Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Daar is het bij mij ook mee begonnen. Niet geheel seksloos maar sinds de geboorte van mijn dochter vind hij 2x per maand voldoende. En dan moet ik hem nog bespringen anders gebeurt er niets. Door mijn minnaar is mijn libido omhoog geschoten. Of eigenlijk ontwaakt want zin had ik altijd wel. De passie waarmee ik nu seks heb, het klaarkomen wat deze man wel voor elkaar krijgt.... Verlang naar meer. Nog 2 nachtjes en dan zie ik hem weer :-)
@ Bolines: ja, dat besef ik ook maarja, hoe begin je zo'n gesprek. Vandaar ook dat ik je vroeg hoe dat bij jullie gegaan is. Daarnaast verwacht ik niet dat mijn partner een nr2 zou toejuigen. Nu houdt hij, anders dan jouw man, ook al geen rekening met mijn gevoelens tenslotte.

@ Sabje: dat gevoel begrijp ik maar al te goed. Dat maakt het ook zo verslavend. Heel moeilijk om van af te kicken.
[quote]almost schreef op 04 maart 2013 @ 19:18:

@ Bolines: ja, dat besef ik ook maarja, hoe begin je zo'n gesprek. Vandaar ook dat ik je vroeg hoe dat bij jullie gegaan is. Daarnaast verwacht ik niet dat mijn partner een nr2 zou toejuigen. Nu houdt hij, anders dan jouw man, ook al geen rekening met mijn gevoelens tenslotte.

@ Sabje: dat gevoel begrijp ik maar al te goed. Dat maakt het ook zo verslavend. Heel moeilijk om van af te kicken.[/quo

koop een vibrator en gebruik hem waar hij bij is.

en laat hem weten dat je dit nodig hebt en dat je het leuk zou vinden dat hij jou zou strelen en zoenen terwijl je met de vibrator bezig bent .

mischien dan?

ik bedenk maar wat
Voorlopig wil ik niet afkicken maar nog veel meer ontdekken

Met hem of met een ander. Ik ben zo benieuwd of andere mannen het (of meer) ook lukt.
quote:lizzie32 schreef op 02 maart 2013 @ 10:03:

@susie: help, een jaar! Ik heb over minder dan een week een werkbijeenkomst waar hij ook zou kunnen zijn. Ik vraag er uiteraard niet naar, want dan raak ik helemaal van slag. Over minder dan 2 weken weer zo'n situatie. Ik vermoed dat hij niet komt en daarnaast ik vertik het om dergelijke bijeenkomsten te mijden om hem. Het is veel te leuk om andere mensen uit mijn vakgebied te zien en mee te praten.

Ik ben al de hele week aan het worstelen. Via een collega had hij 'de groeten' aan me gedaan. Daardoor begon het langzaam vanbinnen te malen. Mn vriendinnen hebben geprobeerd me weer tot rust te brengen, maar gistermiddag kon ik het toch niet laten om even te informeren. En razendsnel bericht terug

En het ging zo goed...

Ach Lizzie een keer reageren kan geen kwaad ik doe dat ook nog wel oppervlakkig met exnr.2. En als ik hem zie is hij vaak super zakelijk en doe ik ook maar zo. Maar help.. soms kan ie ook zo ontzettend belangstellend, charmant etc. zijn en dan denk ik wel ns pfftt zou zo uit mijn rol willen vallen. Maar denk ik weer die tijd is geweest. Alhoewel ik toch weer maal en daar niet zeker over ben zoals hij kijkt en het lijkt alsof ie me zo weer zou gaan zoenen.

Maar goed, ik ben erg benieuwd naar je ervaring deze week en hoe het is gegaan. Ik wens je veel sterkte en hou vol. Zeker nu je zo'n gesprek met nr. 1 hebt gehad. Bij mij is het anders ik heb het nooit opgebiecht; voel die behoefte niet. Het is van mij. Dat houd wel in dat ik soms alleen worstelde. Vraag me ook af of het de spanning was of meer. Ik weet het nog steeds niet.
Wordfeut werkt echt;-)

Ik ben nu aan het chatten met 2 potentiële kandidaten. Alleen is er een 7 jaar jonger
quote:sabje76 schreef op 04 maart 2013 @ 21:48:

Wordfeut werkt echt;-)

Ik ben nu aan het chatten met 2 potentiële kandidaten. Alleen is er een 7 jaar jonger

Voel je niet zoveel van hoor.

Ik geef de voorkeur aan oudegoden maar soms is een jong(er) exemplaar ook niet te versmaden.
Hahaha! Helemaal eens met Roos!! Mijn jonge god is 6 jaar jonger en dat bevalt goed hoor!

Go for it Sabje!
Mijn huidige lover is 10 jaar ouder en erg ervaren. Dat merk ik aan hoe en vooral wat hij doet.

Zo'n jonge god wil ik best proberen. Het streelt mijn ego enorm. Ik ben alleen bang dat het een afknapper wordt. Deze is niet zo ervaren.

Maar Rooss4 en meis34, bedankt voor de support. Ik ga ervoor
ik heb ook sinds gisteren wordfeund.... ik krijg alleen maar mannen erop :-)
Sabje, ik ben een sucker voor den ervaren man maar ach.. wie weet heeft deze ongekende talenten!

Timorr, gelukkig krijg jij een hoop schoolpleinaandacht, je hebt wordfeud helemaal niet nodig joh.
ha ha... alleen schoolplein is in de avond uren dicht :-)

dus nog een paar keer op random klikken haha...

duim je voor me:-p
Ik heb woensdag een date met mijn ervaren lover en vrijdagavond een kennismaking met die jonge god

Is dat erg snel? Ik twijfel wel of ik het aan mijn lover moet vertellen.... Tips?

@timorr: ik krijg ook alleen mannen op wordfeut, gelukkig
Dat je nu pas ervaart dat Wordfeud wat oplevert , soms tot vervelens toe maar soms ook erg leuk! En ja, jonger is toch alleen maar leuk!
hahaha..... wat een bofferd!!!

ik ook alleen maar mannen wooehhpppiieee!!

wat is jou wf naam dan sabje?
Timor, je doet iets niet goed hoor. Wordfeut is een prima medium voor dit soort praktijken.

Donderdag een date. Me happy
Timor toch, die ga ik hier toch niet neerzetten.
Damnm, blijkbaar doe ik echt iets fout haha...

net sprak wel een man mij aan... alleen ik ben niet zo van de mannen :-)

zitten jullie allemaal op wf dan???
haha... idd sabje... dan blijf ik maar op random drukken he haha
Je mag me wel mailen hoor
Nou ik heb nooit iets leuks op wf :S
mailen?? hoe kom ik aan je mail dan haha...

@noa, ik kom alleen maar mannen tegen haha
Sabje, dat is snel ja, maar och. Hoe verklaar je dat thuis? Is dat niet zaak nummer 1? Of je het je lover verteld ligt aan de afspraken die jullie gemaakt hebben. Wil hij het weten of juist niet?

IN mijn optiek heb je hierin één verantwoording en dat is veiligheid, zorg dragen voor het niet ziek worden van jullie allemaal.

Dat vraag ik me sowieso af bij de vreemdgangers. Hoe zit het met SOA's? Natuurlijk kan je een condoom gebruiken maar die dingen zijn bij mij al tig keer geknapt.

Zijn jullie überhaupt bezig met het feit dat je vreemdgaan uit kan komen doordat jullie onvoorzichtig zijn?
Nee, ik zit niet op WF. O en je mag de haha's wel weglaten van mij, die voegen niet zoveel toe.
Mijn man is het weekend met zijn voetbalmaten weg. Kind wil graag bij oma logeren.... Dus ruimte voor date. En op woensdag werk ik niet en heb ik de ochtend voor mezelf

Ik doe het absoluut niet zonder. Maar of dat veilig is? Ik dacht van wel, maar je maakt me aan het twijfelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven