Mijn vriend wil dat ik het met een ander doe

19-01-2025 21:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik wil hier iets delen om te zien of jullie adviezen hebben hoe hiermee om te gaan. Ik ben 25 en mijn vriend is 30.
Ik heb nu 5 jaar een relatie met mijn vriend. We wonen 3 jaar samen. Alles gaat prima, daarom was ik vorige week heel erg verbaast dat mijn vriend na de seks ineens zei "Wil je het niet een keer met een ander doen? Het lijkt me zo geil als je dat zou doen... en dat je het dan opneemt en ik mee kan luisteren..."
Ik ben nog steeds in shock en weet niet wat ik er van moet denken. Ik snap totaal niet waar dit vandaan komt. Ik hou van hem, hoezo wil hij dat ik hem bedrieg? Gisteren begon hij er weer over dus hij lijkt serieus te zijn...
Het is al een iets ouder topic, maar ik was benieuwd hoe het nu gaat tussen jullie mbt deze fantasie.
Zelf had ik de fantasie om mijn man te bekijken met een andere vrouw. Dit is inmiddels 10 jaar geleden ongeveer. En dit is er nooit van gekomen. In de tussentijd wel twee keer een andere man erbij gehad (2x dezelfde persoon).
En andersom vindt hij dit dus ook heerlijk om te zien. Mochten we een vrouw tegenkomen die hiervoor openstaat dan hoop ik deze wens alsnog te kunnen vervullen.
We zijn al meer dan 20 jaar bij elkaar, en we praten tijdens de seks zo nu en dan over deze fantasieën en herinneringen, en dit is voor ons allebei extra opwindend.
Goede afspraken zijn natuurlijk cruciaal.
Dit topic inmiddels bijna een half jaar oud en behalve de openingspost heeft TO niet meer gereageerd.
Wist je dat de oceaan zout is van alle tranen van onbegrepen haaien die alleen maar een knuffel willen?
Hallo allemaal,

Ik heb alle reacties gelezen zowel de positieve als de negatieve.
Mijn vriend wil zelf helemaal niet vreemdgaan, dat heeft hij mij heel erg duidelijk gemaakt in onze gesprekken, anders dan dat sommigen van jullie dachten.
Het gaat hem echt puur om mij zien met een ander.
De afgelopen naanden bleef hij hier maar op terugkomen eerst leek het me niks.zodra
Ik blijf het vreemd vinden, maar ik sta er nu wel meer voor open.
Mijn vriend heeft ook gelijk iemand op het oog, het is zijn boks trainer van de sportschool.
Een brede donkere man. Ik heb hem 1 keer gezien toen ik mee ging sporten met mijn vriend.

Nou wil hij dat ik aankomende zaterdag mee ga naar de sportschool, hij geeft dan boksles en hij wil dan dat ik hem ga verleiden...

Ik vind het allemaal heel spannend ik weet ook niet hoe dit gaat uitpakken. Of ik dat wel kan waar hij bij staat.
Is het ergens in de hele verhaal nog relevant wat JIJ wil?
Je vriend klinkt meer als een pooier dan als een liefdevolle partner met een fantasie.
Ik hoop dat er hier nog wat zinvolle argumenten voor je gaan komen, ik kan alleen maar denken van brrrrrrrrr :sick:
En volgens mij sta je er helemaal niet achter.
Pieremachochel
Er zijn best wel veel mannen die deze fantasie hebben maar de meeste zijn toch wel de 45 voorbij. Alleen hoe die mannen dit aanpakken vind ik wel vaak heel vreemd, ga maar ff de boks leraar verleiden zo start je dit echt niet.
Ga gewoon samen een keer naar een PC daar kan veel maar hoeft niets.
Wat is dit..

Dat hij een man aanwijst die je moet gaan versieren.
Heb je hier zelf ook nog wat op in te brengen?

Wie zegt dat die boks leraar hier op zit te wachten.

Heel apart, ga gewoon naar een club waar je dit soort dingen kunt doen.
wij hebben er soms wel eens een man bij, maar we zouden het nooit op deze manier doen.
Ik weet niet of ik zo ver mee zou willen gaan in de fantasie van jouw vriend, TO.

Ik snap best dat het spannend kan zijn om zo'n boksleraar tijdens het sporten een beetje te teasen of met hem te flirten (kan leuk zijn om dit samen te beleven) maar voor hem zelf voelt het misschien wel genant. Voor hetzelde geldt heeft hij een vriendin en/of is hij er helemaal niet van gediend dat de vrouw van een cursist/klant/leerling avances maakt.

Ik zou aan je vriend voorstellen om iemand te zoeken via Tinder of Feeld. Geef in je profiel aan wat jullie fantasie is (als jij er ook helemaal achter staat).

Of waag idd de stap naar een parenclub.
brg schreef:
23-07-2025 07:48
Hallo allemaal,

Ik heb alle reacties gelezen zowel de positieve als de negatieve.
Mijn vriend wil zelf helemaal niet vreemdgaan, dat heeft hij mij heel erg duidelijk gemaakt in onze gesprekken, anders dan dat sommigen van jullie dachten.
Het gaat hem echt puur om mij zien met een ander.
De afgelopen naanden bleef hij hier maar op terugkomen eerst leek het me niks.zodra
Mijn vriend heeft ook gelijk iemand op het oog, het is zijn boks trainer van de sportschool.
Een brede donkere man. Ik heb hem 1 keer gezien toen ik mee ging sporten met mijn vriend.

Nou wil hij dat ik aankomende zaterdag mee ga naar de sportschool, hij geeft dan boksles en hij wil dan dat ik hem ga verleiden...

Ik vind het allemaal heel spannend ik weet ook niet hoe dit gaat uitpakken. Of ik dat wel kan waar hij bij staat.
En krijgt je man daarna gratis sportlessen?
Ik vraag mij af of de boksleraar hiervan op de hoogte is...
Wat een triest gedoe zeg.
Inderdaad, zoals Choco-fan al zei, nogal gênant voor de boksleraar als hij niet vooraf ingelicht is (en consent heeft gegeven). En voor jou ook gênant als je een blauwtje loopt.
Laat je vriend zelf de boksleraar verleiden. Het is zijn fantasie tenslotte.
Of beter nog (als je het echt wilt), kies zelf je bull.

In mijn ervaring zijn cuckolding, hotwifing, of trio’s (welke vorm je ook kiest) heerlijk opwindende spellen, maar zorg wel dat er duidelijkheid en wil over alles is.
kwistigverlangen wijzigde dit bericht op 23-07-2025 18:35
6.96% gewijzigd
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
brg schreef:
23-07-2025 07:48

Het klinkt als een ondoordacht plan.

En je schrijft dat je er nu wel meer voor open staat. Wees vooral eerlijk naar jezelf, wil je dit echt zo op deze manier? Het kan dat je het ook opwindend vind maar dat blijkt niet uit je posts. Onthoud dat jouw gevoel op de eerste plaats komt, niet de fantasie van jouw vriend die wel even bedenkt hoe en wat. Bedenk of en onder welke voorwaarden je zoiets wil.
Als je ieder week een zaadje in iemands hersens plant kan er best iets gaan groeien.
Trixie schreef:
23-07-2025 08:16
Is het ergens in de hele verhaal nog relevant wat JIJ wil?
Je vriend klinkt meer als een pooier dan als een liefdevolle partner met een fantasie.
Ja dit. Het lijkt alsof jouw partner dit al heeft besproken met zijn boksleraar.
I
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Natuurlijk moet het een zwarte man zijn, hahaha. Lekker cliché.

Verder eens met een aantal anderen hier, ik zou het (zeker) de eerste keer niet met een bekende doen, en als die leraar er niets van afweet kan het wel eens heel erg gênant worden voor iedereen betrokken. En dan is er nog het feit dat hij misschien helemaal geen zin heeft om een prop te zijn voor jullie fantasie...

Er bestaan websites zat voor dit soort ontmoetingen, vol mannen die hier wél op zitten wachten. Ik zou die eerst eens bekijken. Je kan me pb'en als je wat suggesties zou willen.
Huh, eind januari begon hij hierover tegen jou en een half jaar later heeft hij de persoon van zijn voorkeur al geregeld. Aanstaande zaterdag gaat zijn sportleraar bovenop jou duiken als het aan jouw partner ligt. Drijft hij vaker zijn zin door zonder jou echt de tijd te geven?
Wat er echt gaat gebeuren zaterdag weet ik niet. Ik heb ook mijn grenzen en kom ook zeker voor mezelf op. Het is vooral de gedachte die we gaan uittesten, stel dat ik iets probeer , kijken hoe dat dan voor mij voelt. Of ik dat ook spannend en leuk vindt.

Ik heb die man maar 1 keer eerder gezien. Zeker een aantrekkelijke man, maar weet niet of het überhaupt klikt.

Het is meer dat we experimenteren met de gedachte. Kans is best groot dat er zaterdag helemaal niks gebeurd.
brg schreef:
23-07-2025 23:49
Wat er echt gaat gebeuren zaterdag weet ik niet. Ik heb ook mijn grenzen en kom ook zeker voor mezelf op. Het is vooral de gedachte die we gaan uittesten, stel dat ik iets probeer , kijken hoe dat dan voor mij voelt. Of ik dat ook spannend en leuk vindt.

Ok, gelukkig. Dat uittesten of je het leuk vind om (in bijzijn van je partner) te flirten met een andere man klinkt al rustiger, meer op jouw tempo, dan "ik ga zaterdag zijn leraar verleiden rondom de boksles" (want dat las voor mij meer als voorspel). Luister goed naar je eigen gevoel!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven