Minnaar deel 26
donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
zaterdag 4 oktober 2014 om 13:24
Ik denk dat een technische benadering prima is, je ziet vanzelf wel of er emoties bij komen. Je man is ook een hork natuurlijk dat er van alles onder zijn neus gebeurt en hij geen idee heeft, dan ben je wel een beetje horend doof en ziende blind al dan niet bewust. Natuurlijk gaat het een lastig gesprek zijn maar het lijkt me zo'n opluchting als het uit de lucht is.
In het allerslechtste geval zet hij je eruit, dat is mogelijk, dat zal je moeten incasseren.
In het allerslechtste geval zet hij je eruit, dat is mogelijk, dat zal je moeten incasseren.
zaterdag 4 oktober 2014 om 13:44
Een van mijn beste vrienden nam me ooit in vertrouwen en vertelde over z'n minnares. En dat terwijl zijn vriendin een hele goede vriendin van mij is, al voordat zij elkaar kenden.
Wat ik ook zou doen, het zou nooit goed zijn.
Joos, als iemand dingen aan je vraagt dan wordt er in je omgeving vaak al volop geroddeld en gegist. Wat Roos zegt.
Wat ik ook zou doen, het zou nooit goed zijn.
Joos, als iemand dingen aan je vraagt dan wordt er in je omgeving vaak al volop geroddeld en gegist. Wat Roos zegt.
zaterdag 4 oktober 2014 om 14:36
zaterdag 4 oktober 2014 om 15:44
Iemand in vertrouwen nemen is niet alleen een risico, je zadelt de ander met een loyaliteitsconflict op. Het zal best opluchten, maar het is naar mijn mening zelden een goed idee. Je goede vriend of vriendin kan ook onbedoeld zijn of haar mond voorbijpraten, afgezien van de hierboven geschetste scenario's. Buiten dat vind ik het nogal wat dat je iemand met zo'n geheim opzadelt. Niet iedereen kan daarmee overweg of slaapt daarna nog even rustig.
zaterdag 4 oktober 2014 om 16:59
Joos, BV en ik bevinden zich ook in nabijheid van elkaar. Mensen zien het. Dat onzichtbare lijntje wat tussen twee mensen bestaat die elkaar door en door kennen en veel meer zijn dan wat ze beweren, dat kan de grootste leugen niet verbergen. Ook mensen die ons niet goed kennen zien als we bij elkaar zijn dat het veel meer is dan vriendschap.
Wees voorzichtig en besef goed wat je op het spel zet en of het je het waard is.
Wees voorzichtig en besef goed wat je op het spel zet en of het je het waard is.
zaterdag 4 oktober 2014 om 20:48
Ik zweef nog steeds, zo fijn dat die verbondenheid die ik nog steeds dacht te voelen, er ook daadwerkelijk was. En nog
veel meer. Ik was af en toe wel eens bang afgelopen jaar dat het echt voorgoed over was, maar gelukkig lijkt dat mee te vallen.
En ja, hij zoent nog steeds zalig en zijn paal is echt net zo lekker als ik me kan herinneren. En hij heeft bijgeleerd, ik legde zijn handen op mijn. hoofd en hij wist precies wat ik wilde. Heerlijk!
veel meer. Ik was af en toe wel eens bang afgelopen jaar dat het echt voorgoed over was, maar gelukkig lijkt dat mee te vallen.
En ja, hij zoent nog steeds zalig en zijn paal is echt net zo lekker als ik me kan herinneren. En hij heeft bijgeleerd, ik legde zijn handen op mijn. hoofd en hij wist precies wat ik wilde. Heerlijk!
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:18
Oranje, 1,5 mag van zijn vrouw weer met jou omgaan!
Mooi.
Lena, natuurlijk ziet iedereen het spanningsveld tussen twee mensen die met elkaar neuken hangen.
Joos, ga praten met jouw man voordat hij het via het roddelcircuit hoort.
Hij zal toch zelf ook wel snappen dat jij om jezelf (nog) een lid van het vrouwelijke geslacht te weten regelmatig daadwerkelijke geslachtsgemeenschap nodig hebt?!
Mooi.
Lena, natuurlijk ziet iedereen het spanningsveld tussen twee mensen die met elkaar neuken hangen.
Joos, ga praten met jouw man voordat hij het via het roddelcircuit hoort.
Hij zal toch zelf ook wel snappen dat jij om jezelf (nog) een lid van het vrouwelijke geslacht te weten regelmatig daadwerkelijke geslachtsgemeenschap nodig hebt?!
volg je verstand, gebruik je gevoel
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:33
Haddock, dank voor het delen en volgens mij blijf jij je vermaken (en verbazen;)) Blijf je een tijdje op Minnaar? Antoon69 is al fan
Joos: je lijkt besmet met een herkenbaar minnaressen-virus: nr. 1 verbleekt meer en meer bij nr. 2. Eigenlijk deugt er weinig meer. Maar luister naar deze ervaringsdeskundige: dat kan ook heel goed weer veranderen hè. En het laatste wat je wil is nu de regie uit handen geven. Namelijk dat jouw nr. 1 viavia op de hoogte raakt en de hele bliksemse boel in je gezicht explodeert. Je goochelt met dynamiet en ik begrijp echt niet waarom.
En scherp opgemerkt roodkapje;) Oranje?
Joos: je lijkt besmet met een herkenbaar minnaressen-virus: nr. 1 verbleekt meer en meer bij nr. 2. Eigenlijk deugt er weinig meer. Maar luister naar deze ervaringsdeskundige: dat kan ook heel goed weer veranderen hè. En het laatste wat je wil is nu de regie uit handen geven. Namelijk dat jouw nr. 1 viavia op de hoogte raakt en de hele bliksemse boel in je gezicht explodeert. Je goochelt met dynamiet en ik begrijp echt niet waarom.
En scherp opgemerkt roodkapje;) Oranje?
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:43
Ja, het gaat over 1,5!
Het ging al een poosje de goede kant op. Leuke contacten met zijn allen en goede, open gesprekken. Het jaar heeft voor ons alle vier louterend gewerkt denk ik. De vriendschap werd sterker en misschien ook wel evenwichtiger. Die vriendschap staat nu wat ons betreft voorop, maar zo af en toe is er ruimte voor een toetje. Een heerlijk, dierbaar, geil, liefdevol, grenzenverleggend toetje
Het ging al een poosje de goede kant op. Leuke contacten met zijn allen en goede, open gesprekken. Het jaar heeft voor ons alle vier louterend gewerkt denk ik. De vriendschap werd sterker en misschien ook wel evenwichtiger. Die vriendschap staat nu wat ons betreft voorop, maar zo af en toe is er ruimte voor een toetje. Een heerlijk, dierbaar, geil, liefdevol, grenzenverleggend toetje
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:51
zaterdag 4 oktober 2014 om 22:10
Oranje, is de ruimte voor polyamorie er nu weer wel?
Zijn vrouw trok het toch slecht dat jij en hij in elkaar opgingen?
Wat is haar standpunt nu?
Roodkapje, mijn sociale leven als alleenstaand weduwnaar loopt als een trein. Met de kinderen (21 en 20) loopt alles gelukkig ook weer op rolletjes. Met mijn ex-minnares is het opnieuw stomend scharrelen. Zij en ik gaan nu onder de werktitel friends with benefits met elkaar om.
Zij eet nu bij ons thuis mee voordat zij en ik naar dansles gaan. Tijdens het koken genieten de kinderen ervan om ook haar onder vuur te nemen. Zij functioneert nog steeds prima onder de druk die mijn plaaggeesten met zich meebrengen. Door de dansles raakt zij zo hitsig dat ik na afloop in een b&b terecht kom. De schroeven van dat bed los helpen neuken heb ik geen bezwaar tegen. Voor haar gemak heb ik van die overnachting een doorlopende reservering gemaakt.
Lang verhaal kort; niets opzienbarends te melden.
Zijn vrouw trok het toch slecht dat jij en hij in elkaar opgingen?
Wat is haar standpunt nu?
Roodkapje, mijn sociale leven als alleenstaand weduwnaar loopt als een trein. Met de kinderen (21 en 20) loopt alles gelukkig ook weer op rolletjes. Met mijn ex-minnares is het opnieuw stomend scharrelen. Zij en ik gaan nu onder de werktitel friends with benefits met elkaar om.
Zij eet nu bij ons thuis mee voordat zij en ik naar dansles gaan. Tijdens het koken genieten de kinderen ervan om ook haar onder vuur te nemen. Zij functioneert nog steeds prima onder de druk die mijn plaaggeesten met zich meebrengen. Door de dansles raakt zij zo hitsig dat ik na afloop in een b&b terecht kom. De schroeven van dat bed los helpen neuken heb ik geen bezwaar tegen. Voor haar gemak heb ik van die overnachting een doorlopende reservering gemaakt.
Lang verhaal kort; niets opzienbarends te melden.
volg je verstand, gebruik je gevoel
zaterdag 4 oktober 2014 om 22:30
zaterdag 4 oktober 2014 om 22:36
Hint: waarom eraf "donderen"? Niet bang zijn joh. Roze wolken zijn net als suikerspinnen - heel lekker af en toe. Laat je er maar rustig afglijden en wees vooral niet te streng voor jezelf.
Ach Bella...knuffel hoor. Knap dat je geen contact opneemt!
High: hoe fixte je dat met dat hotel? Brutalen hebben de halve wereld?
Ach Bella...knuffel hoor. Knap dat je geen contact opneemt!
High: hoe fixte je dat met dat hotel? Brutalen hebben de halve wereld?