minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een nieuw deel geopend.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het wel, maar ben dan ook een man. Mannen kunnen sex en houden van... los van elkaar zien. Natuurlijk ook combineren.
Alle reacties Link kopieren
Stew, wat ben je toch oplettend!



Kereltje, en alleen mannen kunnen dat?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
quote:quote:Ik kan daar slecht tegen, zo'n einde. Heb dat zelf ook 2 jaar geleden gehad, en dat afkicken duurde errug lang, juist misschien door helemaal geen contact, geen vriendschap mogelijk, niks. Die overgang is zo'n contrast, en ik had nog wel niet echt een relatie of zo. Kan me wel voorstellen dat als iemand zoveel met je heeft gedeeld aan passie en zelfs liefde erbij, dat dat veel tijd kost daarna, om los te laten.

Zeker rond deze tijd, he?

Wens je veel sterkte en big hug! Truste, ik ga ff de hond uitlaten in de sneeuw nu.Hallo iedereen, ik ben nieuw en hoor hier eigenlijk niet meer thuis.Wilde toch reageren op de posting van Suzy65, vandaar dat ik hier nu een keer post. Suzy dat van geen vriendschap meer kunnen hebben en je daar treurig om voelen dat had ik ook een maand of twee geleden -dit omdat je toch een vertrouwelijke en warme vriendschap band hebt, zo beleefde ik dit tenminste. Maar nu merk ik zoveel ruimte, en mijn huwelijk is zoveel hechter geworden sinds hij weg is, klink misschien raar maar het voelt alsof er een zware rugzak van me afgevallen is. Na eerst wel een soort rouw periode omdat ik in mijn beleving een goede vriend had verloren. Misschien komt het wel omdat ik hem al niet meer als minnaar wilde, maar alleen maar als goede vriend? Eerst stemde hij daar in toe maar na een tijdje (maanden) zei hij me dat niet te kunnen, hij wilde seks met me en niet alleen samen leuke dingen ondernemen. Zou dat maken dat het "makkelijker" voor me is? Denk nog wel aan hem natuurlijk, we hadden iedere dag contact al was het maar per telefoon, msn, sms, maar dit is meer een leegte die ontstaat, maar hem missen als een ex- lief zoals Stew aangeeft, of zoals ik mijn man zou missen, nee, omdat ik niet meer zo (dus als sv willen) van hem hield denk ik nu. Hield jij nog van die ex-lief Suzy65 dat het zo lang duurde?quote: * Profiel

* 54 berichten

* Voeg toe als contact



18-12-2009, 13:54

@Janny , dat gevoel herken ik heel erg. Dat je een goede vriend kwijtraakt... Dat liedje van Robbie Williams "you know me"is van toepassing op ons zei hij . Er zijn maar weinig mensen die hem echt kennen. En hij voelt zich zo vertrouwd bij mij , dat is heel fijn maar ook dubbel want wij kunnen dat beide niet uitspreken tegenover onze nr 1 , ze zouden beide stikjaloers zijn.@Jasmijnblauw....oh ja zucht... al die liedjes.. en ook hij is erg gesloten naar anderen, bij mij was hij dit totaal niet... Wilde hem niet meer als sv, omdat hij mij helemaal wilde, hij wilde dat ik zou gaan scheiden, hij wilde geen sv zijn, was stikjaloers op mijn nr1 namelijk. En jammer genoeg konden we geen vrienden blijven omdat hij dit niet kon. Het is even een soort verkorte rouw periode geweest, vooral door de leegte, de intieme gesprekken, en momenten samen. Maar het is wel goed geweest merk ik nu, want mijn relatie met nr1 is erg verbeterd. En toen hij er nog was ging natuurlijk veel van mijn tijd naar hem, tijd die ik nu alleen aan nr1 geef. Sterkte met de maand stilte, zou het je lukken denk je?
Alle reacties Link kopieren
@ Janny: daar zou ik me nog wat bij kunnen voorstellen, hoe gek het me nu ook zou klinken in real life. Dat wanneer hij echt totaal buiten beeld is, het wellicht weer ruimte en mogelijkheden geeft tussen nr1 en mij. Het voelt namelijk nu ook wel andersom: sinds hij er is (sc) voel ik verwijdering tussen nr1 en mij. Sc zit in mijn hoofd, in mijn hart zelfs, en daardoor is er minder ruimte in mijn hart voor nr1. Zo voelt het nu eenmaal, hoe graag ik het ook anders zou willen.

Neemt niet weg dat ik er nu niet aan moet dénken, om sc te gaan missen. Hoe kort onze 'relatie' dan ook is. Maar goed, op zijn Ninah's: boom voor boom he
Jeetje, een deel 6 alweer... Wat een postings de afgelopen dagen zeg.. Ik ben onder de indruk van een heleboel van jullie.



@stew: ik lees nog niet zo heel lang mee, en kende jouw geschiedenis niet helemaal, maar poe hee, het ging wel diep bij jullie he? Het lijkt mij echt ontzettend zwaar als je dan helemaal geen contact meer met elkaar hebt. Jij kende hem van hier? (of heb ik dat helemaal mis?) Krijg je dan via hier nog wel eens mee hoe het met hem is?



Ik sta toch heel anders in het sv gebeuren geloof ik. Ben meer een vent daarin geloof ik. Mijn sv en ik hebben absoluut een klik. Kennen elkaar nu al een aantal jaar. Er is vriendschap tussen ons, we delen dezelfde interesses, hebben dezelfde humor, hebben af en toe een goed gesprek. En hebben ook dezelfde hobby: sex. Met de ene vriend ga ik naar het theater, met hem heb ik sex. Ik heb ook niet dat verlangen van elke week hunker ik naar hem. Ik vind het theater ook erg leuk, maar hoef daar ook niet persé elke week naar toe. Van verliefdheid is ook echt geen sprake, van beide kanten niet volgens mij. Vraag me ook af of dat ooit gaat komen, we hebben al heel lang, welliswaar een virtuele, 'verhouding', geilen elkaar al heel lang op. En daar bijf het bij.
Alle reacties Link kopieren
waar kan ik deel 5 nog vinden?

ik zie die niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, deel 6 alweer!



Helemaal onderaan op deze seks pijler Angel.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg soms de indruk dat vooral wat oudere vrouwen seksvriendjes hebben. Ik ben zelf 26 en in mijn omgeving is er niemand die er ook maar aan denkt een extra iemand nodig te hebben voor de seks. Als je relatie leuk en fijn is lijkt me dat ook volledig onnodig.

Waren jullie toen jullie jonger waren wel monogaam? Is de behoefte aan een extra iemand voor de seks pas later gekomen?
Alle reacties Link kopieren
@ Lookolook, had ik ergens geschreven dat ik hem van hier kende? Wat onzorgvuldig dan van me

Sinds hij het contact met me heeft verbroken schrijft hij niet meer op het forum. En ik weet bijna zeker dat hij niet meer meeleest, daar is hij de man niet naar.Dus eigenlijk weet ik helemaal niet hoe het echt met hem gaat.Dat is best heel zwaar ja.



Ik kon/kan het ook best scheiden totdat ik hem dus tegen kwam. Toen dacht ik dat we tot het eind der tijden zo door konden gaan maar nu besef ik dat er op een gegeven moment een beslissing genomen moest worden. Dat deed hij dus en vaak denk ik; 'had ik maar een keuze gehad'.Toen het net over was viel voor mij, hoe gek dat ook mag klinken, ook een soort druk weg. De druk van het de hele dag met elkaar in contact willen staan. Maar wat doet het gemis pijn, echt lichamelijke pijn. Deze zomer kon de Kerst voor mij niet snel genoeg komen. Ik ben door allerlei fases gegaan, ik voelde me verdrietig, boos,gefrustreerd, in de zeik genomen,schuldig, machteloos waarom we elkaar tegen moesten komen.Ik ben wel iets rustiger nu, ook al blijft het houden van hem onveranderd.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, binnen een kleine maand alweer ruim 3000 berichten verder. Waar het hart van vol is....



@ Paquerette: Ja, ben altijd monogaam geweest. Vanwaar je nieuwsgierigheid? Heb jij ook een sv, sc, minnaar? Voel je je te jong voor deze pijler? Er zijn meer "jonkies" onder ons hoor.



@ All: Twee delen terug inmiddels had ik ooit iets geschreven over psc. Volgens mij kan na de vakantie de p er vanaf!



Psv (beter bekend als hv) heb ik, voorlopig, op laag pitje gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paquerette schreef op 18 december 2009 @ 16:16:

Ik krijg soms de indruk dat vooral wat oudere vrouwen seksvriendjes hebben. Ik ben zelf 26 en in mijn omgeving is er niemand die er ook maar aan denkt een extra iemand nodig te hebben voor de seks. Als je relatie leuk en fijn is lijkt me dat ook volledig onnodig.

Waren jullie toen jullie jonger waren wel monogaam? Is de behoefte aan een extra iemand voor de seks pas later gekomen?

ik ben niet oud hoor(voel ik me nu wel na jouw post haha),ik ben 38 en heb er ook niet over nagedacht van te voren voor iemand erbij voor de sex.

uiteindelijk heb ik het laten 'gebeuren' na twee moeizame jaren thuis.

van het 1 komt het ander en is het een 'verslaving' geworden waar ik voor mijn gevoel niet meer buiten kan.

ik heb mijn minnaar nu ruim twee en half jaar en was van plan om die nog even te houden,puur voor de lust en de geilheid.ik heb thuis voor 90% een goede relatie en het ontbrekende vul ik blijkbaar op met een minnaar.
Alle reacties Link kopieren
@ Paquerette, er schrijven hier ook wel 'jonkies' hoor. Dat jij er niets van in je omgeving hoort is omdat niemand dit graag aan de grote klok hangt.
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhhh, CL, slettebak.....tell me more!
Alle reacties Link kopieren
@toytje: ik heb het gevonden hoor deel 5.

ik zit met een behoorlijke griepje op de bank beetje suf te lezen/zoeken .



@cabrio!!!!! hey lekker zeg ! vertel is hoe komt dat zo?

per toeval tegen het heerlijke lijf gelopen of??

jij gaat iig geil je feestdaagjes in of is elke dag nu feest hihihi.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb een hele fijne relatie -met heerlijk seksleven- en heb absoluut geen behoefte aan seks met andere mannen.

Het lijkt me ook vrij gezond als je een leuke frisse relatie hebt je daar niet voor open staat.

Ik vraag me daarom af of mensen die inderdaad wat ouder zijn en een sv hebben dit vroeger in een beginnende relatie ook hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik me verveel (pff tijdens deze dagen heb ik echt minder forumtijd) ga ik alles teruglezen beloofd ...



For now; sis, you go meis. sc, altijd erg leuk en meer bereikbaar ook he?



Bkstr; boom voor boom, houden we erin. Alleen nu (ook weer) tijdens deze dagen, first things first. Zie jij je sc deze weken ook? Ik bedoel werken jullie allebei?



Stew, tnx voor alweer een nieuw deel
Alle reacties Link kopieren
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 17:31
Reden: omdat ik als een oud wijf klink!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ angel1971



Vind je het soms niet jammer dat het zo gelopen is? Wanneer je terugkijkt op het begin van je relatie? Dat he pure er af is?

Ik kan me goed voorstellen dat dingen heel anders lopen dan je van te voren denkt, en dat je in situaties terecht komt die je eerder niet voor mogelijk hield. Hoe werkt dat dan, rekken je normen en waarden een beetje op?
Alle reacties Link kopieren
@ Angel: Je klinkt als een oud wijf!

@ Sis: Hij is zeer binnen handbereik! Kan op de fiets.

@ Stew: Bedankt voor het compliment! U've got mail.

@ Angel: Zoals gezegd was altijd al in picture maar is married with childeren. Dus projectieknop stond automatisch op uit. Sinds 2 maanden heb ik het knopje toch maar eens aangezet en zie.... blijkbaar toch niet zo happily married.

Moet geil de dagen door zien te komen.
Alle reacties Link kopieren
@Paquerette, bij mij was het gewoon een plotselinge wending in een vriendschap die ik nooit had verwacht met mijn 1e sv.

Net als angel1971 had ik een jaar geleden iedereen volledig voor gek verklaard als ze gezegd zouden hebben dat ik niet monogaam zou blijven



Dat hij een punt achter de s zette vond ik heel moeilijk , ondanks dat het van de voren wel de afspraak was.

Ook ik heb een poosje gedacht dat het gemakkelijker zou zijn geweest als ik zelf het beëindigd had.

Ik ben heel heel blij dat er een diepe vriendschap is blijven bestaan, maar daardoor heeft het voor mij wel langer geduurt om hem echt los te kunnen laten.



En eenmaal aan het sv-schap geroken te hebben geroken heb ik na ongeveer een half jaar toch weer een lieve, lekkere sv



De kerstboom staat met lichtjes en ballen, buiten is het mooi wit, de kids hebben vakantie, laat de kerst maar komen
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
@ CL: wat gaaf zeg! de P eraf: U go girl!!!



@ Ninah: ja we werken nog samen, hoewel ik over een paar dagen vakantie heb. Zie er wel tegenop. Gelukkig hebben we wel (zij het minimaa laatste dagen ) ook nog contact buiten het werk om. We hebben niet vaak dat we samen werken, omdat we niet hetzelfde doen en hij voor een ander bedrijf werkt. Maar maandag zien we elkaar weer Boom voor boom voor boom... pfffff.... Kerstboom (ieks).,,



@ paquerette: ik ben 30, en heb al eens eerder een sv-tje gehad. was niet zo intensief en 'diep' maar was toen 25 denk ik. Heeft weinig te maken met leeftijd, zo schat ik in. Wel denk ik dat je, wanneer je ouder wordt, dingen makkelijker relativeert, én dat je kritisch gaat kijken naar de maatschappelijke norm: is het jouw norm, of misschien ook niet? had het er laatst met een vriendin over dat ik dat ook de voordelen van het 30 worden vind: dat het niet zoveel uitmaakt wat anderen van me vinden, en dat dat een ontspannen gevoel is. Waar maakte ik me toch druk om toen ik 20 was
Alle reacties Link kopieren
@cabriotje: ik zit hier ook met een mega griep/snothoofd van heb ik jouw daar hahaha en dan zie je de dingen niet meer zo helder en ik voel me ook ff 88 ipv een jonge blom van 38!!!!!!

ik haak maar ff af voor ik als een 100 jarige ga klinken
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk merkbaar Angel! Hou jij het maar gewoon even bij lezen. Op deze manier kan je nooit wat zinnigs te melden hebben.



Nou vooruit ik zal je een lekker verhaaltje voor het slapen gaan sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven