Massageolie

05-10-2019 14:43 34 berichten
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een lekkere massageolie waarmee je kunt masseren én waarbij het geen probleem is als je tijdens/na de massage seks hebt (dus olie die niet schadelijk is voor je intieme delen, zodat je niet eerst uitgebreid je handen hoeft te wassen of moet douchen)

Kan wel voor zoiets van Durex gaan maar hoor veel verhalen over dat het plakkerig en niet fijn is. Ik zag zelf Rituals en die leken me érg lekker omdat ik enorm fan ben van Rituals, maar weet niet of die schadelijk zijn.

Tips voor lekkere massageolie zijn welkom! :lol:
Alle reacties Link kopieren
kaleballen schreef:
09-10-2019 15:28
Pjur is wel op silliconenbasis lees ik, dat wil je toch niet in je lichaam hebben?
Waarom niet?
Juist het silliconengedoetje houdt het glijerig volgens mij.
...
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
09-10-2019 11:09
met caramelgeurtje. Goed mee te masseren en ruikt heel goed! :yum:
Echt?
Ik heb een keer een glijmiddel proefdingetje gehad met karamelgeur gat-ver-dam-me, alsof je met een stuk snoep in bed ligt.
...
Alle reacties Link kopieren
Olie van de Rituals :)
Rooss4.0 schreef:
09-10-2019 15:52
Echt?
Ik heb een keer een glijmiddel proefdingetje gehad met karamelgeur gat-ver-dam-me, alsof je met een stuk snoep in bed ligt.
Eerlijk gezegd vind ik dat dus wel wat hebben, beetje smaak tijdens het pijpen :lol: Maakt het iets leuker
kaleballen schreef:
09-10-2019 15:28
Pjur is wel op silliconenbasis lees ik, dat wil je toch niet in je lichaam hebben?
Het is er speciaal voor gemaakt en tast het condoom niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Natusan of Neutral babyolie.
Alle reacties Link kopieren
De Etos heeft een massageolie van een kleine 3-4 euro. Amandelgeur is prettig en niet te vettig.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
05-10-2019 16:39
Geen idee, maar het lijkt mij nou ook niet zo lekker om zijn geslachtsdeel in mijn mond te nemen als deze naar bloemetjes smaakt ;-)
En haringsmaak vind je wel lekker? 😁
Love is the meaning of life
kaleballen schreef:
09-10-2019 15:28
Pjur is wel op silliconenbasis lees ik, dat wil je toch niet in je lichaam hebben?
Uhm, hoezo niet? Dat zijn veel glijmiddellen toch ook?
anoniem_391754 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 14:17
Reden: Omdat het meervoud van glijmiddel niet glijmiddels is:)
0.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven