Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
@ sparkle4 Ja dat knokken herken ik wel. Hoe wel ik het wel wat minder heftig doe dan ik in het begin deed. Ik denk niet dat het beter gaat worden, misschien dat het beter lijkt / voelt omdat ik op een andere manier reageer dan in het begin.



Dank je wel! Je postings doen me goed...
Thx, Roosje!



Holidaay, het enige waar jij invloed of hebt of iets aan kunt doen, is jouw eigen houding/ gedrag. Als hij niets wil veranderen en vindt dat hij eenmaal is zoals hij is, dan is het aan jou of je er mee door wilt gaan of niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Holidaay. Er kan wel een gevaar zitten in dat anders op hem reageren. Als je je gedrag aanpast om het voor jezelf dragelijker te maken zonder dat hij hier iets aan probeert te veranderen, gaat er iets scheef lopen. Het kan zijn dat je tegen je eigen gevoel ingaat (niet boos worden, van je af laten glijden, in gesprek proberen te blijven of juist negeren enz) simpelweg omdat je er dan beter mee kunt dealen, niet omdat het nou beter voor jezelf is. Zo kun je jezelf stukje bij beetje kwijt raken. En dat is hij echt niet waard!
Alle reacties Link kopieren
Hoe komen jullie eigenlijk aan een minnaar?

Ik weet wel dat er veel sites zijn maar dat lijkt me zo'n gedoe eer je uit de honderd reacties een leuke hebt gevonden en eer je er dan mee afspreekt ect......

Misschien toch een poging wagen maar welke site dan?
Alle reacties Link kopieren
Een minnaar loop je tegen het lijf......een sv daarentegen kan je wel bewust naar op zoek. Dat kan overal wel. Hier, FB, Verschillende sites, de supermarkt etc etc etc.....





Ik kan mij niet aan de indruk ontkomen dat je hier vrij "plastisch" mee omgaat......is dat zo?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met plastisch?

Ik heb laatst een scharrel gewoon in de bar ontmoet, dat werkt denk ik idd het handigst maar was gewoon wel benieuwd hoe of wat. In de supermarkt zie ik mezelf niet zo snel iemand ontmoeten Ik ontmoet heel veel nieuwe mensen, ben ook steeds beter in contacten leggen. Het laaste jaar ben ik alleen vooral op mannen gestuit die meteen een vijf jaren plan trokken......daar heb ik zo geen zin in ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou dat je even denkt te gaan shoppen op een site en dan met een leuke minnaar thuis komt die ge-wel-dig matcht bij je rode pumps en dat kinky setje van je;)



Maar ik begrijp wat je bedoelt..........een 5 jaren plan lijkt me inderdaad wel erg veel van het goede. Laten we eerst de nacht maar eens goed doorkomen;)
Alle reacties Link kopieren
haha nee ik snap dat het niet zo werkt mannen genoeg maar leuke mannen vergen wat speurwerk ach het heeft ook geen haast, het hoeft ook niet meteen nu...heb de tijd haha
Alle reacties Link kopieren
Zoals darwin aangaf, bij toeval tegen het lijf gelopen.. ook niet met de intentie elkaars minnaars te worden.. dat gebeurde pas na verloop van tijd.. Dus hoe je er echt een zou zoeken.. geen idee..
Je kunt prima een minnaar van een site "afplukken", waarom niet? Net mensen daar hoor.

Het is alleen een kwestie van geluk hebben of die klik er ook daadwerkelijk is. Bij sommige mannen bleef het op SV niveau en bij anderen ging (gaat) het veel en veel dieper dan dat. Kwestie van wat geluk en goed selecteren. En die honderd reacties..tja, kan, hangt ook af van je profiel. Word je steeds handiger in
Alle reacties Link kopieren
Hoi, heb al veel gelezen hier.

Nooit gereageerd op dit onderwerp maar voel me er wel betrokken bij. (ben overigens een man, hoop niet dat dat iets uitmaakt).

Een andere vrouw echt leuk vinden naast je eigen nr1. Tja nooit mee te maken gehad tot dit jaar. Het is iemand van mijn werk, ook dat nog. Ik zal nooit mijn nr 1 opgeven voor wie dan ook. Maar o ik wil zo graag af en toe bij die ander zijn. Heen en weer geslingerd worden tussen goed en fout. Er is tussen ons nog niets gebeurt overigens.

Herkenbaar?
quote:Rockstar schreef op 26 november 2012 @ 16:32:

ben overigens een man, hoop niet dat dat iets uitmaakt).



Ik mag toch hopen van wel!



Wil zij ook af en toe bij jou zijn? Of weet je "slachtoffer" nog van niks?
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam een verdwaald berichtje van WhatsApp tegen

Ik quote hem maar even hier..



Ik vind het nog al verontrustend...



quote:123whatsapp schreef op 26 november 2012 @ 15:42:

Hij kan ook geen keuze maken....... Dom genoeg heb ik m 3 berichtjes gestuurd, maar niets terug. Maak mezelf gek en verdrietig........



Oh en heb m ontmoet door een toevallige ontmoeting.
WA, sterkte. Ik heb het idee dat jouw minnaar in het bezit is van het grote smoezenboek. Hij zal vast gek op je zijn, maar de kans dat hij zijn vrouw gaat verlaten... Ik weet het niet hoor..



Holodaay, klinkt heel heftig. Houd je ook je eigen grenzen in de gaten?



En tuurlijk kun je een minnaar van internet plukken
Joepie! Nieuw topic! Nu eerst even lezen...
Alle reacties Link kopieren
tjee alweer een nieuw deel !!!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4

Ja het is wel wederzijds. Soms als we elkaar een tjd niet gezien hebben laat ze me weten dat ze me mist. Ik voel echt de passie als ik haar zie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rockstar schreef op 26 november 2012 @ 16:32:

Hoi, heb al veel gelezen hier.

Nooit gereageerd op dit onderwerp maar voel me er wel betrokken bij. (ben overigens een man, hoop niet dat dat iets uitmaakt).

Een andere vrouw echt leuk vinden naast je eigen nr1. Tja nooit mee te maken gehad tot dit jaar. Het is iemand van mijn werk, ook dat nog. Ik zal nooit mijn nr 1 opgeven voor wie dan ook. Maar o ik wil zo graag af en toe bij die ander zijn. Heen en weer geslingerd worden tussen goed en fout. Er is tussen ons nog niets gebeurt overigens.

Herkenbaar?



Welkom Rockstar,

Heel herkenbaar...



Ik ben ook een meelezer, dit bericht triggerde mij.

Ongeveer hetzelfde schuitje.



Denk dat het slechts de gelegenheid is die het uiteindelijk maakt of er iets gebeurd of niet als je beide verlust bent (zoals dat hier heet )



Onthou: als je broek op de knieën is ... te laat
Alle reacties Link kopieren
Hee Rooss.... Happy new topic!



Ik laat deel 19 even aan me voorbijgaan en ga een poosje in de meelees- of leesnietmodus. Rust, bezinning en een verkwikkend winterslaapje... Heerlijk die winter!



Voor alle minnenden: Geniet (het leven is immers maar kort), maar geniet met mate; doe het alleen als je anderen niet schaadt.

My two cents na 18 delen



Kiss4all
Aaaah Gaar, we gaan je missen hier! Geniet van je winter(slaap), hopelijk tot snel weer!



Rockstar, oei, iemand van je werk! Is close hoor, en is veel gevaarlijker ivm ontdekking door anderen. Onthoud dat laatste zinnetje van jo1974...



WA, deze man gaat niet voor jou kiezen denk ik. Eigenlijk zou zijn keuze ook niet zijn vrouw of jou moeten zijn, maar wel of niet bij zijn vrouw blijven. En als hij die keuze moet maken, wat zou hij dan doen denk je? Om jou zijn vrouw, gezin, bedrijf verlaten gaat vroeg of laat voor wrijving tussen jullie zorgen.
Gaar, jammer! Maar soms ook wel fijn om even een pauze in te lassen. Lekkere winterslaap gewenst!



Rockstar, welkom!

Te laat als je broek op je knieën is? Nou, ik lees hier nu al een behoorlijke tijd mee, maar volgens mij is het al ver daarvoor te laat. Er zijn er maar weinig die nog een stap terug doen als de chemie er eenmaal blijkt te zijn. --> niet dat dat erg is, maar wel goed om je daar bewust van te zijn, denk ik. Het begint al veel en veel eerder dan het moment van uitkleden.
Gaar, zo waar
Alle reacties Link kopieren
.............
anoniem_169729 wijzigde dit bericht op 04-12-2012 21:49
Reden: Onbekend
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 26 november 2012 @ 13:06:

Thx, Roosje!



Holidaay, het enige waar jij invloed of hebt of iets aan kunt doen, is jouw eigen houding/ gedrag. Als hij niets wil veranderen en vindt dat hij eenmaal is zoals hij is, dan is het aan jou of je er mee door wilt gaan of niet.Klopt helemaal, bij mij is het soms wel moeilijk , want mn hart zegt andere dingen dan mn verstand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven