Mijn vrouw wilt geen sex meer.

27-04-2014 08:35 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,



Ik zou graag wat advies willen hebben want ik weet dat een relatie niet alleen om sex draait maar toch vind ik het wel een beetje belangrijk.



Ik heb een super leuke vriendin van 29 al 10 jaar 2 super kids van 6 en 5.



Mijn vriendin heeft helaas in 2006 een zwaar ongeluk gehad

Ze is toen veel aangekomen tot 130 kilo



Ze is in 2010 zelf gaan lijnen wat een super effect had en weegt nu 80 kilo



We hebben een goeie relatie en doen veel leuke dingen.



Alleen nu komt het vanaf begin waren we veel intiem en en als ik naakt uit de douche kwam dan greep ze me al vast

We hadden vaak sex en genoten ook als we alleen ff streelde of ff kort speelde met elkaar



Maar zins ze veel is afgevallen is alles weg

Ze stoot me af

Raakt me nooit meer aan

Sex hebben we misschien 10 x per jaar

Ik weet dat een relatie niet alleen om sex draait alleen ik heb wel gevoel



Nu hebben we vaker over gehad en zegt ze voel me niet lekker en gewoon geen zin



Zijn er dames hier die dit ook hebben of hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?? en of hebben jullie advies



Ik mis gewoon soms dat intiem zijn die knuffel die kus die streling



Ik weet echt ff niet wat ik er mee moe



Groetjes rick
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wat je schrijft in veel relaties. Er kunnen een aantal dingen aan de hand zijn, waardoor ze minder zin heeft:

- Hormonale schommelingen (de pil is soms een stoorzender)

- Fysiekeproblemen (ik wil je niet bang maken, maar soms is er en sluimerende ziekte, die energie vreet zonder dat je het weet)

- Ze is ontevreden met haar lijf en heeft moeite te accepteren dat haar lichaam verandert.

- De behoeftes/verlangens van een mens veranderen. Misschien is ze zich gaan realiseren dat ze iets anders wil, of iets meer. Ik ken aardig wat vrouwen die zouden willen dat hun man andere seksuele gewoontes vertoont (minder vanilleseks, minder gepland, niet alleen ind e slaapkamer, soft bondage, etc)

- etc.



Maar de oorzaak kan ook bij jullie beiden of bij jou liggen.

- Heb je haar wel echt duidelijk gemaakt wat jou behoefte is? Praten jullie hier wel over? Voor veel mensen is dat moeilijk. Ga eens een echt goed gesprek aan. Vraag door. Toon begrip.

- Seks in het begin van een relatie is altijd spannend. Op een gegeven moment is de verrassing eraf en wordt seks een sleur. Wat kun jij doen om het weer spannend te maken? Een rollenspel? Een andere lokatie? Heb je weleens gevraagd wat haar echt op zou winden?

- Het kan zijn dat jullie libido's verschillen. Vraag eens wat zij 'normaal' vindt. Wat vindt ze een normale frequentie?

- Ik vind 50 tinten een vreselijk boek. Maar er zit een checklist in die Anastasia in moet vullen, waarin ze haar grenzen aan moet geven. Ik heb gemerkt dat zo'n checklist (wat zou je graag nog es willen doen en wat absoluut niet) helpt om met elkaar te communiceren over seksualiteit.



En als dat allemaal niet helpt, bedenkt dan het volgende:



Stel jij houdt heel erg van spruitjes eten. Het is je lievelingseten. Maar je vrouw walgt er van. Zo erg, dat je het thuis niet mag klaarmaken. Wat doe je dan?

A. Je dwingt haar toch spruitjes te eten, ook al is dat tegen haar zin?

B. Je eet nooit meer spruitjes, ook al doe je jezelf daarmee te kort.

C. Je gaat scheiden en zoekt een vrouw die wel van spruitjes houdt.

D. Je gaat zo nu en dan buiten de deur eten



Succes!
The older I get, the faster I was
Alle reacties Link kopieren
Ricky34, je bent niet de enige.

Ik stond een maand geleden op het punt om actief op zoek te gaan naar een ander. Niet voor een relatie maar alleen voor de seks. Gelukkig ben ik tot inkeer gekomen voor het te laat was. Mede dankzij reacties op mijn blog (welke ik gelijktijdig begonnen ben).

Ik lees in dit topic een aantal tips waar ik in ieder geval wat aan heb.

Het belangrijkste is dat jullie van elkaar houden.

En misschien help het jou ook om je frustraties van je af te schrijven op een blog (al dan niet anoniem). Dan heb je een rustigere blik op wat je kan en wil doen om het probleem op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:adamopverkenning schreef op 28 april 2014 @ 19:43:

Ricky34, je bent niet de enige.

Ik stond een maand geleden op het punt om actief op zoek te gaan naar een ander. Niet voor een relatie maar alleen voor de seks. Gelukkig ben ik tot inkeer gekomen voor het te laat was. Mede dankzij reacties op mijn blog (welke ik gelijktijdig begonnen ben).

Ik lees in dit topic een aantal tips waar ik in ieder geval wat aan heb.

Het belangrijkste is dat jullie van elkaar houden.

En misschien help het jou ook om je frustraties van je af te schrijven op een blog (al dan niet anoniem). Dan heb je een rustigere blik op wat je kan en wil doen om het probleem op te lossen.Hoe is je seksleven nu, en wat heeft uiteindelijk geholpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 29 april 2014 @ 10:58:

[...]



Hoe is je seksleven nu, en wat heeft uiteindelijk geholpen?

Ik ben mijn blog pas een maand geleden begonnen en de eerste weken was ik vooral met mijzelf bezig. Maar door het schrijven, het lezen van andere blogs en de reacties van lezers ben ik ingaan zien dat ik verkeerd bezig was.

Aan de ene kant ligt mijn aandacht bij mijn nieuwe foto blog. Dit is gedeeltelijk een afleiding zodat ik niet constant bezig ben met het echte probleem. 24 uur per dag bezig zijn met het probleem werkt, in mijn ogen, alleen maar averechts.

Aan de andere kant geef ik mijn vrouw meer aandacht, waarbij ik op moet letten dat de inimiteit belangrijker is dan de seks. En hier ben ik pas een week mee bezig, en moet ik geduld hebben. Uiteraard is er in een week nog geen verandering in mijn seksleven.

Voor de geïnteresseerden: Mijn blogs zijn [SPAM].
Alle reacties Link kopieren
Ik denk persoonlijk dat dumpen nog de enige logische optie is.

Als een vrouw zo egostisch is, kan ze het nooit waard zijn om heel veel aandacht aan te besteden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou d'r telefoon eens checken. Misschien heeft ze een ander
Alle reacties Link kopieren
GeenStijl heeft je vraag nu trouwens als topic op hun site gezet, Ricky.



Gelukkig ben en blijf je anoniem.
Alle reacties Link kopieren
quote:carmen5 schreef op 02 mei 2014 @ 17:51:

GeenStijl heeft je vraag nu trouwens als topic op hun site gezet, Ricky.



Gelukkig ben en blijf je anoniem.Mag dat zomaar??? Dus alles wat ik hier neerzet, kan op elke willekeurige andere site gebruikt worden????
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:paus_benedictus schreef op 02 mei 2014 @ 17:00:

Ik denk persoonlijk dat dumpen nog de enige logische optie is.

Als een vrouw zo egostisch is, kan ze het nooit waard zijn om heel veel aandacht aan te besteden.



Wel erg kort door de bocht en makkelijk gedacht..



@Ricky Hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:lady-aurora schreef op 02 mei 2014 @ 18:26:

[...]



Mag dat zomaar??? Dus alles wat ik hier neerzet, kan op elke willekeurige andere site gebruikt worden????Dit is een openbare plek waar iedereen mee kan lezen ( en copy-pasten), dus ik ben bang van wel.
quote:lady-aurora schreef op 02 mei 2014 @ 18:26:

[...]



Mag dat zomaar??? Dus alles wat ik hier neerzet, kan op elke willekeurige andere site gebruikt worden????

Ja, wat dacht je dan? Dat het hier auteursrechtelijk beschermd is? Je moet altijd oppassen wat je op internet plempt. Het gaat nooit meer weg.



En buiten de tientallen (honderden?) leden van dit forum zijn er duizenden meelezers waar je nooit iets van merkt. Ook goed om in gedachten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Wilt? Waar gaat het heen met de NL taal...
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 04 mei 2014 @ 00:27:

Wilt? Waar gaat het heen met de NL taal...Het gaat alsmaar achteruit met de NL taal.
Leef je leven alsof het je laatste dag is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven