Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Spreid uw beleid, dan pas uw beentjes?

SF is leuk! In gesprek met enkele Hollandsche heren die toch wel uitstijgen boven de pampa's en de poesta's. (Lunch)dates in de planning...Ik zat kennelijk toch op de verkeerde site ladies.

Edit: beetje een jubelberichtje dit. Laat ik nou maar eens niet te vroeg juichen hè.
quote:ano*k schreef op 24 mei 2014 @ 16:52:

Spreid uw beleid, dan pas uw beentjes?

SF is leuk! In gesprek met enkele Hollandsche heren die toch wel uitstijgen boven de pampa's en de poesta's. (Lunch)dates in de planning...Ik zat kennelijk toch op de verkeerde site ladies. Noekie, ssssttt! Niet te hard reclame maken voor SF, dan wordt de vijver te leeg....
Sorry Oranje, you are right

Was al blij dat je überhaupt nog iets had overgelaten!
Zullen wij gewoon afspreken dat ik de bovenste helft van Nederland neem en jij de onderste helft?

En dan mag Puzzled van mij haar eigen provincie nog wel houden .
quote:oranjexx schreef op 24 mei 2014 @ 17:08:

Zullen wij gewoon afspreken dat ik de bovenste helft van Nederland neem en jij de onderste helft?

Deal.
Hai allemaal ik kan niet alles bijbenen maar lees zo nu en dan hier wat adviezen tussen door! Tijdje terug schreef ik over mijn verliefdheid. Ik heb hem inmiddels even gezien voor iets praktisch. En dit laatste beeld van hem toen ik doei zei staat zo in mijn hoofd! Ik wil hem zo graag !??!?! Hij is heel rauw en ik denk echt dat het dak eraf gaat als we in bed belanden. Maar ik ga het niet doen en zit hier nu thuis te zwijmelen, een boek te lezen over onmogelijke liefdes en proberen een beetje op te ruimen en hem uit mijn hoofd te zetten (niet). Zou willen dat ik gewoon een durfal was en er voor ging zoals velen wel doen, en dan na heftige passievolle momenten er achter komen dat het enkel ellende oplevert, maar er dan toch geen spijt van hebben omdat die momenten zo mooi waren. Haha nee het blijft enkel bij dromen.. ga straks lekker op vakantie dus lekker uitwaaien en hem voorlopig niet zien!

Maar voor nu moet ik wel lachen om mezelf, liefdesverdriet terwijl je een relatie hebt haha zielig :P

Het rare is wel dat mijn man nu in bed de dingen doet waar ik over fantaseer om met die andere te doen ?!?! telepathie? Nou ik vind het prima
quote:oranjexx schreef op 24 mei 2014 @ 17:08:

Met wat aangrenzende gemeentes hoop ik, want heb een heel leuk lekkertje in mn inbox nu

Zou echt komisch zijn als we uiteindelijk dezelfde SFman blijken te daten....
Dat moet dezelfde wel bijna zijn Puzzled, als hij En leuk En lekker is (en lang, slim enz.)
*maakt mental note* Héél hard bij SF wegrennen.

Heb 1 keer eerder dezelfde man leuk gevonden als een mede forummer. Zó niet voor herhaling vatbaar.

Enjoy yourselfs ladies!
quote:Lookolook schreef op 24 mei 2014 @ 20:10:

Heb 1 keer eerder dezelfde man leuk gevonden als een mede forummer. Zó niet voor herhaling vatbaar.

Enjoy yourselfs ladies!

Was dat een man of een vrouw Look?

Ik begin niet aan het opsommen van tegeltjeswijsheden hoor, dan kan ik wel aan de gang blijven.

De liefhebber mag mijn 30.000 posts doorlezen
quote:Rooss4 schreef op 24 mei 2014 @ 20:12:

[...]

Was dat een man of een vrouw Look?

Ik begin niet aan het opsommen van tegeltjeswijsheden hoor, dan kan ik wel aan de gang blijven.

De liefhebber mag mijn 30.000 posts doorlezen forummer is voor zowel een man als een vrouw de geschikte titel hoor. En joe noo hoe!
quote:Rooss4 schreef op 24 mei 2014 @ 20:12:

[...]

De liefhebber mag mijn 30.000 posts doorlezen En vergeet de mijne niet! Moet je wel ff mijn geanonimiseerde posts meelezen, de laatste tijd zijn ze ff niet zo diepzinnig hier
Ik was mijn oude postings aan het doorlezen en ik vond een kittig deuntje! Ik wil m jullie niet onthouden (goeie ouwe tijd snik)

Couplet 1

Seksclub hier, seksclub daar

Seksclub met roos, cake en zaar!

Allemaal in voor een goede f*ck

Maar blijkbaar doen we allemaal geen ruk

Couplet 2

We hangen op de sekspijler

Iedereen daar is net wat geiler

Na een jaartje kletstopic

Kennen we intussen 752 benamingen voor een pik

Gaat nergens over!

Couplet 3

*stoer accent*

We lulle over mannen

We lulle over seks

Got man, dit wordt een gave teks.

We stoppe nooit nie met kletsen over neukeh

En leren dageleks dus niewe spreukeh (ja, eeh keuken was een beetje te voordehandliggend)

En het mooiste is in deze lulpartij

Ik maak er dagelijks nieuw vriendjes bij

Dit is het klets club lied, hou em in ere

Anders zullen Keek, Zaar en Roos je mores lere!!
quote:Lookolook schreef op 24 mei 2014 @ 20:13:

[...]

En joe noo hoe! Oops, er rinkelt vaag een belleke. Dat bedoel u toch?
quote:Rooss4 schreef op 24 mei 2014 @ 20:27:

Ik was mijn oude postings aan het doorlezen en ik vond een kittig deuntje! Ik wil m jullie niet onthouden (goeie ouwe tijd snik)

Couplet 1

Seksclub hier, seksclub daar

Seksclub met roos, cake en zaar!

Allemaal in voor een goede f*ck

Maar blijkbaar doen we allemaal geen ruk

Couplet 2

We hangen op de sekspijler

Iedereen daar is net wat geiler

Na een jaartje kletstopic

Kennen we intussen 752 benamingen voor een pik

Gaat nergens over!

Couplet 3

*stoer accent*

We lulle over mannen

We lulle over seks

Got man, dit wordt een gave teks.

We stoppe nooit nie met kletsen over neukeh

En leren dageleks dus niewe spreukeh (ja, eeh keuken was een beetje te voordehandliggend)

En het mooiste is in deze lulpartij

Ik maak er dagelijks nieuw vriendjes bij

Dit is het klets club lied, hou em in ere

Anders zullen Keek, Zaar en Roos je mores lere!!

Mijn god, hoeveel hadden we toen gezopen?

*zucht* Dat was mijn Zaar-periode. Jeetje, die was toch ook wel erg leuk. Kunnen we Keek niet nog een keertje opgraven en ff de Klets een nieuw leven inblazen (couplet 1 was vast van mij )
Avond aan avond heb ik me bescheurd hier, echt goede ouwe tijd. Smerige woorden maken op random ingetikte beginletters, schemas maken van wie met wie een trio, kwartet of quintet wilde en als klap op de vuurpijl dit afschrikkelijke lied.

(couplet 3 was van mij!!) woeha!

Keek!!! Joehoe Keeheek!!!!!!!!!
quote:Rooss4 schreef op 24 mei 2014 @ 20:28:

[...]

Oops, er rinkelt vaag een belleke. Dat bedoel u toch?Als er bij jou alleen vaag een belleke rinkelt, zeg ik helemaal niks meer *littekens op de ziel*
Jeetje Look, hoeveel Nicks heb jij hier gehad?
quote:Lookolook schreef op 24 mei 2014 @ 20:36:

[...]

Als er bij jou alleen vaag een belleke rinkelt, zeg ik helemaal niks meer *littekens op de ziel*

Jajajaja sorry! Mijn gedachten gingen een hele andere kant op! Ik nl ook weleens een rupsjenooitgenoeg issue met een andere medeforummer gehad en ik zocht het meer in die hoek.

Nah, geheimtaal hier.
quote:Rooss4 schreef op 24 mei 2014 @ 20:38:

[...]

Jajajaja sorry! Mijn gedachten gingen een hele andere kant op! Ik nl ook weleens een rupsjenooitgenoeg issue met een andere medeforummer gehad en ik zocht het meer in die hoek.

Nah, geheimtaal hier.Mail me ff, I do not follow you (en ben nu wel rete nieuwsgierig!)
quote:oranjexx schreef op 24 mei 2014 @ 20:36:

Jeetje Look, hoeveel Nicks heb jij hier gehad?

Eh,.... Jeetje, ff tellen.. 3 geloof ik. Eerst deze, toen een nieuwe omdat ik er eigenlijk klaar mee was maar ik teveel junk bleek. En toen nog een nieuwe omdat ik gestalked werd. En nu weer mijn eerste.

Oh, eigenlijk 4. Maar die eerste is echt way oud, van viva oude stijl, die moest ik inleveren omdat er meerdere van waren (daar is mijn email van afgeleid).
Yep, 4
Wat zal ik zeggen, ik houd wel van verandering
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 24 mei 2014 @ 07:38:

[...]

Leuk om jou ook weer te lezen!

Al had ik net een (héél) klein updateje gehad.

Jij en maar in man? Joh! Fijn dat het dan wel meteen de lekkerste is Ja, het kan soms zo lopen. 2 jaar geleden had ik er op een bepaald moment 3. Nu denk ik: waar was je mee bezig? Voor nu is 1 meer dan voldoende en flirt ik verder vrolijk door.
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
quote:badabimbadaboem schreef op 24 mei 2014 @ 17:23:

Maar voor nu moet ik wel lachen om mezelf, liefdesverdriet terwijl je een relatie hebt haha zielig :P

Ik las nog even terug en stuitte op deze. Wat is er zielig aan het hebben van liefdesverdriet terwijl je een relatie hebt? Dat zou nl onmiddellijk impliceren dat je dus ook niet verliefd zou kunnen zijn terwijl je een relatie hebt en er lopen hier 1.000 voorbeelden van dat tegendeel.

Niks zieligs aan dus. Wel enorm klote omdat het (net als de verliefdheid) een illegaal liefdesverdriet is. Je omgeving weet het niet en dat mag ook niet, man en kinders weten van niks. Je zult het dus alleen moeten dragen en dat maakt het 100 keer zwaarder.

Je bent dan dus wel zielig maar het is niet zielig.

Dat dat verschil even heel duidelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven