Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Lookolook schreef op 15 mei 2014 @ 09:58:

[...]

De killer combi. Ik zeg: amenpraise the lord dat ze 'los' rondlopen
quote:oranjexx schreef op 15 mei 2014 @ 10:17:

[...]

praise the lord dat ze 'los' rondlopen

Nou ja... Los... De lekkerste hoort natuurlijk gewoon bij mij
Oranje! Automan en hormoonstofjes, what a confession..! Maar je spreekt het niet hardop uit dat weten we. Zie je bij hem ook twinkelende oogjes?

Zoetje: jouw handelen is dus gebaseerd op het "voorkomen van verliefdheid bij de dame". En toch schrijf je ook over stapjes verder en elkaar gekmaken. Heb er geloof ik nog niet een helder beeld bij..
Alle reacties Link kopieren
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 10:28:

Zoetje: jouw handelen is dus gebaseerd op het "voorkomen van verliefdheid bij de dame". En toch schrijf je ook over stapjes verder en elkaar gekmaken. Heb er geloof ik nog niet een helder beeld bij..

Ik ben te vaag denk ik. Ik vind het sowieso een vage grens tussen sv en minnares. Het gaat ook niet om het voorkomen van de verliefdheid maar verliefdheid maakt alles wel gecompliceerder wat mij betreft. Daarom zie ik verliefdheid ook liever niet gebeuren. Een sv zie ik als iemand waar ik lol mee heb, met enige regelmaat mee kan afspreken, leuke dingen kan doen en waanzinnige sex mee heb. Met elkaar gekmaken doel ik dan vooral ook op sexueel gemaken. Uitdagen en opwinden. De ons tijd heb ik wel gehad. Dat was leuk en spannend maar de goede sex ontwikkelt zich naar mijn mening.

Een minnares gaat qua gevoel dieper denk ik. Meer een emotionele diepgaande band dat een geile vriendschappelijke band. Maar waar de grens nou exact ligt kan ik ook niet aangeven. Het is voor mij een groot grijs gebied tussen een sv en een minnares.
koekies zijn lekker
Heb sinds kort contact met een leuke man die nog 2 relaties aan het verwerken is en die in mij wel een buddy-plus zag. Toen ik hem vertelde dat ik seks en vlinders niet zo goed kan scheiden, gaf hij al aan dat we dat maar niet moesten doen dan. Ben nog wel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld. Hij is iig heel erg leuk. En t zou wel eens goed zijn om een ander te daten naast mijn minnaar eigenlijk...
Zoetje, maakt toch niet uit wat voor naam je het geeft? Er is geen harde scheidslijn tussen een SV en een minnaar/minnares. Je moet voor jezelf bepalen of je naast cheyle seks ook een emotionele band wilt en daar naar handelen (waar ik dus nogal niet zo goed in ben zelf )
helemaal waar dymo wat betreft de naampjes maar het maakt de poging mezelf uit te leggen gemakkelijker (alhoewel het alsnog vaag is/was)
koekies zijn lekker
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 10:28:

Oranje! Automan en hormoonstofjes, what a confession..! Maar je spreekt het niet hardop uit dat weten we. Zie je bij hem ook twinkelende oogjes?

Nee, ik zwijg in alle talen uiteraard. Ik weet dat ik niet de enige dame ben waar hij mee date. Maar volgende week kan ik hem zelf weer even in de ogen zien en dan hoop ik dezelfde twinkelende oogjes te zien als de vorige keer. En hardop uitspreken? Natuuuurlijk niet!

Ik merk wel dat automan en ik, allebei met meerdere flirts/dates, nog moeten leren schakelen. Dit is erg nieuw voor mij.

Ik zal eens zien of het jacht vanavond groot genoeg is voor de tango in verticale stand....
quote:dymo9 schreef op 15 mei 2014 @ 10:40:

Heb sinds kort contact met een leuke man die nog 2 relaties aan het verwerken is en die in mij wel een buddy-plus zag. Toen ik hem vertelde dat ik seks en vlinders niet zo goed kan scheiden, gaf hij al aan dat we dat maar niet moesten doen dan. Ben nog wel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld. Hij is iig heel erg leuk. En t zou wel eens goed zijn om een ander te daten naast mijn minnaar eigenlijk...

Dymo, wat heb je dat mooi gezegd, over de seks en de vlinders. Tja, die hormonen horen er kennelijk gewoon bij, nu nog leren hoe we daarmee gaan dealen. Ik zit nog in de don't ask, don't tell fase. Maar ik ben wel benieuwd of dat inderdaad werkt.

En ik denk dat het niet verkeerd is, nog een hapje erbij naast minnaar.
oh wat een top vooruitzicht oranje !!!

Ik geloof ook niet dat het ook het juiste weer is om lekker in bikini bovendeks te liggen...

Ik ben vanochtend ook maar even naar de Etos geweest, mijn pfb vanish was op en aangezien ik volgende week 2 dates heb moet ik wel goed voorbereid zijn...

Ik weet ook niet of ik dat zou handelen lotje, jij hebt andere verwachtingen dan hij overduidelijk...

Is er ooitweleens gesproken wat je van elkaar verwacht ?
quote:dymo9 schreef op 15 mei 2014 @ 10:40:

Heb sinds kort contact met een leuke man die nog 2 relaties aan het verwerken is en die in mij wel een buddy-plus zag. Toen ik hem vertelde dat ik seks en vlinders niet zo goed kan scheiden, gaf hij al aan dat we dat maar niet moesten doen dan. Ben nog wel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld. Hij is iig heel erg leuk. En t zou wel eens goed zijn om een ander te daten naast mijn minnaar eigenlijk...Wat moeten jullie niet doen dan? Buddyplus worden of seks en vlinders scheiden? Als jullie er allebei zo wiebelig in staan, is iets met elkaar beginnen dan wel zo'n goed idee? Is dat niet het recept voor narigheid?
We moeten seks en vlinders maar niet samen laten gaan of zo. Vriendjes worden, seksen, ok, verliefd worden niet zo handig.
Hahahaha twijfelkont dymo. Ik vraag me af wat daar staat te gebeuren!
koekies zijn lekker
Dymo, ik zei in het begin juist tegen nr. 2 (die daar heel vrolijk van werd): verliefd worden daar doe ik niet aan. Verliefdheidsgevoelens tijdens lekkere seks à la; dat maakt het vaak alleen maar leuker.

Nou klopte dat wel met mijn eerdere minnaar. Maar het was ook een beetje stoere praat natuurlijk.

Toen hij enkele weken later als eerste "verliefd" naar me appte moest ik als een gek vlinders gaan vangen en binnenhouden. In zoverre ben ik het dus eens met Oranje: het benoemen maakt het concreter en dan móet je er wel mee dealen. Dat dealen deed ik voornamelijk intern - en godzijdank stuitte ik op dit forum

De keren dat ik de controle toch dreigde te verliezen waren de keren dat ik bruusk de affaire verbrak. Nr. 2 heeft echt gedacht -en gezegd- dat ik behoorlijk hard kan zijn. Deze week hadden we het er nog over, volgens hem moet een man sterk in zijn schoenen staan om mij te kunnnen handelen (haha dat was even een applausje voor zichzelf dus;). Nou kan hij ook best bot zijn en die survivor-modus herkennen we inmiddels erg goed bij elkaar.

Wat ik geloof ik wil zeggen Dymo: je bent misschien wel een stuk sterker dan je denkt. Waarom waag je het er niet op met deze leuke man? En verschijnen er toch vlinders dan deal je daar op dat moment mee. Stapje terug, of even hier van je afschrijven..;)
quote:Lookolook schreef op 15 mei 2014 @ 09:46:

Lotje, gevalletje not that into you anymore? Easy sex en niet teveel zeuren. Als dat niet jouw ding is, zou ik er inderdaad mee kappen. Want dit gaat niet meer veranderen...

Dat dacht ik nou gisteren ook. Maar laat ie het dan gewoon zeggen en me niet warm houden door een mailtje eergisteren met iets liefs te beginnen...

Tnx voor jullie reacties/meningen hier allemaal trouwens, want soms denk ik dat het aan mij ligt, dat ik zo veel vraag of zo...

Hm. Verder oriënteren dan maar 's...

Oranje.. klinkt heerlijk!! Op een jacht OMG. de tango vertikaal, uiteraard niet die roos vergeten tussen je tanden en champagne... leven allemaal mee vanavond... Have fun!!
quote:silver1977 schreef op 15 mei 2014 @ 11:06:

oh wat een top vooruitzicht oranje !!!

Ik geloof ook niet dat het ook het juiste weer is om lekker in bikini bovendeks te liggen...

Ik ben vanochtend ook maar even naar de Etos geweest, mijn pfb vanish was op en aangezien ik volgende week 2 dates heb moet ik wel goed voorbereid zijn...

Ik weet ook niet of ik dat zou handelen lotje, jij hebt andere verwachtingen dan hij overduidelijk...

Is er ooitweleens gesproken wat je van elkaar verwacht ?

Hoi Silver, nee eigenlijk niet. Gewoon het contact van vroeger hersteld, hartstikke leuk en geil, kreeg teksten van "ik wil je niet weer kwijt, zit dieper dan vroeger, zo gezocht, gemist"... en nog veel meer, en nu ineens zo. Wel toen we weer met elkaar begonnen, uitgesproken naar elkaar dat we niet bij onze partners weg zouden gaan, en ik heb wel 's wat geprobeerd te vragen, over de verwachtingen, maar al gauw zegt ie dan dat ik niet zo diep moet denken, rupsjenooitgenoeg ben, en "we zien wel hoe het loopt, niet zo plannen", dat soort dingen, en lacht ie het met een geintje weg. Tja ... zucht, ik kan het niet rijmen hoor. En wat ik jullie schrijf he, de ene week is hij de geilheid zelf en stuurt ie foto's en filmpjes en wil ie van alles met me doen en weten wat ik aan heb, wat ik ga doen en kan hij niet wachten, en nu, sinds vorige week woensdag of donderdag is ie ineens weer als een blad aan een boom omgedraaid. Niks van zin meer te merken en walst over al m'n hints heen. Wat korte huis-tuin-en-keuken mededelingen. En mijn signalen, daar geeft hij gewoon heel raar commentaar op. Maar ik heb zoiets, als je er geen zin meer in hebt, mail of app dan niet, noem me geen poes of wat dan ook, en zeg het gewoon.

Of er zit gewoon te veel tijd tussen? In maart onze laatste date, uit het oog uit het hart? Maar dat is bij Annabel toch ook niet zo.

Inderdaad... ik krijg steeds meer moeite het te handelen en dat kan toch niet de bedoeling zijn...

Wel lekker om het hier te mogen ventileren... ga soms aan mezelf twijfelen...

Enne... die lotion is perfect!! Nog niks geen bultjes!!
Lotje, heeft het ook niet gewoon te maken met r.e.s.p.e.c.t.? Ik krijg bij wat je over hem verteld hebt het beeld van een man die wel eens vrij egocentrisch in het leven zou kunnen staan. Want waar ligt het aan dat het verder in zijn familie- en sociale leven niet bepaald soepeltjes gaat? Die warme en koude douches die jij krijgt: ik zou er echt voor bedanken.
quote:lotje_42 schreef op 15 mei 2014 @ 12:15:Dat dacht ik nou gisteren ook. Maar laat ie het dan gewoon zeggen en me niet warm houdenquote:lotje_42 schreef op 14 mei 2014 @ 23:18: Schreef vandaag iets over de regen en dat het weer was om samen in bed te blijven en cheyle (gepikt van hier!) sex te hebben [...] Een serieuze reaktie op t weer kwam er op...(negatief). En toen ik zei in een komisch verband dat (eind)juni nog lang duurt, en dat ik nu zin in m heb, moest ik niet zo smachten... Bovenstaand noem jij verwarmen?

Meen je dat nou?

Ik krijg het beeld dat jullie hele verhouding om hem draait.

Als hij zin heeft mag jij op komen draven.

Heeft hij geen zin dan praat hij jou aan dat jij rupsjenooitgenoeg bent

die het onmogelijke van hem vraagt.

Een lustrelatie kan moet imo van twee kanten komen.

Ik heb niet het idee dat bij jullie tweerichtingsverkeer centraal staat.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik ben het deels wel (weer) met Ano*k eens ja. Hij lijkt zich niet echt te bekommeren om jou. Ik kan het me niet voorstellen dat als je iemand zo lekker vindt je de ene week geil wordt en de andere niet. Bij mij is dat een doorlopende geilheid. Maar misschien is het ook de ene week twijfel en de andere week wint het verlangen. Soepel loopt het in ieder geval niet zo
koekies zijn lekker
Ja pffff, rupsjenooitgenoeg

Blegh.
Zeg zoetje: ben je toevallig intelligent, knap, geestig en goddelijk in bed?
quote:oranjexx schreef op 15 mei 2014 @ 10:52:

[...]

Ik merk wel dat automan en ik, allebei met meerdere flirts/dates, nog moeten leren schakelen. Dit is erg nieuw voor mij.

dat zou hij toch al moeten kunnen als automan

quote:sammie_002 schreef op 15 mei 2014 @ 13:00:

[...]

dat zou hij toch al moeten kunnen als automan

quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 12:57:

Zeg zoetje: ben je toevallig intelligent, knap, geestig en goddelijk in bed?

is zoetje een man ?

kom ik daar nu pas achter
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 12:38:

Lotje, heeft het ook niet gewoon te maken met r.e.s.p.e.c.t.? Ik krijg bij wat je over hem verteld hebt het beeld van een man die wel eens vrij egocentrisch in het leven zou kunnen staan. Want waar ligt het aan dat het verder in zijn familie- en sociale leven niet bepaald soepeltjes gaat? Die warme en koude douches die jij krijgt: ik zou er echt voor bedanken.

Ik dacht eigenlijk dat dat kwam door zijn nieuwe partner. Vroeger bij zijn ex hadden ze gewoon vrienden die regelmatig langskwamen, en toen hij gescheiden was had hij ook vrienden waar hij mee optrok. Zelfs 1 in mijn woonplaats bleek later. Maar hij gaat met niemand meer om... "hebben 'we' geen behoefte aan" zei hij letterlijk.

En de warme douches waren heerlijk, na al die jaren weer, maar het zijn nu idd meer koude douches ja.

En Highlander, dat wat jij schrijft, 'die het onmogelijke van hem vraagt'. Precies. Dat gevoel krijg ik nu vaak van hem. Of dat ik alleen met lust en seks bezig ben of zo (terwijl hij met huistuinenkeukendingen komt). Ook leuk, maar je snapt het wel.

En ook wat jij, Zoetjer schrijft is ook zo. " Ik kan het me niet voorstellen dat als je iemand zo lekker vindt je de ene week geil wordt en de andere niet. Bij mij is dat een doorlopende geilheid. Maar misschien is het ook de ene week twijfel en de andere week wint het verlangen." Ik heb wel (nou ja.. beter had dan nu want ik droog er aardig van op zei ik al) dat geile gevoel. En ik dacht ook al zou hij soms twijfelen of zo? Maar dat heb ik 'm wel eens gevraagd en volgens hem was dat niet zo omdat hij niet weer hetzelfde wou als 11 jaar terug. Toen na nog geen jaar kreeg hij ineens schuldgevoel en weet ik veel en kapten we er mee. Maar dat zou nu niet zo zijn (volgens wat hij zei). Ook vorig jaar ziek geweest en had nu een houding van yolo. prfffft... nou....

Zo blij dat ik het hier heb gezet, dat jullie er ook een kijk op hebben en dat ik dus kennelijk toch niet zo stom ben. (behalve dat ik in deze situatie zit dan). Het komt inderdaad de laatste tijd meer van mijn kant ja, dan van allebei. dat gevoel heb ik al een paar dagen. Of eigenlijk langer, maar dat verdwijnt dan weer op het moment dat hij - laat ik zeggen - in een geile bui is. Maar het maakt me niet happy allemaal. Voordeel: ik heb geen vlinders meer. Die zijn ook stilgevallen...

Nou ja, leef ik lekker sowieso met jullie mee... :-)

Highlander nog een nieuwe afspraak? Of voorlopig nog op de app? En Zoetje, heb jij nu trouwens een minnares (of SV, whatever?) met leuke dates?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven