Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Ik voel me overigens niet "geborgen" maar wel vertrouwd.Ik ken hem al een eeuwigheid,hoef mij niet anders voor te doen dan ik ben,durf alles.Ik heb in de zin van vertrouwd zeker een persoon voor me staan waarbij ik mij volledig op mijn gemak voel.Dus wel vertrouwd maar niet geborgen.Dat voel ik me dan weer bij nmr 1.

@Joos

Jullie zitten op 1 lijn,werken samen,delen een geheim.Dat schept een band

En vermoedens?Pas je wel op!Straks heb je niet alleen een schuldgevoel maar ook heeel veeel spijt!
quote:Rooss4 schreef op 02 oktober 2014 @ 19:47:

Je schrijft dat je vroeger meer aandacht van je nr 1 kreeg, wat is er verandert?

Denk je dat je man in shock is als het uitkomt?

Wat is er veranderd ? Waarschijnlijk de sleur. Wij zijn al ruim 25 jaarlijks bij elkaar. En in bed is het nog nooit spannend geweest bij ions. Dat had zeker ook te maken met mijn verleden. Op de een of andere manier heb ik nu de drang om wat meer te beleven en is bij mijn nr1 alles weggezakt.

En eerlijk gezegd denk ik niet dat hij in shock zou zijn.

Hij zegt ook vaak (als ik met nr2 wegga) (dat vertel ik vaak, niet altijd) veel plezier en ik wil de details niet weten.

En ik blijf alles stelselmatig ontkennen.
Hart. Wij werken niet samen. Heb wel een keer een opdracht met hem gedaan. Dat wil ik nu ook bewust niet meer.

Ik geloof niet dat ik mijn koppie er dan goed genoeg bij kan houden. Die ene opdracht was nog voordat wij daadwerkelijk wat met elkaar kregen.

En vermoedens. Dat denk ik zelf omdat veel mensen ons samen ook een leuke combi vinden.

Aan mij wordt gevraagd waar hij is en andersom. Ook daarom zijn we de laatste tijd wat minder samen op pad geweest.
@joos, houd je rekening met een keiharde landing na zo'n weekend? En pas extra goed op! Als ik het zo lees zien mensen in jullie omgeving nu al te veel!

Zelf een klote avond gehad. Niets van Bello gehoord, maar gelukkig ging ik daar ook al niet van uit.

Ga straks lekker proberen te slapen en morgen gaan we weer vrolijk verder met afleiding zoeken!
quote:hart01 schreef op 02 oktober 2014 @ 22:35:

Is dat verraad dan groter?

Rationeel gezien natuurlijk niet. Maar zo voelde het wel. Zo voelt het nog steeds.

Alhoewel het nooit uitgekomen is en het niet de reden is dat we uit elkaar zijn gegaan voel ik me er bij tijden nog schuldig over. Schaam ik me er zelfs voor.

We hebben nog steeds een erg goed contact. Niet dat het een grote last is maar ik zal het nooit met haar delen om van die momenten van schaamte of schuldgevoel af te zijn. Dat zijn mijn blaren.
Ja Bella die landing.

Dat was de vorige keer echt hopeloos. Ik wist niet wat mij overkwam. Voor nu heb ik de maandag vrij genomen en is nr1 naar het werk. Hopelijk kan ik die dag nog even nadromend doorkomen
poef
Joos, was de vorige keer ook een weekend?
Bella, kent hij je zaterdag deadline al? Het is ergens wel logisch dat je niks hoort, de man is waarschijnlijk in suddermodus gevlogen, dat je het rot vindt snap ik.

Joos, die landing zou voor mij echt ondoenlijk zijn. Volgens mij ben ik the worst vreemdgangster ever!
Roos, nee, nog niet. Om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet of die deadline eerlijk is. Ik weet nml dat hij het smoordruk heeft. Vandaag, vanavond, morgen en het weekend zijn de kleine Bellotjes er. En dan is hij echt niet met mij bezig! Wat ik helemaal begrijp.
Roos, ik vind je suddermodus wel leuk!
Ah, ik zie een terugtrekkende beweging, ik dacht al waar blijft ie.

Weet je Bella, ik zal je een geheimpje verklappen, ik heb 3 kleine bellootjes en niet de makkelijkste maar nadenken gaat gewoon hoor, tijdens het koken, tijdens de was doen, tijdens speeltuinbezoek en 'savonds in bed neem ik ook nog effe een nadenkmomentje.

Ik kan een deadline van een vriendje echt wel handelen als ik druk ben. Dat doe je er nl effe bij.

Zeker als het een dag of 3-4 mag duren.

Maar joh Bel, je mag ook gewoon zeggen dat je schijts en schijtsbenauwd bent om Bello voor het blok te zetten. Dat weten we nl allang!
Ja was ook een weekend. Heerlijk hoor. Een hele nacht bij elkaar.

Maar wel aan de andere kant van het land.

Overdag moeten we ons "gedragen" want we zijn bij een sport evenement gecombineerd met werk gerelateerde zaken. Maar dat gaat lukken dat doen we al vaak genoeg.
quote:Rooss4 schreef op 02 oktober 2014 @ 18:48:

Wat ben je toch een lekkâh wèèèèèèf!! (met zaanse uitspraak)Nou maid , das heul nie saensch!!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Rooss4 schreef op 02 oktober 2014 @ 00:40:

Sense, als jij niks doet waar je niet achter staat kan er ook niks stuk gaan, natuurlijk zie jij hem niet als seksmaatje nu, je hebt jarenlang seks gekoppeld aan LD. Juist daarom vind ik het verhelderend en toejuichend dat je nu al dénkt aan seks als het om een andere man gaat, dikke vette Yes!! Of het zover gaat komen weten we niet, ik ken je voorzichtige natuurtje, als het er niet is ga je er niet voor.

Het lijkt me voor jou gewoon enorm bevrijdend en ik gun het je enorm! Thats all.

Weet je, dat is nou exact waar ik bang voor ben.. Ik denk niet eens aan de mogelijkheid van seks met een andere man.. Hij bedacht dat en ik viel van de bank van verbazing.. Ik kan het me ook gewoon niet indenken.. En tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik me seks met nr1 niet eens meer kan indenken..

Hier komt monogame Sense om de hoek kijken die verre is van het loslaten van LD op dat vlak (kut wat doet dat pijn)

En wat doet het dan pijn om te bedenken dat het loslaten op dat vlak voor hem blijkbaar zo eenvoudig was.. Het is allemaal behoorlijk wat te vroeg wat er eventueel nu op mijn paadje zou kunnen komen.

Het enige wat ik me besef is dat er blijkbaar nog mensen interesse in me hebben, en dat ik in iedergeval voor 1 persoon nog aantrekkelijk ben.. Want ook op dat vlak heb ik een behoorlijke knauw gehad het afgelopen jaar.. 2 relaties waarin seks geen rol meer speelde is niet zo best voor je ego..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Een hele stap zal het zijn, Sense! Herkenbaar!! Maar idd, alleen het gevoel is goed.. LD was niet de enige die de aantrekkelijke vrouw ziet, er zijn er zeker meer. En ook al wil je niets, komt.het niet tot seks, geniet van dat gevoel. Je hoeft echt geen non te worden, als jij wilt, komt er altijd wel weer een andere man. Aan jou wat je er mee doet.

Laat zijn complimenten en aandacht over je heen komen, dat doet je goed en laat je voelen dat er meer mannen zijn die jou begeren. Wat je uiteindelijk doet, ligt bij jou, maar dat is nu niet belangrijk. Begeert voelen wel!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Een deadline is supereerlijk. Want het is wat JIJ wilt. Het gaat niet om wat hij wil. Normaal gesproken dan.

Als jij hem niet kwijt wilt, zal hij je wrs niet laten gaan. Hij houdt je gedoseerd op afstand en wat hem betreft is er geen reden om te stoppen. Hij wint of verliest nl niks door het af te breken. Zolang je maar op dusdanig veilige afstand bent dat je niet teveel verlangt. Daar zit je nu, straks haalt hij de touwtjes weer aan.

Het is aan jou.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat is inderdaad een pijnlijk besef Sense. En ik kan me ook voorstellen dat 2 jaar seksloos met de mannen waar je van houdt er in hakt, dan voel je je niet meer begeert en dat voel je nog eens extra wanneer de man waar je wél seks mee had dat doodleuk met anderen doet.

Het is dus alleen maar mooi dat er iemand is die je hart weer een beetje doet opspringen, ook al maakt het het LD afscheid waarschijnlijk weer nét een beetje schrijnender op dit moment.

Net wat Heidi zegt, je kan ook daar alvast een beetje van genieten, je bent nog niet oud en verschrompeld, iemand ziet jou nog steeds als seksueel wezen.

Best een fijn besef!
Sense, , geniet van de aandacht.

Net wat de anderen zeggen er wordt nog naar je gekeken.

Een beetje flirten is ook leuk.
Ohhh ik ga volgende week toch zo ongenadigd genieten van de sex !

Echt ik heb gisteravond en vanmorgen errug mijn best gedaan om wat leven in bed te krijgen. Gisteravond was het antwoord: hou op ik lees een boek

En vanmorgen kon er een beetje gestreel vanaf, toen was het weer over. Pffff. Ik probeer het ook niet meer. Zo frustrerend
@joos
Is seks lang geleden Joos? Heeft hij een laag libido of druk, veel aan zijn hoofd enz?
@Haddock,

Nuchter gezien idd niet maar ik begrijp wat je bedoelt.

Iedereen trekt zo zijn grenzen waardoor de blaren niet te pijnlijk worden.Het is het schuldgevoel wat knaagt.Ik wil nmr 2 niet in mijn eigen huis zien.Ik wil ook niet bij hem thuis afspreken.Niet dat dat het minder erg maakt want de handelingen blijven hetzelfde.Nuchter bekeken.

Ook zal ik als hij vraagt om ergens wat te gaan eten en wij bij kaarslicht elkaar in de ogen moeten gaan kijken het aanbod afslaan.Dat komt te dichtbij.

Het gaat allemaal om de balans wat mij betreft.

Als je daarover op 1 lijn zit met minnaar dan kom je best ver.

@Lena

Ik begrijp dat jij je hier niet in kan vinden hoor.

Heel logisch,omdat jij single bent hoef je geen verdeelsleutel te zoeken voor jouw gevoelens.

@Joos

Jij speelt echt met vuur.Als jouw nmr 1 zo'n opmerking maakt heeft hij dus al een voorgevoel.Kwestie van tijd.Hij gaat dat gevoel echt wel een keer serieus nemen.Of hij moet zijn kop in het zand steken dan heb je mazzel.
Heidi: herkenbaar! schrijf je aan Sense. In jouw kroeg verschijnen ook regelmatig belangstellende heren toch...hopelijk laat jij je de aandacht en afleiding (en..;)) ook welgevallen. Van een flinke dot oxytocine op zijn tijd wordt niemand minder. En ik gun je zo'n oppepper

Sense: al zin in je koffiedate? Of zit je er nu middenin?

Haddock: heb wel eens zitten bladeren door "oude" Minnaardelen en kwam je daar tegen. Leuk dat je de club oudgedienden komt versterken, wijsheid en inzicht zijn hier nodig als water voor dorstigen in de woestijn.

Wil je misschien nog iets meer vertellen over jouw ervaring met minnaressen, of iig die ene tijdens je relatie? Waarom ging jij destijds die "vreemdgangersgrens" over?

Bella: helemaal eens met de laatste post van Roos.

En veilig en geborgen bij je minnaar? Nou, ik voelde me vannacht in zijn sterke armen rustend op zijn brede borstkas bijzonder thuis. En bijzonder voldaan
Fijn zo Noeks. Hoe hoog (laag?) is jullie datefrequentie nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven