Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hm, iedereen die een SV heeft is toch enorm egoistisch! Dat is nu eenmaal zo! Als ik het mijn nr1 zou vertellen, zou ik geen nr1 meer hebben. Helaas, want ik zou liever eerlijk zijn. Zou het ook een stuk makkelijker maken: 'Lief, ik ga morgen even met SV sexen, pas jij op de meiden?' Of gaat het zo dan niet?!

Toy, enjoy, klinkt goed allemaal!

Vamylena, nee hopelijk zitten SV en nr1 niet op het forum, maarre.. de computer staat prachtig opgesteld... midden in de living.. niet heel fijn dus.. Jouw situatie klinkt wel logisch hoor, dat je SV van toen nu je nr1 is.. gaat toch de spanning weg he? Vooral misschien zo snel omdat je 'm daarvoor al geproefd had..

Mijn date...gaat niet lukken zo snel. Damn!
@Stew, het klopt hoor, ben het wel met je eens als je het op deze manier bedoelt... Denk dat het nogal verwijtend over kwam op de manier waarop het er stond. Maar dat is dan meer misschien wat ik er in las...

En ja, jezelf op nr.1 zetten is heel belangrijk, eens met Toytje, het doen met een SV is op z'n zachtst gezegd niet netjes en egoistisch...
Gelukkig dat jullie mij nu beter begrijpen. Misschien las ik het ook wel verkeerd. Ik bedoel dat als je in een relatie vaak vreemd bent gegaan en je zegt na de breuk;' zo nu ga ik lekker eerst mezelf eens op nr1 zetten'' dan verwijt ik dat wel iemand wel ja.Zo kwam het een beetje op mij over. En ieder mens heeft egoistische trekjes, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen.

En DMJN, ik neem nergens heel vreemdgaan Nederland in bescherming, ik veroordeel alleen niet! Dat is iets heel anders. Maar dat is me in een andere kwestie ook nogal eens verweten.
Hoi hoi

Nou gisteren was het dan zover. Ik zag sv weer. Dit keer was het wel anders dan normaal, vraag me niet waarom maar was zo. De sex was top maar toch....hij zei opeens ik hou van je. En dan vraag ik me af zeg je dat omdat je het meent? Of moet ik het me niet afvragen.

Later ben ik naar huis gegaan en voelde zo raar........elkaar maar even met rust laten denk ik. Of hebben jullie tips?

Groetjes
Briggie, kan me voorstellen dat dat een beetje raar is.

Wanneer zei hij het? Bij mij geldt namelijk dat het niet telt als hij het zegt op het moment dat hij klaarkomt...... (dan floep je er nog wel eens wat uit )
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hoi Briggie. Ik snap wel wat je bedoelt. Als ik met sv aan het sexen ben denk ik ook vaak: man wat hou ik van je. Maar ik zeg het niet. Want op dat moment hou ik van hem, vind hem om op te vreten. Maar het is niet houden van zoals je met een partner hebt. Het is meer het gevoel van dat moment. En om misverstanden te voorkomen: ik zeg alles tegen hem maar de woorden ik hou van je vermijd ik. Vraag me ook af hoe hij er op zou reageren, misschien schrikt hij er wel van als ik het zou zeggen. En omgekeerd net zo, hij laat me blijken van me te genieten en te waarderen maar ik hou van je zegt hij ook niet tegen mij. En eigenlijk vind ik dat wel goed zo.
quote:Miss thang schreef op 14 januari 2009 @ 09:31:

Briggie, kan me voorstellen dat dat een beetje raar is.

Wanneer zei hij het? Bij mij geldt namelijk dat het niet telt als hij het zegt op het moment dat hij klaarkomt...... (dan floep je er nog wel eens wat uit )Hij zei het na een tijdje dat we al klaar waren, lagen we in elkaars armen en hij deed zn handen door mn haren en keek me aan en zij ik hou van je....
zij is natuurlijk zei
Hmm, Briggie, dan gaat mijn theorie dus niet op.....

Maar denk wel dat het zo is als Alina zegt, dat het een beetje op dat moment het gevoel is.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Miss thang schreef op 14 januari 2009 @ 10:37:

Hmm, Briggie, dan gaat mijn theorie dus niet op.....

Maar denk wel dat het zo is als Alina zegt, dat het een beetje op dat moment het gevoel is.Ik denk het. Ik denk dat we elkaar gewoon wat minder vaak moeten gaan zien, zien elkaar elke week en dat is denk ik ook niet goed. Hoe vaak zien jullie je sv?
Ik zie hem vaak (op het werk) maar een huisbezoekje is potdomme al vier weken geleden vandaag!

Gelukkig vermaak ik me toch wel, en nu met date helemaal

Nog even in het kort Briggie, hoe lang ken je hem nu? Hoe vaak zie je hem? En jullie hebben beide thuis toch een nr. 1?
Elke week is best veel voor een SV denk ik. Zeker als hij al wat langer je SV ziet. Ik zie mijn SV gemiddeld eens per maand denk ik, maar het is nu al wat langer geleden ivm kerst, nieuw jaar etc.
quote:toytje schreef op 14 januari 2009 @ 10:46:

Ik zie hem vaak (op het werk) maar een huisbezoekje is potdomme al vier weken geleden vandaag!

Gelukkig vermaak ik me toch wel, en nu met date helemaal

Nog even in het kort Briggie, hoe lang ken je hem nu? Hoe vaak zie je hem? En jullie hebben beide thuis toch een nr. 1?

We hebben eerst een maand of wat gechat en veel aan de telefoon gezeten, en zie hem nu zn 3 maanden, dus niet erg lang maar kan nu al niet meer tellen hoe vaak ik hem gezien heb. In het begin wat het bijna elke dag...

Zie hem nu zeker 1 keer per week en dan is het geen uurtje sex maar echt uren... ja klopt hebben we ook beide..
Ik zou hem best elke week willen zien! Thuis dan dus

Mijn vroegere minnaar zag ik ook vaak elke week, nooit problemen mee gehad!

Had niet goed gelezen Briggie, zag dus al dat je hem elke week ziet.
Ik ben steeds mosterd, internet is supertraag ineens hier, lijkt wel dikke stront door een trechtertje.

@Briggie Krijg het idee dat jouw sv het niet helemaal begrijpt of kan, verliefd op je geworden is? Uit het oog verloren is wat de bedoeling van sv is? Op zijn nr. 1 uitgekeken is?

Het lijkt me niet goed in ieder geval, oppassen dus!

Elke dag is wel heul veul!!!
quote:toytje schreef op 14 januari 2009 @ 11:03:

Ik ben steeds mosterd, internet is supertraag ineens hier, lijkt wel dikke stront door een trechtertje.

@Briggie Krijg het idee dat jouw sv het niet helemaal begrijpt of kan, verliefd op je geworden is? Uit het oog verloren is wat de bedoeling van sv is? Op zijn nr. 1 uitgekeken is?

Het lijkt me niet goed in ieder geval, oppassen dus!

Elke dag is wel heul veul!!!

Balen dat je internet zo traag is! Kan me daar altijd super aan irriteren..

Geen idee of die verliefd geworden is, we hebben wel elke dag contact en we bellen regelmatig. Ik keek hem gisteren aan en zei alleen voor de sex he?

toen zei die doe dan wat :( op zn teentjes getrapt denk ik hahah
Toytje zou best eens gelijk kunnen hebben. "Ik hou van jou" hoort niet echt in de sv vocabulaire. Het kan er in de heat of the moment misschien er wel een keer uitfloepen en het is (zeker op dat moment) waarschijnlijk nog waar ook, maar het kan beter ongezegd blijven, denk ik. Maar ja, een sv hebt je natuurlijk niet omdat het zo verstandig is.....
Ik vind dat je het best kunt zeggen. Op een bepaalde manier kun je best van je sv houden. Je vraagt hem/haar toch niet ten huwelijk daarmee?
quote:stewardess schreef op 14 januari 2009 @ 12:25:

Ik vind dat je het best kunt zeggen. Op een bepaalde manier kun je best van je sv houden. Je vraagt hem/haar toch niet ten huwelijk daarmee?

Daar heb je wel gelijk in, mijn minnaar en ik (we zagen elkaar 11 jaar, zien elkaar binnenkort weer, na een half jaar) houden ook van elkaar en zeiden dat soms ook tegen elkaar.

Maar gister schreef Briggie het volgende:

Merk soms wel dat er ja gespreken komen over hoe het zou zijn om met elkaar verder te gaan.

Maar ik zie dit zo los van elkaar maar is wel lastig....

En nu zegt hij van haar te houden en voelt ze zich daar niet goed bij. Lijkt mij dus erg uit de hand te gaan lopen, van zijn kant.
Je kunt het best zeggen en het is ook waar ook. In mijn geval zeker. Maar aan die woorden hangen zo'n lading dat ze al snel de suggestie wekken dat je over de grens heen gaat die sv van nr1 scheidt. Misschien moet je, als je deze woorden gebruikt, er zo'n snel uitgesproken en vrijwel onverstaanbaar regeltje aan toevoegen, zoals je altijd hoort in reclame's voor financiële producten...
quote:MeneerDeRaaf schreef op 14 januari 2009 @ 12:39:

Misschien moet je, als je deze woorden gebruikt, er zo'n snel uitgesproken en vrijwel onverstaanbaar regeltje aan toevoegen, zoals je altijd hoort in reclame's voor financiële producten...
In het geval van Briggie kan in me voorstellen dat het een andere lading krijgt. Maar zolang je niet van plan bent samen verder te gaan kun je het best zeggen.
Ik vind het altijd een lastige zin. Om te zeggen en om te horen. En die zin is wel eens gevallen, ja. Ik ben er weken van in de war geweest. Juist omdat daarna het contact weer minder werd en dan heerst vooral onbegrip: je houdt van me, wáár ben je dan nu?

Voor diegene die ongesteld zijn: die softcups werken prima. Niet laten vingeren, dan voelt hij het wel zitten, maar voor de rest is het prima!

En ik praat het liefst zo min mogelijk tijdens de sex. Als we wat anders gaan doen vind ik het wel leuk om te horen hoe alles in zijn leven gaat, maar aub niet tijdens een sexdate! Wat kan mij het nou schelen dat de verbouwing van je keuken wat langer gaat duren dan gepland, terwijl je met je mond hele andere dingen kan doen op dat moment?
quote:Mac123 schreef op 14 januari 2009 @ 12:55:

Ik vind het altijd een lastige zin. Om te zeggen en om te horen. En die zin is wel eens gevallen, ja. Ik ben er weken van in de war geweest. Juist omdat daarna het contact weer minder werd en dan heerst vooral onbegrip: je houdt van me, wáár ben je dan nu?

Voor diegene die ongesteld zijn: die softcups werken prima. Niet laten vingeren, dan voelt hij het wel zitten, maar voor de rest is het prima!

En ik praat het liefst zo min mogelijk tijdens de sex. Als we wat anders gaan doen vind ik het wel leuk om te horen hoe alles in zijn leven gaat, maar aub niet tijdens een sexdate! Wat kan mij het nou schelen dat de verbouwing van je keuken wat langer gaat duren dan gepland, terwijl je met je mond hele andere dingen kan doen op dat moment?Ik merk dat ook altijd, dat als we elkaar hebben gezien er even een pauze moet zijn ofzo. Of dat komt omdat we allebei dan zo genoten hebben en we er weer tegen kunnen. Of dat we voor ons zelf alles weer op een rijtje moeten krijgen dat weet ik niet..
Het blijft hoe dan ook zoeken naar de juiste balans. Voor mij geldt dat ik zeker van mijn sv hou, maar dat ligt meer aan de situatie, het spannende, dan aan sv zelf denk ik. Nooit zal hij een nr1 worden en dat geldt andersom ook.

Wij weten ook veel van elkaars prive-leven, vind het juist wel grappig om te horen hoe het met zijn collega's is, hoe zijn kinderen het op school doen etc. Is niet alleen de 's' maar zeker ook de ' v' die meespeelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven