Minnaar deel 11

18-06-2010 00:22 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 18-06-2010 18:24
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
daar gaat mijn laatste vraag nu in deel 11 ...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem hier ook stellen Lien, maar misschien is het leuker als je je eerst eens voorstelt.
Alle reacties Link kopieren
ahja, ma hoe werkt het dan? en hoe kan ik hier een foto opplaatsen?

ik heb het al geprobeerd maar blijkbaar zonder succes
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet meteen een foto te plaatsen, vertel eerst eens wat over jezelf.
Alle reacties Link kopieren
ik ben lien, student

en mss beetje te jong om me hier op te mengen

en te jong om nu nog wakker te zijn :-)

maar ken dit hier via een vriendin. Nog vragen?
Alle reacties Link kopieren
Voor even kan ik dit wel. Een paar leuke avonden. Maar als het echt goed klikt (in bed, en daarnaast) ga ik toch wel andere gevoelens krijgen voor iemand.

Dus als het gewoon voor de leuk is wel, maar lijkt me dat je na een paar maanden meer voor iemand moet voelen om het samen vol te houden, ook al is het alleen seks. En dan is het altijd oppassen of je wel allebei op hetzelfde paadje zit. En niet stiekem andere verwachtingen gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo jong dat je eigenlijk al in bed had moeten liggen?
Alle reacties Link kopieren
ikzelf heb geen examens meer

maar doet mijn leeftijd hier er wel toe?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee wat je hier hoopt te vinden.
Alle reacties Link kopieren
dus heb je gewoon liever niet dat ik hier ben?
Alle reacties Link kopieren
Schrijf ik dat? Wat verwacht je hier te vinden, lijkt me toch een normale vraag.
Alle reacties Link kopieren
ai sorry dan, ben nog niet mee met de gewone vragen

ik lees veel, dusja, ik zoek niks

en hopelijk mag ik een beetje meeschrijven, maar denk niet dat ik nog "groen" ben. heb mss wel al iets meegemaakt voor een jonge meid
Alle reacties Link kopieren
@lientjeh:ik heb mijn sv niet gezocht,ben er gewoon tegen aan gelopen en van het 1 kwam het ander.

denk dat stew gelijk heeft,wat zijn je verwachtingen,wat hoop je hier te vinden?

dit is allemaal wat vaag.

ik heb het idee dat jij nog harstikke jong ben,heb je een vriend/getrouwd?

waarom wil je een sv?

ben je echt op zoek of....??



@hvjz:ik ben er niet bijgeweest toen hij de uitslag vh zh kreeg,hij belde mij wel direct op zodra hij weer buiten stond.

dat doet wel even wat met je.

tis toch een beetje jouw verdriet mijn verdriet-gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Lienemien, lientjeh, is dit één persoon?

Leeftijd maakt geen bal uit. Zo binnenvallen in een topic als deze roept vragen op.



@angel ik moest ook lachen om sis dr opmerking alleen ... zal wel toevallig zijn ... daarna werd het stil.
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjeh schreef op 18 juni 2010 @ 00:48:

ai sorry dan, ben nog niet mee met de gewone vragen

ik lees veel, dusja, ik zoek niks

en hopelijk mag ik een beetje meeschrijven, maar denk niet dat ik nog "groen" ben. heb mss wel al iets meegemaakt voor een jonge meid

@ Lientjeh, Wat heb je dan mee gemaakt? Sorry maar ook ik zet mijn vraagtekens hier. Je hebt je geen eindexamens meer. Komt op mij over als zéér jong. Vertel eens wat meer over jezelf. Zodat we een beter beeld kunnen krijgen bij wat je hier zoekt. Heb je een vriend, sv, woon je thuis, samen?

@ All, Zie je wel! Iedereen in shock. Nu voel ik me helemaal slecht. En mijn stilte na mijn bekentenis was toeval. Het was bij hem thuis. Vond het eng maar andere kant gaf dat ook wel weer iets extra’s. Niet iets wat je dagelijks doet zullen we maar zeggen. Eerder een eenmalige actie (bij hem thuis dan). Hij kan niet tippen aan minnaar, niemand volgens mij, maar wel genoten.

Dit is gebeurd dag voor stiltetijd van minnaar. Broeierig weer, alcohol, ...

Minnaar belde volgende dag toevallig op. Maar wederom kwam het niet tot een date. En nu dus radiostilte. Maakt niet uit. Weet inmiddels hoe hij in elkaar steekt en hoe ik er mee om moet gaan. Die wil me eerst hongerig hebben.

Wat hebben jullie gedaan waarvan je achteraf denkt. Shit! Dit gaat (eigenlijk) te ver?

@HVJ & Angel: Heftige dingen die jullie met sv/minnaar mee maken. Verstevigd ook wel weer die band denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik lees al mee vanaf deel 10 en zal mij even voorstellen. Ik ben een getrouwde vrouw, 37 en heb 2 kids. Sinds begin april heb een sv. (ergens was een lijst met uitleg afkortingen?) mijn verwachting is gewoon mee kletsen, als ik tijd heb. (Hoe doen jullie dat? Gezin, familie, werk, sv, vrienden en nog sporten en hier posten?) mijn sv heeft het moeilijk op het werk, ivm crisis. En ik merk dat ik het mij aantrek, dat hij er zo mee zit. Ik dacht dat ik dat niet zo zou hebben:-) mijn angst is nu 1. Hij is zo met zijn werk bezig, dat er geen tijd voor mij meer is. (heel erg, want de sex is zoo goed;)) of 2. Hij schrikt van mijn gevoel en neemt afstand. (dat zou ik het ergst vinden)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik minnaar heb gezegd dat ik zin in m had. Want wat was het geil (en spannend, grote betrapkans).. En vanochtend ook nog sms: zal ik hotel doen? ga je mee dan ? Dus ik geloof dat ik er nu toch wel een beetje op mag hopen



Maar nu valt mn verhaal natuurlijk in het niet omdat CL onze opperloeder is, wat heb ik gemist?



Hier trouwens ook een verdieping, niet zoals HVJ en Angel door iets naars, maar toch. We vinden elkaar belangrijk genoeg om dit te delen, dat voelt goed.

Dus om de openingspost maar weer eens te antwoorden: ik kan het niet zonder gevoel. Maar wel zonder consequenties er aan te verbinden of die gevoelens als probleem te ervaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ninah schreef op 18 juni 2010 @ 08:03:

Lienemien, lientjeh, is dit één persoon?

Leeftijd maakt geen bal uit. Zo binnenvallen in een topic als deze roept vragen op.



@angel ik moest ook lachen om sis dr opmerking alleen ... zal wel toevallig zijn ... daarna werd het stil.Nee, niet dezelfde. Maar je mag hier dus niet zomaar binnenvallen..?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde nog even melden dat ik nu pas post, daar ik de laatste stukken van hvj en angel las en het greep me aan.
Alle reacties Link kopieren
@ CL, crosspost maar ik snap het nog steeds niet



@ Leefjeleven, welkom! Wat zijn je verwachtingen ten opzichte van sv? Is hij ook bezet? De eerste angst herken ik niet, want mijn minnaar is mijn collega dus veel werk betekent veel sex . Maar angst 2, tsja. Dat was bij ons de eerste maanden zeker een issue. Merkte ook dat als ik toenadering zocht of iets aardigs zei, minnaar afstand nam. Maar inmiddels is dat al lang niet meer zo, hij weet wat ik voor hem voel, maar we weten allebei ook hoe de situatie zit. Ik denk niet dat het zin heeft om je gevoelens voor je te houden uit angst om hem te verliezen, want dan verlies je jezelf er in. Wees gewoon open, zeg eerlijk wat je denkt, maar plaats het wel voor hem in perspectief zodat ie het ook snapt

afkortingen:



sv =sexvriendje

sc=sexcollega

ONS=one-night-stand
Alle reacties Link kopieren
@leefjeleven, welkom hier.

Je verhaal lijkt wel een beetje op het mijne. Ook mijn sv had een tijdje een "crisis". Ik trok het me eerst aan, teveel misschien en betrok het daardoor meer en teveel op mezelf.

Gelukkig, omdat we ook goede vrienden zijn, konden we het uitpraten zonder dat we naar elkaars gevoelens hoefden te raden.



@sis ik snap je wel hoor, alcohol en zin. Keek er wel een beetje van op .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lienemien schreef op 18 juni 2010 @ 09:43:

[...]





Nee, niet dezelfde. Maar je mag hier dus niet zomaar binnenvallen..?



Als je goed hebt gelezen staat er zó binnenvallen. Dus Ninah wijst op de manier waarop Nientjuh binnenvalt. En met defensief reageren maak je natuurlijk ook geen echte vrienden.



Maar in ieder geval welkom dames!
Alle reacties Link kopieren
Binnenvallen is een beetje vreemd op een topic als deze.

Gewoon even kort voorstellen zoals leefjeleven is prettiger.



Sc even online; wat is dat een stijfkop zeg

en dus Crea, veel werk of niet, tis uit en blijft uit ondanks de "uitspatting" vorig weekend. Gelukkig gaat het bij jou beter. Ik hou je motto in de gaten hahha.
Alle reacties Link kopieren
Oja, CL, ik zou dat zelf niet doen maar ik ben zeker niet in shock.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven