Minnaar deel 8

02-03-2010 15:14 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.





Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 02-03-2010 20:25
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He Miss Tang het is zeker gezellig hier!



Angel gelijk heb je. Er zijn genoeg vijvers, hebben we het forum gelukkig niet voor nodig.



Pfff, 1 februari waren we deel 7 gestart. Dit is gewoon niet normaal. In een maand tijd een topic volschrijven.

Toch maar proberen af te kicken.
Af kicken ?? De lente begint net , niks niet afkicken !
Shit ik heb zin !



*Car waar ben je ?????*
Alle reacties Link kopieren
het gaat inderdaad lekker door hier...



Ik zat op werk de posting van Stew te lezen en ik moest juist erg lachen. Jammer dat ik die niet meer kan gebruiken...



Het gaat hier met ups and downs. Soms opluchting, soms schaamte, soms verdriet en soms een boosheid. Ik voel me echt de deur uitgeduwd als vriendin.



Verder las ik nog de discussie over nr. 1 + sv en hoe daar netjes mee om te gaan. Feit blijft dat diegene die thuis niks vertellen gewoon helemaal niet oke bezig zijn (waaronder ik) De enige afspraak die we hier thuis hebben, is dat als er iets zou gebeuren met een ander, we dat niet willen weten van elkaar.



Ik ben héél open normaal gesproken, dus dit is iets wat wel tegen mijn principes ingaat. Daarnaast wil ik wat wij nu hebben niet kapot maken of een schaduwkant geven.



Ik was goede vrienden met sv en dan vooral vriendjes in de zin van geilen en lachen. Zou je meer en meer met elkaar gaan delen dan wordt de band m.i. te intens.
Alle reacties Link kopieren
Bloem? Ben je er nog?
Riep iemand mij?;)
Alle reacties Link kopieren
soms zijn ze er als de kippen bij die mannen
Ja KJ ik ben er nog ! Hou vol, je kunt het. Al die emoties en gevoelens die je noemt, horen er bij. . Je schrijft over je afspraak thuis, willen jullie het allebei niet weten van elkaar ?



@Car, heerlijk als een man gelijk reageert als je roept :-)
Alle reacties Link kopieren
Net terug van een heerlijke, hete, geile date

Nu eventjes rustig bijkomen en lekker nagenieten.

Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
gelukkig Bloem..je bent er...



Ik hou vol, het kan alleen maar beter worden. Ik word alleen vandaag vreselijk pissig al ik eraan denk dat hij mss met mij gestopt is om met een ander verder te gaan. En eerlijk...dan gaat het me niet om die ander, maar om de leugens.



Hoe gaat het met jou eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
nee, we willen het beide niet weten.. Kop in het zand misschien, maar ik zou kapot gaan van jaloezie (gek hé?)
KJ, met mij gaat het goed hoor. Tis lente, volop kansen, er zit wat in de pijpleiding hoop ik, denk ik :-)



De leugens zijn idd niet leuk maar je verdient het niet om zo behandeld te worden. Misschien troost het je, dat hij bepaalde dingen wel gemeend heeft, kan me niet voorstellen dat alles leugens zijn geweest om je in positie te manouvreren.



Kop in het zand, misschien, maar kan het me ook wel voorstellen die jaloerse gevoelens. Ik zou zelf niet jaloers zijn, tenminste zolang het dus voornamelijk de lust is met een stukje vriendschap en de band niet te intens wordt. Mijn hart is monogaam zeg maar, mijn lijf niet :-). Maar ik sta misschien helemaal wel anders in het sv-schap als de meesten hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloem456 schreef op 02 maart 2010 @ 16:25:

Mijn hart is monogaam zeg maar, mijn lijf niet :-). Wat mooi gezegd Bloem
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
k*t word mijn donderdag date af gesmst!!!!!!

daar gaat een hele ochtend vol passie mijn neus voorbij

dat gaat lang wachten worden op de volgende date
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt. En staat je nr.1 hier hetzelfde in?



Waar heb je die pijpleiding gevonden?
Alle reacties Link kopieren
@Angel klote zo'n afzegging!!!!!!!!
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
@justl:engeltje komt er vast wel over heen hoor,komt vast snel een nieuwe date ergens in april ofzo

jij lekker een date gehad,geniet lekker na.
@KJ, mijn nmr1 denkt er hetzelfde over als jij. Het 'mag' wel maar hij wil het niet weten. Wel zijn de gesprekken hierover gaande.



Die pijpleiding, ach soms struikel je er ineens zomaar over en besef je dat je gewoon al die tijd niet heb staan opletten



@Angel, dat een klote-bericht !
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
@bloem: hoe dichtbij was dat struikelen?

mmm en ik baal wel ietsie pietsie zeker omdat die mij heul wat lekkers beloofd had,maar ja die leert het ook nooit,eerst in agenda kijken en dan pas beslissen of je op hete date kan en niet andersom !!



@stew:is sven in het echie nog leuker als dat ik met mijn neus op het beeldbuis zit,want dan is die ook dichtbij
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 02 maart 2010 @ 17:31:

ik val wel op die sportmannen, vooral als ze Fries zijn Haha dan heb ik al 50% te pakken.....
Alle reacties Link kopieren
Welke 50% , Methane?
Alle reacties Link kopieren
he daar hebben we onze nachtbraker weer!

vertoef je nog steeds heerlijk in dat bed in je uppie of ben je inmiddels verkast
Alle reacties Link kopieren
@stew... wil je nu alles weten?



@angel ja joh ben er nog steeds... pffff duurt veel te lang allemaal maar het is niet anders.

Dus nog steeds die kille hotelkamer, helemaal alleen.

Het enige dat lekker warm is, is het bad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven