Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Begrijp helemaal wat je bedoelt... Mannen zijn zó anders in dat soort dingen. Hij denkt waarschijnlijk van alles, maar komt niet in zijn hoofd op om het even te mailen of te smsen.. Mannen..

Mijn SV heeft op mijn hart gedrukt (toen we de 'regels' afspraken) dat ik NIET verliefd op hem mag worden. Was natuurlijk zwaar beledigd, want ik vind hem echt NIET leuk op die manier. Ik vind het gewoon niet leuk als hij over zichzelf praat, heb geen zin m te leren kennen en zijn dingen aan te horen. Dat was ook niet de afspraak. Ook omdat ik zijn 'priveleven' persoonlijk ken. Dat maakt het dus minder leuk, ik voel me dan schuldig naar 2 kanten. En het moet iets van ons zijn, en niks anders.. Blijft moeilijk hoor. Ik word echt niet verliefd op hem, maar heb dus ook geen zin echt iets om hem te gaan geven ofzoiets. En hij praat nogal graag en open en over alles. Maar ik ben vrouw en voel.. Hm.
Het leek wel of de goden me goed gezind waren....

DAMN.....

flinke autosex!

morgen hele verhaaal

nu heerlijk slapen

kus voor allen
VM: Kom maar op met je verhaal.

Liefblond: Ik moet wel erg lachen om jouw opmerking dat je wel een dvdtje meeneemt zodat hij ophoudt met praten. Lijkt me idd vervelend.

Toy: Problemen met monogaam te zijn. Ik vraag me dat erg af op het moment. Ik ben 14 jaar monogaam geweest, maar toen dat ophield werd het een deel van mij. Ik heb geen idee hoe dat in een eventuele volgende relatie gaat. Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger? Eigenlijk geloof ik daar niet zo in, maar ik weet wel dat die drempel voor mij veel lager is geworden. Ik weet alleen niet of ik dat meeneem in een nieuwe relatie.

En vertellen dat je niet monogaam bent brengt ook weer een probleem met zich mee. Als het mag, dan is het geen vreemdgaan meer, en is het dan nog wel leuk, spannend en lekker? Ik vind het moeilijk, tijd zal het leren denk ik.

Update:

Ik en nieuw vriendje hebben nog steeds geen seks gehad. We hadden een paar dagen terug een date staan, maar die kon niet doorgaan. Eigenlijk heb ik nu het idee opgevat om gewoon maar te wachten. Mijn man zal niet zo heel lang meer hier zijn, ik zou toch in staat moeten zijn mijn knieën nog een paar weken bij elkaar te houden.

Het is niet makkelijk, ik krijg zo'n 20 zeer geile smsjes op een dag, waarin hij exact verteld wat hij met me wil doen. Ik sta op het punt hem te bespringen. Aan de andere kant zijn de beloften die hij doet zo vreselijk goed, dat ik de eerstvolgende keer echt de tijd wil hebben. Ik wil deze spanning niet vergooien aan een vluggertje.

Ik heb het idee dat hij er wel heel diep in zit al. Hij heeft zijn moeder over me verteld, ik bedoel maar...

Ik heb tegen hem gezegd dat aangezien ik net uit een lange relatie kom, ik nog niet toe ben aan iets al te vasts. Hij zegt dat heel goed te begrijpen. Ik hoop dat we een tijd gewoon wat kunnen daten, en alleen maar leuke dingen doen. Ik voel me goed als ik bij hem ben, hij maakt me wel gelukkig, maar ik word er een beetje kriegel van als ik het idee krijg dat hij een toekomst aan het plannen is met me.
hij heeft zijn moeder over jou vertelt??????!!!!!!!!

hoe oud is jouw neukertje Geheim??? Godsklere zeg.

en hoeveel keer heeft hij je nu gezien, en/of geneukt.

was het neuken niet nog maar 1 keer?

en mss drie keer elkaar gezien?

en dan al plannen maken voor een toekomst samen.

of hij is vreselijk wanhopig en bezitterig, of hij is gewoon gek.

maar mijn advies is.......doorlopen
Jezus, wat schrijven jullie ontzettend veel, zeg, kan het allemaal niet meer bijhouden

Liefblond, ik moet vreselijk lachen om je verhalen, dat je al zijn gezeik niet wil aanhoren en alleen gewoon genomen wilt worden! Hahaha, ik had het zelf kunnen schrijven.

Toy, lastige, met je date en je sc. Denk je dat het echt iets zou kunnen worden met je date?

Geheim, wat hou jij het goed vol, zeg! Om geen sex te hebben.

Maarre, net als dmjn vind ik het wel erg snel dat hij aan zijn moeder over je verteld heeft. Ik weet zelf dat ik zoiets pas zou doen als ik echt zeker van iemand ben (dus zo ongeveer als ik op het punt sta om te gaan samenwonen ofzo )

Hier alles lekker met sv. Gisteren superheftige date gehad, heel kort, heel heftig. Hadden afgesproken dat ik deze keer al het werk zou doen, en dat heeft ie geweten, heb 'm de hemel in gep**pt.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Miss thang schreef op 16 januari 2009 @ 08:29:

Maarre, net als dmjn vind ik het wel erg snel dat hij aan zijn moeder over je verteld heeft. Ik weet zelf dat ik zoiets pas zou doen als ik echt zeker van iemand ben (dus zo ongeveer als ik op het punt sta om te gaan samenwonen ofzo )

Ach welnee, wat maken jullie je toch druk om niks. De gozer vind haar gewoon errug leuk, laat dat ook nog eens op een leuke manier merken, en gaat ook nog eens op een respectvolle manier met haar om. Dat-ie zijn moeder over haar heeft verteld betekent echt nog niet dat-ie al een huis heeft uitgezocht ofzo zeg, Geheim heeft blijkbaar gewoon een flinke indruk op hem gemaakt. En wat is daar nu zo slecht aan, juist niks toch?

Geheim, geniet ervan, 't komt vast goed
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Respectvol, jullie hadden de eerste keer toch al seks? Ik begrijp het wachten dan nu niet zo. En dat hij met zijn moeder over jou gesproken heeft vind ik ook wel verontrustend. Lekker genieten nu Geheim, en kijk uit dat hij niet meteen met je wilt trouwen.
Misschien is respectvol wat overdreven, maar die ene keer was volgens mij gewoon een one night stand met hopelijk vervolg op meer, qua sex dan. Nu is gebleken dat ze elkaar echt wel heel errug leuk vinden en geeft hij Geheim wat ruimte zo te zien. Misschien een manier om te laten merken dat hij meer in haar ziet dan alleen maar een lekker hapje.

Alhoewel het sturen van 20 sms'jes per dag de boel natuurlijk wel weer vreseloos onrustig houdt...

Naja, waar bemoei ik me mee, heb zelf verdomme genoeg aan mijn kop
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Haha, Roland...wie niet?
Geheim, op 2 weken tijd heb jij dus beslist te gaan scheiden, dé sv buiten te gooien en een nieuwe vriend aan de haak te slaan en ben je bovendien nog sterk genoeg om nonneke en paterke met elkaar te spelen.

Mail me de magische spreuk maar door ...
Moet eerlijk zeggen dat ik wel moet lachen om jullie reacties steeds als ik met m'n commentaar kom....

Nee hoor, heb geen SV nodig. Ben gelukkig met mijn eigen vriendje. Moet er niet aan denken om te liegen en te bedriegen. Maar goed, ieder z'n eigen ding.

Bijna weekend ;)
@ Ploucha, ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat je nog humor hebt.
Ploucha, geniet vooral van je weekend

Geheim, dus je aanstaande schoonmoeder weet al van je bestaan af ? Flauw, sorry. Hij vindt je gewoon geweldig en heeft blijkbaar een goede band met zijn moeder, no big deal.. Maar 20 geile smsjes per dag sturen en NIKS doen, dat kan écht niet door de beugel!

VM, klinkt goed!
quote:liefblond schreef op 16 januari 2009 @ 10:43:

Maar 20 geile smsjes per dag sturen en NIKS doen, dat kan écht niet door de beugel! Kan prima dat is een gekmakend voorspel dat gegarandeerd leidt tot uitermate geile sex. Enige vraag is hoe lang je beiden het vol kunt houden haha. Meestal niet erg lang.
Ik zal hier ook weer eens meeschrijven.

Minnares is nog steeds uitgeschakeld door ziekte/gordelroos.

Erg weinig energie en veel pijn

Er is iemand anders in beeld gekomen en daar is ook iets opgebloeid. Tot nog toe aleen maar gezoend.

Morgen waarschijnlijk weer een ontmoeting en "op papier" is die al spannend(er) dan alles hiervoor.
quote:Miss thang schreef op 16 januari 2009 @ 08:29:

Jezus, wat schrijven jullie ontzettend veel, zeg, kan het allemaal niet meer bijhouden

Is inderdaad niet bij te houden soms haha, wel leuk!

Toy, lastige, met je date en je sc. Denk je dat het echt iets zou kunnen worden met je date?

Ja, denk dat het al echt iets aan het worden is, probeer zelf een beetje rustig aan te doen maar da's lastig. Date is geweldig!! Ook de seks is super lekker!

Hier alles lekker met sv. Gisteren superheftige date gehad, heel kort, heel heftig. Hadden afgesproken dat ik deze keer al het werk zou doen, en dat heeft ie geweten, heb 'm de hemel in gep**pt.....

Goed bezig jij!
@HVJ: Da's balen, van je minnares... hopelijk komt er snel verbetering in. Morgen wel spannend natuurlijk, enjoy!!
Sorry weer een egoberichtje...reageer morgen op jjullie

hier dan mijn verhaal

Het was meer dan heerlijk en nog meer dan wat ik ervan verwacht had.

Hij was een echte gentleman. HIeld de deur voor me open, nam mijn jas aan en liet mij

eerst bestellen e.d. Onder het eten gingen er al heel wat rake blikken over en weer. En

ook heerlijk ouderwets gevoetjevrijd hahaha...Jammer dat er geen laken overheen zat....

Daarna ons wezenloos gezocht naar een afgelegen plekje...Die gevonden en toen losgegaan.

Heerlijk gezoend en daarna naar de achterbank verhuisd. WE zijn allebei vrij klein en

superlenig(gisteren achtergekomen) en dat ging helemaal geweldig. En ik dacht...zal niet

lang duren, maar hij hielde het keurig vol...

Daarna heerlijk even niets gezegd en van de stilte genoten in elkaars armen

vervolgens aangekleed en weer op weg naar huis...

Heel fijn en heel lekker...krijg het er weer warm van
quote:geheim1972 schreef op 15 januari 2009 @ 23:53:

Toy: Problemen met monogaam te zijn. Ik vraag me dat erg af op het moment. Ik ben 14 jaar monogaam geweest, maar toen dat ophield werd het een deel van mij. Ik heb geen idee hoe dat in een eventuele volgende relatie gaat.

Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?

Ik schat die kans vrij groot in, als je eenmaal van die spanning geproefd hebt....

Eigenlijk geloof ik daar niet zo in, maar ik weet wel dat die drempel voor mij veel lager is geworden. Ik weet alleen niet of ik dat meeneem in een nieuwe relatie.

En vertellen dat je niet monogaam bent brengt ook weer een probleem met zich mee. Als het mag, dan is het geen vreemdgaan meer, en is het dan nog wel leuk, spannend en lekker? Ik vind het moeilijk, tijd zal het leren denk ik.

Ja, dat is ook zo... Heb ik eerder aan gedacht, nu denk ik weer aan andere dingen. Ik vind het ook moeilijk, heel moeilijk!

Update:

Ik en nieuw vriendje hebben nog steeds geen seks gehad. We hadden een paar dagen terug een date staan, maar die kon niet doorgaan. Eigenlijk heb ik nu het idee opgevat om gewoon maar te wachten. Mijn man zal niet zo heel lang meer hier zijn, ik zou toch in staat moeten zijn mijn knieën nog een paar weken bij elkaar te houden.

Het is niet makkelijk, ik krijg zo'n 20 zeer geile smsjes op een dag, waarin hij exact verteld wat hij met me wil doen. Ik sta op het punt hem te bespringen. Aan de andere kant zijn de beloften die hij doet zo vreselijk goed, dat ik de eerstvolgende keer echt de tijd wil hebben. Ik wil deze spanning niet vergooien aan een vluggertje.

Ik heb het idee dat hij er wel heel diep in zit al. Hij heeft zijn moeder over me verteld, ik bedoel maar...

Ik heb tegen hem gezegd dat aangezien ik net uit een lange relatie kom, ik nog niet toe ben aan iets al te vasts. Hij zegt dat heel goed te begrijpen. Ik hoop dat we een tijd gewoon wat kunnen daten, en alleen maar leuke dingen doen. Ik voel me goed als ik bij hem ben, hij maakt me wel gelukkig,

maar ik word er een beetje kriegel van als ik het idee krijg dat hij een toekomst aan het plannen is met me.

Hmm, dat zou mij ook wel érg afschrikken!
@ VM Wat een date!!! Geweldig. En dat voor de 1e x en dan al gelijk zo'n spannende plek. Geweldig

Mijn eerste x dat ik de S ging ervaren van mij SV was heel doodnormaal op bed. Hahaha! Maar we hebben wel een lijstje met plaatsen waar we nog wel eens wat willen 'friemelen'. Alleen moeten we dan wel evengeduld hebben tot de zomer er weer is

Geniet nog maar lekker na en op naar de volgende date (wanneer?)
deur openhouden, stoel aanschuiven, jas aanemen en weghangen, haar eerst laten bestellen.

dat is de date van vamylena.

jezus...............das heftig.

ik...ga altijd als eerste naar binnen, en vergeet meestel de deur open te houden, zodat sv deur tegen het koppie krijgt.

als zij haar jas weghangt, roep ik: doe de mijne ook even.

bestel altijd als eerste en zeg dan meestal tegen haar: jij wil nu zeker even niks, en kies altijd het beste plekkie aan tafel.

is hij hopeloos ouderwets, of ben ik een boer?
@ DMJN...DAT MEEN JE NIET!!!...ben jij echt zo een lompe boer???sjonge...Nee mijn SV is een real gentleman!! haha en ik geniet er met volle teugen van.

ik weet niet wanneer de volgende is...eerst thuis wat oplossen en dan weer aan een volgende date denken.

Ik bedoelde met morgen reageren op jullie...vanavond! ben nu op het werk dus ga maar stoppen voordat baas me betrapt..

laters
@VM: Super dat het zo super was!

Hopelijk hoef je niet al te lang op volgende date te wachten!

Mijn date zie ik erg vaak, we zijn nauwelijks van elkaar los te scheuren, damn wat issie lekker!!! En lief!

SC heeft geen tijd, maar wel weer eens heerlijk gezoend afgelopen week op het werk, werd verdomme tijd zeg
@DMJN: Denk dat je een hopeloos ouderwetse boer bent, hahaha
quote:toytje schreef op 16 januari 2009 @ 15:53:

@VM: Super dat het zo super was!

Hopelijk hoef je niet al te lang op volgende date te wachten!

Mijn date zie ik erg vaak, we zijn nauwelijks van elkaar los te scheuren, damn wat issie lekker!!! En lief!

SC heeft geen tijd, maar wel weer eens heerlijk gezoend afgelopen week op het werk, werd verdomme tijd zeg

Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt met je date EN je sc ook al is het nu dan alleen zoenen. Ook dat kan al heerlijk zijn

Geniet ervan meid! Ben blij voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven