Minnaar deel 5

13-11-2009 14:33 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Alle reacties Link kopieren
Nee, wil wel maar ik word toch verliefd. :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, jij bent snel, Stew!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Wauw, een mooi schoon nieuw minaartopic.

Poeh hee, wat was er veel bij te lezen zeg....
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Justl, On topic graag, heb je al een toegangsbewijs voor de roze wolk?
Alle reacties Link kopieren
Kan dat rozewolk geneuzel achterwege blijven. We zijn niet zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Da's niet te hopen nee!
Alle reacties Link kopieren
Respectloos? Ik ben een en al respect. Als je zou lezen wat ik heb geschreven ben ik helemaal niet respectloos naar jullie toe.



Waarschijnlijk komt het doordat ik het "thera... ......" heb genoemd. Hiervoor bied ik mijn nogmaals mijn excuses aan. Het was iets tussen mij en mijn vrouw. Sorrry sorry sorry x1000.
Alle reacties Link kopieren
Zou wel leuk zijn! Een baby met donkere krullen...zucht.





@ Bloem er stond bij ons een leuk stuk in de krant over het A4hotel.
Alle reacties Link kopieren
Hè getver, nee zeg, zwanger zijn laat ik liever aan anderen over.

Ik voel me goed
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hai,



af en toe kijk ik hier even, kzou graag meeschrijven, maar het gaat me te snel om bij te houden met lezen...

Toch nog even een stukje van mijn verhaal.



Ik ben bijzonder verliefd op mijn minnaar.

Ik zou graag bij hem zijn ipv bij mijn eigen man.

Maar we hebben beiden kinderen en niet de ballen om een gezin te verlaten..

Hij is veel ouder dan ik ben.

Dus hij al helemaal niet.



Het schuldgevoel wordt minder en minder.. heel erg, maar soms ook heel fijn.



Het duurt nu al bijna twee jaar



Er is bijna nooit gelegenheid, we durven beiden ook geen gelegenheid te creëren. Bang dat alles uitkomt, maar eerlijk gezegd ook bang dat dit geweldige gevoel dan weg is..
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar een wolk graag. Geen roze. De baby tijd wil ik nu toch wel achter me laten.



Maar om even op OP terug te komen. Laten we daar maar weer eens mee starten. Ik ben verliefd geworden op mijn minnaar. Was, uiteraard, niet mijn uitgangspunt. Gevoelens van verliefdheid waren er al een tijdje maar liet ik ze niet toe.

Nu dus wel. Weet alleen nog niet wat ik er mee gaat doen en welk plekje hij op die manier in mijn leven gaat krijgen. Als hij op die manier een plekje in mijn leven krijgt en het zelf ook wilt.



Maar ik geloof wel dat je ook een minnaar alleen voor de sex kunt hebben. Wel denk ik dat er een "klik" moet zijn om zoiets goed te laten werken.



En verder reageer ik even niet op wat er verder geschreven is. Laat me vandaag eens even verstandig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sofie,

Laat je niet wegjagen door ons hoog theeleut met koekjes gehalte. Zo is het gelukkig niet elke dag.

Gewoon alleen maar vertellen wat je kwijt wil en pik er gewoon uit waar je op wilt reageren. We zijn niet snel beledigd als je ons een keertje overslaat.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sofie. Ik weet inmiddels ook dat ik niet teveel voor mijn minnaar ga voelen, ook al is hij woest aantrekkelijk en de beste minnaar ooit. Maar ik ga natuurlijk niet teveel reclame voor hem maken.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel eens een minnaar gehad waarvoor je zoveel voelde dat het natuurlijk logisch was dat de relatie met je eigen man niet beter werd/wordt?



Ik zou nu nl het liefst bij mijn minnaar zijn en hij bij mij.

En ik stel me hierin niet naief op, echt niet.

Maar we hebben gewoon elke dag contact, met bellen, sms-en en mailen en gewone afspraken.

Onze kinderen zijn vrienden, dus geregeld ondernemen we samen leuke dingen onder het motto 'leuk voor de kinderen'.



Wat nu te doen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sofie, lees en schrijf lekker mee!



Volgens mij heb jij het over mijn minnaar Stew!
@stew, vertel eens wat er in dat stuk stond ? Het enige dat ik deze week heb gelezen is dat hotels de prostitutie in hun hotels willen terugdringen, er werden te vaak dagkamers gehuurd waarna er mannen naar het hotel werden 'gelokt' ..



Hoe doen jullie dat trouwens met hoteldates ? Checkt de 1 al in en gaat alvast naar de kamer en loop jij dan gewoon het hotel binnen en hopla direkt naar het juiste kamernummer. Of meld je je dan nog netjes bij de balie ? Of wacht je op elkaar in de lobby ?



Over openingspost, hier nog steeds geen verliefde gevoelens. Althans wel gevoelens en soms hangt er tijdens de date wel een bepaalde spanning in de lucht, kriebelt er wat zeg maar. Maar dat voelt toch meer als 'verliefd in het moment' omdat je een erg intiem moment samen beleefd. Ik ben nu na elke date ook erg vrolijk en gezellig en geen last van een dip. Nu ja, wel dat ik onverzadigbaar lijk en de volgende dag nog steeds heel erg zin in hem hebt ,,, maar niet in de zin van "ik ben verliefd" dus..
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heel moeilijk om er mee om te gaan. Het liefst wil je van de daken schreeuwen dat je een minnaar hebt, verliefd

bent etc.



Dan is het fijn om te weten het Viva Forum er is zodat je in ieder geval er over kan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Met dat probleem worstel ik ook Sofie. Ik denk dat je jezelf de vraag zou moeten stellen of je ook bij je man weg zou gaan indien je geen minnaar zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maar Marjo, als je al verliefd bent geworden op je minnaar kun je die vraag onmogelijk objectief beantwoorden... Dan is je blik al vertroebeld.
...
@Sofie, moeilijk hoor ! Wat wil je zelf ? Wil je echt bij je nmr1 blijven of denk je dat je anders ook weg zou willen ? Ik denk dat je dat los moet zien van je minnaar. Ik ben persoonlijk geen voorstander van om van de ene relatie in de andere te rollen..



Realiseer je dat je je minnaar alleen op de beste momenten ziet, als jullie allebei mooi, sexy en lekker zijn. Je hoeft zijn was niet te doen, je ziet niet dat hij zijn teennagels knipt naast het bord met toastjes, je merkt niks van zijn ochtendhumeur of zijn sportverslaving.. Minnaar is een moment-opname..



En als je toch echt echt echt bij nmr1 wilt blijven en dat wil combineren met je minnaar zul je wellicht de intensiteit vh contact moeten verminderen. Teveel contact vind ik zelf een bedreiging voor mijn leven met nmr1. Dat mengt teveel en dan komt het te dichtbij. Maar dat is slechts mijn mening, je zult wel merken dat iedereen hier er anders mee omgaat, bepaalde dingen nooit zou doen of juist weer wel. Ikzelf ben bewust op zoek gegaan naar een sv en heb vooraf voor mezelf bepaalde voorwaarden en grenzen opgesteld en dat werkt tot nu toe best aardig..
Alle reacties Link kopieren
Zo probeer ik het voor mezelf helder te krijgen Vlammetje.

Het is ook een moeilijke kwestie, je laadt behoorlijk wat op je minnaars schouders als je het puur voor hem zou doen.

Stel dat ie na een x aantal maanden zegt" Sorry maar je ik zie het niet meer zitten" Dan heb je voor hem je huwelijk beeindigd.

Lijkt me geen ideaal uitgangspunt om een nieuwe relatie mee te beginnen...
Alle reacties Link kopieren
@ vlammetje schreef "Ik volg het minnaartopic ook en vind de reacties daar wel behoorlijk overtrokken. Met zijn allen struikelen over een onhandige uitspraak en daar over door blijven mieren... Hier heeft MM de stuatie die eigenlijk voor alle schrijfsters op het minnaartopic ideaal zou zijn: je mag, je man heeft er geen problemen mee! Blijkbaar maakt vrouw er dankbaar gebruik van. Maar nee, daar wordt geëmmerd over de term tharapeutisch neuken, over het feit dat MM zich wel heel nobel moet voelen dat hij het zijn vrouw toestaat, alsof ze zelf niets te vertellen heeft. Natuurlijk heeft zij wel wat te vertellen! Zij is de uitvoerende partij!

Ik weet nog dat ik daar ooit schreef dat ik een sv had met toestemming, toen was het nog: wat geweldig! En ook wij hadden seks na een date. Ook wij spraken over hoe het was en wat we deden. Dat is niet raar, als je een open seksrelatie hebt met een legale sv!



In mijn relatie was ik die vrouw. Ook ik had toestemming van mijn partner, terwijl hij geen sv had. Toestemming ja, omdat ik niet vreemd wilde gaan. Toestemming omdat ik op zoek was naar was extra;s, iets van mezelf, even lekker los. Mijn seksleven was geweldig, de rest van de relatie dan weer minder. Maar nooit heb ik het idee gehad dat mijn man mij als het arme vrouwtje zag dat wat vertier nodig had. En ja, ik vond het super van hem dat hij zich zo op kon stellen zoals MM dat ook doet."



Ik begon al aan mijzelf te twijfelen. Ik zou bijna "thera.... gaan ...."
Alle reacties Link kopieren
@cabrio ladie;doe jij is verstandig vandaag ha ha!



@sofie;welkom,zo jij zit in een achtbaan wat betreft gevoelens zeg,heftig hoor!

als er geen kindjes in het spel waren had je dan wel voor elkaar gekozen jij en sv?

@justl;een andere avartar?jij ben toch dezelfde?



@ allemaal ik blijf mooi op die wolk zitten en wat voor kleur die heeft zal me een zorg zijn eerlijk gezegd.

ik ga nu ff zwefend me huis stofzuigen
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag . Eerst maar een tig pagina's teruglezen ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven