man kan niet in mij klaarkomen tijdens sex
zaterdag 31 juli 2010 om 15:35
Sinds een tijdje lukt het zeer regelmatig niet dat mijn man klaarkomt tijdens de geslachtsgemeenschap. Ik probeer er niet zo punt van te maken en via hand en mond werk verder te gaan maar het gebeurt steeds vaker en nu we een twee kindje willen krijgen is het wel vervelend. Ik weet niet goed wat we kunnen doen. Diverse standjes, speeltjes ect worden al uitgeprobeerd. Wie weet raad?
zaterdag 31 juli 2010 om 16:40
quote:blogbabe schreef op 31 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Er zijn genoeg lesbische stellen die op deze manier zwanger raken, hoor! Hoe dacht je dan dat dat ging? (oké, 't is niet heel romantisch, maar ach...)
En wat dacht je van die ONS met een VIP, sperma opvangen in de mond en daarna in de vagina proppen.
9 maanden later, hé VIP ik krijg geld van je
[...]
Er zijn genoeg lesbische stellen die op deze manier zwanger raken, hoor! Hoe dacht je dan dat dat ging? (oké, 't is niet heel romantisch, maar ach...)
En wat dacht je van die ONS met een VIP, sperma opvangen in de mond en daarna in de vagina proppen.
9 maanden later, hé VIP ik krijg geld van je
zaterdag 31 juli 2010 om 16:41
Het had zo mijn verhaal kunnen zijn. Toen ik zwanger wilde worden van de tweede ( ook van de eerste) had mijn man ook moeite met klaarkomen. Bij de tweede lag dat met name aan dat hij heel erg prestatiedruk van zichzelf ervaarde. Voor zijn gevoel moest en zou hij mij "bezwangeren" (sorry weet even geen andere term) en hij had ook het idee dat ik dat van hem verwachtte. Terwijl ik juist probeerde om er heel erg relaxt mee om te gaan ( iets wat bij de eerste me minder makkelijk afging ). We hebben er toen lang over gesproken met elkaar en besloten dat een tweede kindje welkom zou zijn als het zou komen, maar als dat niet zo zou zijn dat het dan ook goed was. En dat we gewoon weer van de seks zouden genieten en het voor ons plezier/ genot zouden doen en niet puur als voortplanting (helemaal niet zelfs behalve dan dat ik nu geen anticonceptiemiddel meer gebruikte).
Hoe ervaart jouw man het? Misschien heeft hij wel hetzelfde als mijn man en kan een gesprek ( al dan niet met een seksuoloog) helpen.
Hoe ervaart jouw man het? Misschien heeft hij wel hetzelfde als mijn man en kan een gesprek ( al dan niet met een seksuoloog) helpen.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 31-07-2010 16:43
Reden: verheldering
Reden: verheldering
% gewijzigd
zaterdag 31 juli 2010 om 17:30
quote:[message=6712895,noline xxx schreef op 31 juli 2010 @ 17:09[/message]:
[...]
Ik kreeg van die suggestie ook geen trek....
[...]
Ik kreeg van die suggestie ook geen trek....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zondag 1 augustus 2010 om 14:39
Ik denk dat het meer pestatiedrang is omdat het nu wat langer duurt voordat ik zwanger ben. We vrijen regelmatig en omdat ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet precies wanneer ik het meest vruchtbaar ben is het niet alleen vrijen om een baby te maken.
Laatste opmerking van whoosh vind ik echt onbegrijpelijk!
Sperma word benut, maar zo'n spuitje gebruiken lijkt me net iets te plastisch.
Laatste opmerking van whoosh vind ik echt onbegrijpelijk!
Sperma word benut, maar zo'n spuitje gebruiken lijkt me net iets te plastisch.
zondag 1 augustus 2010 om 22:36
Komt vaak voor hoor, zoals hier ook al werd gememoreerd. En jullie reageren er goed op door er niet zo'n probleem van te maken en op mond en handwerk over te gaan.
Ik dacht even aan death grip syndrome maar je schrijft dat het eerst niet zo was. Mij lijkt de diagnose voor de hand liggen: je man is al dan niet onbewust zenuwachtig voor het vaderschap. Volkomen begrijpelijk en natuurlijk, niets om je zorgen over te maken.
Wel lastig als je zwanger wilt worden.
Maar de oplossing is al even eenvoudig. Neuk. Schakel over op mond/handwerk (of zijn eigen hand) voor het laatste stukje. En op het moment dat hij zijn point of no return bereikt heeft, dan stopt hij zijn penis terug in je vagina.
Dan word je zwanger, krijgen jullie een kind, en is er geen reden meer om onbewust zenuwachtig te zijn, en dan zal je zien dat het zo weer "gewoon" lukt.
Shepherd
Ik dacht even aan death grip syndrome maar je schrijft dat het eerst niet zo was. Mij lijkt de diagnose voor de hand liggen: je man is al dan niet onbewust zenuwachtig voor het vaderschap. Volkomen begrijpelijk en natuurlijk, niets om je zorgen over te maken.
Wel lastig als je zwanger wilt worden.
Maar de oplossing is al even eenvoudig. Neuk. Schakel over op mond/handwerk (of zijn eigen hand) voor het laatste stukje. En op het moment dat hij zijn point of no return bereikt heeft, dan stopt hij zijn penis terug in je vagina.
Dan word je zwanger, krijgen jullie een kind, en is er geen reden meer om onbewust zenuwachtig te zijn, en dan zal je zien dat het zo weer "gewoon" lukt.
Shepherd