mijn ballenjongen
zondag 11 augustus 2013 om 17:17
Hallo mijn naam is Wietske, 48 jaar oud en heb sinds 5 maanden een vriend en die heeft hele gevoelige ballen. Niet zoals ik vanuit mijn opvoeding ken, dat je er niet tegen mag stoten ofzo. Maar juist het tegen overgestelde, hij (Bart) vind het juist heel prettig en geil als ik er in knijp. Tijdens het neuken in doggy-style wil hij juist dat ik hem bij zijn ballen pak en wanneer ik tegen mijn orgasme zit er juist in knijp zodat hij ook klaarkomt. Dit is niet mijn eerste vriendje maar wel de eerste bij wie het zo werkt. Zijn er meer mannen die dit juist fijn vinden?
zondag 11 augustus 2013 om 20:38
dinsdag 13 augustus 2013 om 04:02
quote:wietske03 schreef op 12 augustus 2013 @ 17:00:
Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. WietskeHet zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. WietskeHet zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
dinsdag 13 augustus 2013 om 04:19
quote:johnasd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 04:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wietske03 in "mijn ballenjongen"" class="messagelink">wietske03 schreef op 12 augustus 2013 @ 17:00</a>:</b>
Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. Wietske</div></blockquote>Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
Oh.my.god.
Ga gewoon weg van dit forum als je niet in staat bent iets normaals te typen.
Bij thuiskomst zag ik 26 reacties. Maar wat een teleurstelling, niet 1 serieuse reactie, alleen flauwe opmerkingen. Wietske</div></blockquote>Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
Oh.my.god.
Ga gewoon weg van dit forum als je niet in staat bent iets normaals te typen.
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:02
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:02:
[...]
Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
Inherent = onlosmakelijk samengaand
Verwijden =verbreden, uitzetten, vergroten
Verwijten= Als schuld of tekortkoming voorhouden, aanrekenen, aantijgen, aanwrijven.
De pot verwijt de ketel.
Volgende week toch maar weer gewoon naar school terug...
[...]
Het zijn ook allemaal de pubers die men beschrijft en waarvan men hoop dat ze weer naar schoolgaan. Zd hebben en punt wat betreft de privacy op inherent. Maar serieus zijn hebben deze ouderen nooit van gehoord. De pot verwijd de ketel............
Inherent = onlosmakelijk samengaand
Verwijden =verbreden, uitzetten, vergroten
Verwijten= Als schuld of tekortkoming voorhouden, aanrekenen, aantijgen, aanwrijven.
De pot verwijt de ketel.
Volgende week toch maar weer gewoon naar school terug...
dinsdag 13 augustus 2013 om 22:13
quote:nigned schreef op 13 augustus 2013 @ 22:09:
Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!Oeh. Jij weet tenminste hoe je de dames aan moet pakken. Schreeuwen en schelden, dat vinden we geyl. Mijn keteltje is nu in ieder geval lekker verwijd, dat moet ik zeggen.
Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!Oeh. Jij weet tenminste hoe je de dames aan moet pakken. Schreeuwen en schelden, dat vinden we geyl. Mijn keteltje is nu in ieder geval lekker verwijd, dat moet ik zeggen.
dinsdag 13 augustus 2013 om 22:24
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:02:
[...]
Zijn we nu ouderen of pubers? Ingewikkeld hoor, dit.
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:24:
[...]
nog iemand met een pot en een ketel
Ja, en hier nog één. Waar ik zojuist 'n kopje thee mee heb gezet. En me dus bijna verslikte door de opmerking van Lady-Voldemort
Maare.. serieus dan? Fijn dat het goed klikt in bed, Wietske.
[...]
Zijn we nu ouderen of pubers? Ingewikkeld hoor, dit.
quote:johnasd schreef op 13 augustus 2013 @ 04:24:
[...]
nog iemand met een pot en een ketel
Ja, en hier nog één. Waar ik zojuist 'n kopje thee mee heb gezet. En me dus bijna verslikte door de opmerking van Lady-Voldemort
Maare.. serieus dan? Fijn dat het goed klikt in bed, Wietske.
dinsdag 13 augustus 2013 om 23:11
quote:nigned schreef op 13 augustus 2013 @ 22:09:
Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!
Nope. Ik snap heel goed dat het heel fijn kan zijn als iemand je ballen streelt of aan ze trekt als je klaarkomt.
Maar TO gebruikt zo te lezen haar eigen voornaam en die van haar vriend. Ook na beleefd vragen reageert ze daar niet op, dus is de conclusie al snel dat TO een puber is.
En als er dan nog door andere pubers gereageerd wordt met schreeuwen of spelfouten moet je niet vreemd opkijken dat je niet serieus genomen wordt.
Stelletje onvolwassen schijtwijven!!! Ja Wietske, het knijpen of trekken aan je ballen is lekker!!! De rest van de dames weten niet hoe ze een man aan moeten pakken maar hebben alleen maar een grote mond als je iets post!!
Nope. Ik snap heel goed dat het heel fijn kan zijn als iemand je ballen streelt of aan ze trekt als je klaarkomt.
Maar TO gebruikt zo te lezen haar eigen voornaam en die van haar vriend. Ook na beleefd vragen reageert ze daar niet op, dus is de conclusie al snel dat TO een puber is.
En als er dan nog door andere pubers gereageerd wordt met schreeuwen of spelfouten moet je niet vreemd opkijken dat je niet serieus genomen wordt.