Mijn vrouw delen

18-06-2015 15:50 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en heb me geregistreerd omdat ik graag ervaringen van jullie zou kennen.

mijn vrouw en ik fantaseren tijdens de sex regelmatig over een trio, zowel een extra man als vrouw erbij. het klinkt vreemd, maar vooral een man erbij vind ik ontzettend opwindend. Ik fantaseer er voornamelijk over dat mijn vrouw geblindoekt op bed ligt, waarna ik haar verras met een extra paar handen. hij geeft haar dan een massage, bevredigt haar oraal en de rest hangt af van hoe geil hij haar heeft kunnen maken.

intussen heb ik iemand gevonden via een advertentie met wie het lijkt te klikken (ik wil dit niet met iemand bekend doen), en ben ik mijn vrouw er stukje bij beetje warm voor aan het maken, wat ook lijkt te lukken.

toch ben ik benieuwd naar andermans ervaringen (zowel van de vrouwen als mannen die dit eerder hebben gedaan)... laat dus maar komen zou ik zeggen!
quote:Lekkerstel3 schreef op 17 juli 2015 @ 15:55:

Nooit vergeten je hebt fantasie en je hebt werkelijkheid

En die kan heeeeeel anders uitpakkenConcrete ervaring mee ?
wij wel en alleen maar goede....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Hay

Wij ook goede ervaringen gehad

Maar schreef kan anders uitpakken zo ook bij ons maar gelukkig in het voordeel van alle
quote:Lekkerstel3 schreef op 26 juli 2015 @ 14:32:

Hay

Wij ook goede ervaringen gehad

Maar schreef kan anders uitpakken zo ook bij ons maar gelukkig in het voordeel van alleJe maakt me wel nieuwsgierig hoor lekker stel
Hoi allemaal,

Hier ben ik weer (topicstarter).

We zijn inmiddels een hele tijd verder en ik merkte dat de fantasie ook bij mijn vrouw meer begon te leven (ze ging er harder op in in bed, toegankelijker).

Onze eerste stap hebben we deze weel samen gezet. We hebben een advertentie geplaatst met de oproep aan mannen om mijn vrouw proberen te verleiden (met woorden). Al heel de week in de opbouw naar het samen schrijven van de advertentie kunnen we niet van elkaar afblijven.

Gisterenavond was ik weg en had ik haar gezegd dat ze best de reacties alleen mocht lezen en evt al wat reageren. Ze moest me dan maar af en toe een appje sturen om te laten weten wat ze er van vond.

Het was 1 van de meest opwindende avonden die ik ooit heb beleefd. De spanning en de uiteindelijke ontlading waren heerlijk.

We genieten hier momenteel enorm van, zien het echt als voeding voor onze fantasie en kijken wel waar het toe leidt. We zijn voorlopig van plan het bij mailen te houden. Ben benieuwd!

Greetz
nou bedankt voor de update. laat je weer van je horen als je vrouw goed hard gepakt is door een andere vent. en ook wat jij er van vond, ben ik benieuwd naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven