Leuke parenclub overdag?
woensdag 6 februari 2013 om 17:43
Lieve allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuke parenclub die overdag
open is en dan ook goed bezocht wordt. En dan bedoel ik ook open voor alleenstaande heren.
Het lijkt mij namelijk heerlijk om als het weer mooier weer wordt
op een vrije middag buiten in het zonnetje te liggen,
met zwembad zou super zijn, en dan te genieten van al dat lekkers wat we allemaal hebben.
Weet iemand een leuke club?
In het verleden kwam ik n.l. vaker in parenclubs maar omdat mijn huidige partner dit niet leuk vindt en ik het heel erg mis om lekker los te gaan met meerdere personen lijkt mij dit een aardige oplossing
X
Ik ben op zoek naar een leuke parenclub die overdag
open is en dan ook goed bezocht wordt. En dan bedoel ik ook open voor alleenstaande heren.
Het lijkt mij namelijk heerlijk om als het weer mooier weer wordt
op een vrije middag buiten in het zonnetje te liggen,
met zwembad zou super zijn, en dan te genieten van al dat lekkers wat we allemaal hebben.
Weet iemand een leuke club?
In het verleden kwam ik n.l. vaker in parenclubs maar omdat mijn huidige partner dit niet leuk vindt en ik het heel erg mis om lekker los te gaan met meerdere personen lijkt mij dit een aardige oplossing
X
donderdag 7 februari 2013 om 13:59
http://www.inn4love.nl/nl/fkk/index.php
Ligt wel aan het einde van de wereld, maar heeft een zwembad, buitenbubbelbad en binnenbubbelbaden.
Geen idee hoe druk het is, overigens.
Ligt wel aan het einde van de wereld, maar heeft een zwembad, buitenbubbelbad en binnenbubbelbaden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 8 februari 2013 om 15:41
Een parenclub is voor paren en niet voor alleen gaande. Als je iets in die richtig wil beleven moet je naar duitsland gaan. Daar heb je party treffs voor mannen alleen. De organisator organiseert een stel vrouwen en je betaald een prijs en kan zolang en vaak als je wil. In NL bestaat dit concept (nog) niet. Veel plezier ...
vrijdag 8 februari 2013 om 21:21
quote:Snoesje666 schreef op 07 februari 2013 @ 13:59:
Wij zijn hier ook een keer geweest, op en parenavond, dat was eens en nooit meer, maar misschien dat het door de weeks wel wat is. Kijk anders eens op clubtijd.nl daar worden ze ook beschreven.
groetjes K&A
Wij zijn hier ook een keer geweest, op en parenavond, dat was eens en nooit meer, maar misschien dat het door de weeks wel wat is. Kijk anders eens op clubtijd.nl daar worden ze ook beschreven.
groetjes K&A
zaterdag 9 februari 2013 om 10:49
Sincity (ijmuiden) heeft doordeweeks wel entertainment a la duitse party treffs voor mannen. Op zich wel logisch, dat was ten slotte vroeger een hoerentent
Maar, weer geen tuin.
En aangezien je een vrouw bent.... waarom regel je niet gewoon een date? Gaan jullie eerst naar de sauna, beetje spanning opbouwen en daarna maak je het elders af.
En aangezien je een vrouw bent.... waarom regel je niet gewoon een date? Gaan jullie eerst naar de sauna, beetje spanning opbouwen en daarna maak je het elders af.