06-2019 15:23
Waar sloeg haar opmerking op?

Waarom kunnen we het altijd over de ander zeggen en diegene uitlachen, maar als het iemand is die dichtbij staat is slaat het nergens op toch?
Geen idee, die was weggehaald he. En dan ga jij daarna nog even debiel posten.
Alle reacties Link kopieren
Een kleine piemel, en dan hebben we volgens mij over rond de 10 cm in stijve toestand, is toch ook gewoon een typisch geval van jammer, of niet soms?

Het gaat erom dat je iets van wrijving tot stand brengt. Natuurlijk, met je handen en je mond en hulpmiddeltjes en weet ik veel wat voor groenten kan het best gezellig zijn, maar uiteindelijk is het fijn als je allebei flink raspst als de knuppel in het hoenderhok is binnengetreden.

Vervelend voor de miniman, maar er zijn wel meer dingen vervelend.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
13-06-2019 15:26
Geen idee, die was weggehaald he. En dan ga jij daarna nog even debiel posten.
Hoe kan ik er op posten als hij was weggehaald?

Denk dat jij debiel aan het posten bent.
Marmo schreef:
13-06-2019 15:34
Hoe kan ik er op posten als hij was weggehaald?

Denk dat jij debiel aan het posten bent.
Het oorspronkelijke bericht is gewijzigd om 23.30. Jij doet er net nog even debiel overheen.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je met hem?
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Wat verstaat men hier onder klein? Mijn man heeft gok ik 9cm. En ik voel hem niet in de diepte. Vaak twijfel ik of hij überhaupt in me zit. Heb een dildo gehad van 16cm. Die kon er helemaal in en dat 'opgevuld' zijn vond ik persoonlijk het beste gevoel en iets wat ik graag had willen beleven met de man waar ik van houdt. Wij gaan nu de 'WeVibe' proberen. Dan wordt de clitoris (en g-spot) gestimuleerd tijdens het penetreren. Misschien is dat een tip?
anoniem_387207 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 18:39
Reden: te persoonlijk
9.74% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven