mijn ballenjongen

11-08-2013 17:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mijn naam is Wietske, 48 jaar oud en heb sinds 5 maanden een vriend en die heeft hele gevoelige ballen. Niet zoals ik vanuit mijn opvoeding ken, dat je er niet tegen mag stoten ofzo. Maar juist het tegen overgestelde, hij (Bart) vind het juist heel prettig en geil als ik er in knijp. Tijdens het neuken in doggy-style wil hij juist dat ik hem bij zijn ballen pak en wanneer ik tegen mijn orgasme zit er juist in knijp zodat hij ook klaarkomt. Dit is niet mijn eerste vriendje maar wel de eerste bij wie het zo werkt. Zijn er meer mannen die dit juist fijn vinden?
quote:roeleboel schreef op 11 augustus 2013 @ 20:24:

Je bent 48? En neuk je dan nog?

Ouwe viezerik.

Nou dank je wel. Ik wist niet dat er op neuken een maximale leeftijd stond. Tot welke leeftijd mag het dan van jou???

(*kijkt snel of leeftijd van 52 nog te veranderen is op profiel* )
Thanks for sharing
Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. Wietske
Mens, als je op serieuze reacties zit te wachten dan zet je toch je eigen naam en die van je vriend hier niet neer. Je lijkt wel 12 in plaats van 48....

quote:wietske03 schreef op 12 augustus 2013 @ 17:00:

Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. WietskeHet zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
quote:johnasd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 04:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wietske03 in "mijn ballenjongen"" class="messagelink">wietske03 schreef op 12 augustus 2013 @ 17:00</a>:</b>

Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. Wietske</div></blockquote>Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............

Oh.my.god.

Ga gewoon weg van dit forum als je niet in staat bent iets normaals te typen.
quote:mriek83 schreef op 13 augustus 2013 @ 04:19:

[...]

Oh.my.god.

Ga gewoon weg van dit forum als je niet in staat bent iets normaals te typen.nog iemand met een pot en een ketel
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:02:

[...]

Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............

Inherent = onlosmakelijk samengaand

Verwijden =verbreden, uitzetten, vergroten

Verwijten= Als schuld of tekortkoming voorhouden, aanrekenen, aantijgen, aanwrijven.

De pot verwijt de ketel.

Volgende week toch maar weer gewoon naar school terug...
Wietske, het werkt nogal op de lachspieren zo'n vrouw van 48 die op puberale toon praat over "haar vriendje" en deze volwassen man een "ballenjongen" noemt omdat hij het fijn vind dat zijn testikels worden leeggeknepen.
Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!
quote:nigned schreef op 13 augustus 2013 @ 22:09:

Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!Oeh. Jij weet tenminste hoe je de dames aan moet pakken. Schreeuwen en schelden, dat vinden we geyl. Mijn keteltje is nu in ieder geval lekker verwijd, dat moet ik zeggen.
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:02:

[...]

Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............

Zijn we nu ouderen of pubers? Ingewikkeld hoor, dit.

quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:24:

[...]

nog iemand met een pot en een ketel

Ja, en hier nog één. Waar ik zojuist 'n kopje thee mee heb gezet. En me dus bijna verslikte door de opmerking van Lady-Voldemort

Maare.. serieus dan? Fijn dat het goed klikt in bed, Wietske.
quote:nigned schreef op 13 augustus 2013 @ 22:09:

Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!

Nope. Ik snap heel goed dat het heel fijn kan zijn als iemand je ballen streelt of aan ze trekt als je klaarkomt.

Maar TO gebruikt zo te lezen haar eigen voornaam en die van haar vriend. Ook na beleefd vragen reageert ze daar niet op, dus is de conclusie al snel dat TO een puber is.

En als er dan nog door andere pubers gereageerd wordt met schreeuwen of spelfouten moet je niet vreemd opkijken dat je niet serieus genomen wordt.
quote:single-lady schreef op 13 augustus 2013 @ 23:11:

[...]

...moet je niet vreemd opkijken dat je niet serieus genomen wordt.Hoezo? Ik had er uit begrepen, dat ze maar aan zijn ballen moet zitten om serieus "genomen" te worden! :-)
quote:jaakds schreef op 14 augustus 2013 @ 09:19:

[...]

Hoezo? Ik had er uit begrepen, dat ze maar aan zijn ballen moet zitten om serieus "genomen" te worden! :-)Dat vooral natuurlijk. Hoewel genomen worden altijd een plus is, serieus of niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven