Mannen en sperma...

01-02-2008 10:31 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder vrouwen vaak wel een "hot topic": na een pijpbeurt sperma slikken of niet? De één vindt dat vanzelfsprekend, de ander moet er niet aan denken.

Maar hoe zit dat eigenlijk met mannen en hun eigen sperma? Mijn laatste 2 vrienden waren daar namelijk gek op, en daar was ik eerlijk gezegd, best verbaasd over! Want ik ben iemand die het op zich wel slikt, maar niet omdat ik het nou zo vreselijk lekker vind smaken. Maar dat een man zijn eigen sperma echt lekker vindt, dát was compleet nieuw voor me!

En ja, dat was inderdaad een kwestie van eigen vingers aflikken of vragen niet gelijk te slikken, maar via een tongzoen te delen...

Tja... :-| Ben nu best benieuwd of dat eigenlijk vaak zo is, of dat ik toevallig twee uitzonderingen achter mekaar gevonden heb :D :)
Zweet en bloed vind ik niet erg om af te likken als het vers is. Ik ga geen glaasjes vullen en het daarna opdrinken, net als sperma. Ik vind hersenvocht weer een heel ander verhaal, dat hoort namelijk niet uit je lichaam te komen, net als maagzuur, gal en pus. Zeker niet tijdens de seks.

En met bloed aflikken bedoel ik dus dat ik een wondje waar toevallig het roofje vanaf gaat aflikken niet zo erg vind, direct uit de bron en geen overdadige hoeveelheden. Geen ongesteldheidsbloed dus, gadver, dat valt bij mij in de categorie poep en plas.
frenk schreef op 01 februari 2008 @ 15:36:

[quote]dolce vita26 schreef op 01 februari 2008 @ 15:31:

~~~~

[...]

I

Ik snap niet zo waarom men vaak vind dat je alles maar eens moet uitproberen. Ik vertrouw volledig op mijn inschatting en doe dus geen dingen die me tegenstaan.
(Behalve sex bij ongesteldheid) mee eens.
Frenk, ik vind ook niet dat er iets mis mee is als je niet van anale seks of seks bij ongesteldheid enzo houdt. Dat is namelijk iets wat je ook makkelijk kunt voorkomen. Dat ervaar ik zelf ook niet als belemmerend. Ik ervaar dingen wel als belemmerend als er bijvoorbeeld heel voorzichtig met lichaamssappen om moet worden gegaan. En ook ervaar ik het als belemmerend als iemand bang is om te machtig of te onmachtig over te komen tijdens de seks.

Maar ik vind zeker niet dat je maar alles uit moet proberen, dat doe ik ook niet. Het gaat mij dan vooral om het "oppassen dat je niets verkeerds doet" dat vind ik dan belemmerend.

Als je wel pijpt maar je wilt niet dat de ander in je mond klaarkomt, dan moet je daarvoor oppassen

Als je wel af en toe eens een ander standje uitprobeert maar van de ander weet dat hij gevoelig is voor machtsverhoudingen dan moet je daarvoor oppassen.

En dat doe ik dus liever niet, oppassen. Maar er zijn een heleboel dingen die ik niet ga proberen, maar daar hoef ik ook niet voor op te passen, die zijn eenvoudig te vermijden.
Vl43inder schreef op 01 februari 2008 @ 15:46:

Frenk, ik vind ook niet dat er iets mis mee is als je niet van anale seks of seks bij ongesteldheid enzo houdt. Dat is namelijk iets wat je ook makkelijk kunt voorkomen. Dat ervaar ik zelf ook niet als belemmerend. Ik ervaar dingen wel als belemmerend als er bijvoorbeeld heel voorzichtig met lichaamssappen om moet worden gegaan. En ook ervaar ik het als belemmerend als iemand bang is om te machtig of te onmachtig over te komen tijdens de seks.

Maar ik vind zeker niet dat je maar alles uit moet proberen, dat doe ik ook niet. Het gaat mij dan vooral om het "oppassen dat je niets verkeerds doet" dat vind ik dan belemmerend.

Als je wel pijpt maar je wilt niet dat de ander in je mond klaarkomt, dan moet je daarvoor oppassen

Als je wel af en toe eens een ander standje uitprobeert maar van de ander weet dat hij gevoelig is voor machtsverhoudingen dan moet je daarvoor oppassen.

En dat doe ik dus liever niet, oppassen.

Dat snap ik wel.

Maar ik ervaar het gewoon niet als een belemmering als ik op dingen moet letten.

Daar komt bij dat je niet zo heel erg oplettend hoeft te zijn om op te merken dat ik ga klaarkomen (wat van pijpen trouwens nog nooit is gelukt). :D

Gelukkig zijn mijn vriendin en ik wat dat betreft een perfect match, want zij heeft eigenlijk dezelfde gevoelens bij machtsverhoudingen en dit soort dingen.

Het duurt even... maar dan heb je ook iemand! ;-]
Ik zeg niet dat je dingen moet doen die je vies vind. Maar ik zeg, in mijn beleving is de beste sex, sex waarbij je niet nadenkt over dat soort dingen. Als je gek op elkaar bent, en je vind elkaar lekker. Dan ben je toch niet vies van elkaar? (En jezelf) Ik moet er niet aan denken om op zo een manier sex te hebben. Waarbij ik op al het vocht dat voorbij komt moet letten.

En sex en ongesteldheid? Ja ik kies er ook niet voor, maar we hebben wel eens het licht aangedaan na de sex, en toen bleken we beide helemaal onder het bloed te zitten. Tot ons gezicht aan toe. Tja vies verhaal, maar we hebben er niets van geproefd, of gemerkt.Wel keihard gelachen, en lekker de douche ingesprongen.
Pijpen vind ik lekker en sperma niet vies. Een klein slokje gaat best, meestal is het geen emmer vol.

Mijn man vond het eerst maar niks om te tongzoenen als ik iets sperma in mijn mond had, maar hij is er niet vies van. Hij wil er wel onderuit komen maar ik vind het heel geil om te doen en leuk om te plagen.

En die vergelijkingen;

poep en pies horen in de pot vanwege stank. Keertje onder de douche over elkaar plassen is geen probleem. hersenvocht, gal, maagzuur horen in je lijf en is niet geheel gezond als dat niet zo is.

blijft voor mij over sperma en zweet.
dolce vita26 schreef op 01 februari 2008 @ 15:56:

Ik zeg niet dat je dingen moet doen die je vies vind. Maar ik zeg, in mijn beleving is de beste sex, sex waarbij je niet nadenkt over dat soort dingen. Als je gek op elkaar bent, en je vind elkaar lekker. Dan ben je toch niet vies van elkaar? (En jezelf) Ik moet er niet aan denken om op zo een manier sex te hebben. Waarbij ik op al het vocht dat voorbij komt moet letten.

Omdat je van iemand houdt betekent het toch niet gelijk dat alles van die persoon lekker is en je nergens vies van mag zijn?

Poepluiers van je eigen kind gaan ook niet in ene naar bloemetjes ruiken omdat het eigen is.
Ik geloof ook niet dat dolce vita bedoelt dat ze zelfs de stront van haar man lekker vindt. Volgens mij bedoeld ze dat ze het vocht dat natuurlijk bij de sex voorkomt niet smerig vind en dat ze zich zeker niet wilt druk maken over het ontwijken ervan.
En zo denk ik er ook over. Alle andere meningen zijn ook prima, maar liever niet in mijn bed.
Ik zeg toch in mijn beleving. Ik wil me gewoon laten gaan in bed, en hoop dat mijn vriend zich ook gewoon laat gaan. Maar ik vind niet snel iets vies, of raar.

En ik vind de poepluiers van mijn eigen kind wel lekkerder ruiken dan poepluiers van een ander kind haha
Vl43inder schreef op 01 februari 2008 @ 16:06:

Ik geloof ook niet dat dolce vita bedoelt dat ze zelfs de stront van haar man lekker vindt. Volgens mij bedoeld ze dat ze het vocht dat natuurlijk bij de sex voorkomt niet smerig vind en dat ze zich zeker niet wilt druk maken over het ontwijken ervan.
Wij begrijpen elkaar!!
Vl43inder schreef op 01 februari 2008 @ 16:06:

Precies. Zo vatte ik het ook op.

Maar ik vind het vocht dan zelf wel weer vies en ervaar het niet als een belemmering om het te ontwijken. Dat maakt voor mij de seks juist lekkerder dan als ik iets wat ik vies vind ga negeren.
.
Frenk, vind je zweet en speeksel ook vies? Of alleen sperma en het vrouwelijke equivalent zeg maar?
Vl43inder schreef op 01 februari 2008 @ 17:03:

Frenk, vind je zweet en speeksel ook vies? Of alleen sperma en het vrouwelijke equivalent zeg maar?

Zweet vind ik niet vies op zich, maar wel vies om op te likken. Speeksel geldt hetzelfde voor (zie hierboven): bij het zoenen is het prima, maar je moet er geen glas van op hoeven drinken want dan is het smerig.

Een druppeltje sperma of een klein beetje vaginavocht doet me ook niet zoveel (hoewel ik de smaak van sperma bijzonder vies vind), maar een hele hap sperma of vaginavocht, nee... daar pas ik voor.

Maar het staat het beffen of pijpen totaal niet in de weg hoor. Het is geen enkel probleem om niet in een mond klaar te komen ;-]
frenk schreef op 01 februari 2008 @ 15:36:

[quote]dolce vita26 schreef op 01 februari 2008 @ 15:31:

~~~~

[...]

Ik vind het juist heel onprettig om me totaal te laten gaan en dan dingen te doen die ik vies vind (zoals bv. sperma proeven, seks bij ongsteldheid, anale seks).

Ik geniet meer van dingen die ik wel lekker vind om te doen...

Ik snap niet zo waarom men vaak vind dat je alles maar eens moet uitproberen. Ik vertrouw volledig op mijn inschatting en doe dus geen dingen die me tegenstaan.
Ach ja, zo beginnen we allemaal. IK ben degene die 'sletterig' wil doen in bed, en dus ben ik degene met macht. En waarom is seks bij ongesteldheid nu vies? Sluit je je vrouw dan een week op in een tent?
Enigma schreef op 01 februari 2008 @ 17:01:

ik slik graag, niet omdat de smaak me zo kan bekoren, maar omdat een goede blowjob pas af is als er is geslikt, en daarna nog even heel zachtjes doorzuigen.........geloof me wordt echt bijzonder op prijs gesteld!!! Jammer dat t in het kader van "safe"sex niet zo'n goed idee is....

Niet door alle mannen dus (ik ken er nog veel meer die het geen fijn idee vinden, alleen hoor je daar in de kroeg en de sportkantine natuurlijk geen enkele man over).

Een blowjob, hoe goed hij ook is uitgevoerd, leidt bij mij niet eens tot een orgasme dus om te zeggen dat hij niet af is zonder te slikken.... onzin wat mij betreft!
Vraag me af of je dan ook ineens vies bent van sperma in je vagina. Ik wil enkel sperma in mijn mond of in mijn vagina trouwens van mannen die ik zie zitten, en waarvan ik natuurlijk weet dat hij geen ziektes heeft. Waarom zou anale seks trouwens vies zijn? Als je goed reinigt of een condoom gebruikt, is er toch niets aan de hand?

Ben toch blij dat ik mannen tref die mij echt overal willen likken en absoluut niet vies van me zijn.
Digitalis schreef op 01 februari 2008 @ 17:14:

[...]

Ach ja, zo beginnen we allemaal. IK ben degene die 'sletterig' wil doen in bed, en dus ben ik degene met macht. En waarom is seks bij ongesteldheid nu vies? Sluit je je vrouw dan een week op in een tent?

Nee hoor, mijn vrouw heeft totaal geen behoefte aan seks tijdens de menstruatie.

Ik vind het vies omdat je baarmoederslijmvlies, gemengd met bloed naar buiten aan het pompen bent. Ik vind dat vies. Anderen niet. Laat ze.
.
Enigma schreef op 01 februari 2008 @ 17:36:

en ik ben blij dat ik blijkbaar altijd die mannen eruit weet te pikken die pijpen heerlijk vinden.....zou het echt jammer vinden als dat niet zo was.....maar Frenk, het maakt mij niet uit hoor dat jij niet klaarkomt van pijpen....ik hoef het niet met je te doen toch?

HO! Ik vind pijpen goddelijk lekker! Een van de lekkerste dingen die er is op seksueel gebied.

Ik kom er alleen niet van klaar... da's wat anders!

En jij mag het niet met mij doen nee. Dat is en blijft altijd voorbehouden aan mijn vriendin ;-]

Enigma schreef op 01 februari 2008 @ 17:36:

ben het volledig met Digitalis eens, sex met mannen (of vrouwen) die om welke reden dan ook vies van me zijn, is gewoon niet voor herhaling vatbaar!!!

Ik ben niet vies van mijn vriendin. Ik vind haar megalekker. Alleen legt iedereen de grens anders.

Sommigen vinden poep eten niet vies. Ga je dan ook roepen dat zo iemand vies van je is? Of begrijp je dat wel?

Mijn grens ligt bij sperma.

En bij spruitjes.... die vind ik ook vies en eet ik om dezelfde reden ook niet.
.
Ik slik eigenlijk altijd wel (inderdaad vooral ook omdat het lekker opruimt :p). En mijn vriend heeft nooit laten blijken het vervelend te vinden met mij te zoenen na het slikken. Sterker nog, na het slikken wordt er steevast gezoend. Na vrijwel elke seksuele handeling trouwens. Zoenen is gewoon lekker.

Zelf vind ik het ook geen probleem om 'mezelf te proeven' wanneer ik met hem zoen nadat hij me heeft gebeft.

Seks tijdens de menstruatie? No problemo (m.u.v. de eerste dag: te gevoelig). En dat 'eruit pompen' valt (bij mij tenminste) reuze mee hoor Frenk. Ik verlies tijdens de seks dan vrijwel geen bloed.

Maar iedereen moet doen wat hij of zij prettig vind.
Ik vind het juist lekker om een vrouw nadat ze is klaargekomen een tongzoen te geven en omgekeerd vind ik het ook lekker dat zij mij een tongzoen geeft nadat zij mij gepepen heeft, waarbij zij al dan niet sperma in haar mond heeft. Ik ben het voor de rest overigens zeer met Enigma eens: als ik iemand echt leuk vind, vind ik trouwens weinig vies. En ook de mening van Digitalis deel ik: sex met vrouwen die om welke reden dan ook vies van me zijn, is niet voor herhaling vatbaar.
@Q-Q: Je onderschrift; whoehahahah lol-on..

@Enigma: quoten doe je als volgt:

- een enkele post, gebruik je de 2 haakjes in de tijd & naambalk aan de rechterkant voor.

- meerdere post(s) Alsvolgt excl. de gebruikte haakjes, want anders kan ik het je niet duidelijk laten zien.. :)

['quote'=*naam persoon*] quote bla die baldie blabkla..[/quote]

zelfde met cursieve, onderlijnde tekst etc.. abC
quote: mezelf
Hier staat gelijk ook mijn mening..

Sperma vanmezelf vindt ik niet echt *yum*, vaginaal vocht hleaas geen idee & dat verschilt ook vast van moment tot moment/dame..

Ik weet gelukkig wel hoe je sperma 'n stuk makkelijker binnenkrijgt..

Simpel: Je man(nen) gewoon veel zoet fruit geven, Ananas, Banaan, Kiwi, Mango, e.d lekker in 'n milkshake dumpen evt. met wat ijs (als toetje) & enkele uren later, slikken maar.. \\:-)//

Toe ik nl. nog heel veel fruit at, heb m'n eigen zaad wel n's geproefd op het "juiste moment" zo bleek, 't was welliswaar warm, maar vrij neutraal van smaak..

Behoorlijk acceptabel zelfs.. :)

lijstje van 'n ander forum af gejat 'n aantal jaar terug:

sperma smaak advies:

* 38-41% ananas

* 12-14% banaan

* 7-9% broccoli

* 5-7% selder

* 5-7% aardbei of kers

* 5-7% kaneelpoeder

* 1,2-2% gember

* 1,2-2% nootmuskaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven