Seks
alle pijlers
Mooi weer nodigt uit tot sliploos?
dinsdag 29 mei 2012 om 13:56
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?
De temperatuur liet het prima toe overigens.
De temperatuur liet het prima toe overigens.
woensdag 30 mei 2012 om 11:04
Ik draag geregeld geen slipje, niet omdat het spannend of opwindend is, ook niet omdat ik daar gezien wilt worden.
Ik draag geen slipje als het aftekent onder mijn zomerjurk/rok, of als ik van mijn bikini in een rok schiet...voor het gemak..
Ik snap dat nooit dat mensen een slipje dragen omdat ze niet willen dat andere down under kunnen meespieken..ik bedoel...met slip aan ga je toch ook niet wijdbeens op het terras zitten?
Ik let er altijd op dat niemand daar een kijkje kan nemen. met óf zonder slip.
Ik draag geen slipje als het aftekent onder mijn zomerjurk/rok, of als ik van mijn bikini in een rok schiet...voor het gemak..
Ik snap dat nooit dat mensen een slipje dragen omdat ze niet willen dat andere down under kunnen meespieken..ik bedoel...met slip aan ga je toch ook niet wijdbeens op het terras zitten?
Ik let er altijd op dat niemand daar een kijkje kan nemen. met óf zonder slip.
woensdag 30 mei 2012 om 11:12
Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis.... En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk. Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk. Voor mij gewoon een onderbroek.
Remsporen. Die snap ik nooit zo goed. Ik heb ze nooit, dus vraag me af of iemand z'n kont wel goed heeft geveegd.
Onverwacht ongesteld worden... Dan maakt het voor mij niets uit of ik dan wel of geen slipje draag, want daar is het te zwaar voor, een lapje stof houdt dat niet tegen :P
Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis.... En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk. Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk. Voor mij gewoon een onderbroek.
Remsporen. Die snap ik nooit zo goed. Ik heb ze nooit, dus vraag me af of iemand z'n kont wel goed heeft geveegd.
Onverwacht ongesteld worden... Dan maakt het voor mij niets uit of ik dan wel of geen slipje draag, want daar is het te zwaar voor, een lapje stof houdt dat niet tegen :P
woensdag 30 mei 2012 om 17:57
nou ik ben aan de pil dus weet precies wanneer een menstruatie komt, en remsporen, goed afvegen en je hebt ze niet. Het is mij nog nooit voorgekomen dat er sporen aan de buitenkant van een jurk zaten.
Daarbij is voor mij ook een belangrijke reden het aftekenen, slipjes zie je vaak zitten onder kleding, ik vind dat ook niet mooi en laatst had ik een string aangetrokken onder een jurk en heb ik dat ding echt uitgedaan omdat het zo irritant zat en ik er echt gek van werd voelde constant die veter tussen mijn billen.
en ik weet dat er tegenwoordig ook hipsters en geweldige sloggi;s zijn. zeker zit dat al beter, maar daar kies ik alleen voor als een rok te kort is of als ik een rok aanheb die wel erg snel opwaait.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 4 juni 2012 om 17:51
Ik kom regelmatig in een saunabedrijf en het is mij wel eens opgevallen dat sommige mensen bloot zonder ondergoed weer een broek/trainingsbroek aantrekken en als de meeste gasten alweer weg zijn blijven er met enige regelmaat beha's of slipjes achter in de kleedkamer (naast de gebruikelijke handdoeken, slippers, kammetjes, schoenen etc.). Vooral als het buiten mooier weer is gebeurt dit.
Wanneer men rechtstreeks van huis komt en ook weer na afloop meteen naar huis toe gaat, kan ik me wel iets voorstellen bij het sliploos (aan)kleden. (functioneel)
Maar wat ik niet kan begrijpen is het slip/ondergoed dragend arriveren en het slip/ondergoedloos weer vertrekken met achterlatend van het ondergoed.
Gewoon buiten van de zomer met mooi weer moet hij/zij lekker zelf weten of hij/zij sliploos wil zijn of juist niet. Bij een vrouw vind ik het doorgaans wel veel mooier als je het kan zien (of weet). Afhankelijk van de mate waarin je het kunt zien heb je het risico van enig bekijks, dat zul je dan moeten accepteren. Aan de andere kant hebben de andere mensen wel respectvol hier mee om te gaan.
Wanneer men rechtstreeks van huis komt en ook weer na afloop meteen naar huis toe gaat, kan ik me wel iets voorstellen bij het sliploos (aan)kleden. (functioneel)
Maar wat ik niet kan begrijpen is het slip/ondergoed dragend arriveren en het slip/ondergoedloos weer vertrekken met achterlatend van het ondergoed.
Gewoon buiten van de zomer met mooi weer moet hij/zij lekker zelf weten of hij/zij sliploos wil zijn of juist niet. Bij een vrouw vind ik het doorgaans wel veel mooier als je het kan zien (of weet). Afhankelijk van de mate waarin je het kunt zien heb je het risico van enig bekijks, dat zul je dan moeten accepteren. Aan de andere kant hebben de andere mensen wel respectvol hier mee om te gaan.
maandag 4 juni 2012 om 19:05
Dat hangt toch af van de omstandigheden? Als het is om iedereen te laten meekijken, dan liever niet.
Als het gewoon comfortabel, spannend of lekker fris is, waarom niet?
Best niet met een korte jurk etc., maar dat weet je toch zelf.
Nog nooit een vriendin gehad die dat deed, maar ik zou het wel leuk vinden. Vanavond eens voorstellen thuis, na de boterhammetjes.
Als het gewoon comfortabel, spannend of lekker fris is, waarom niet?
Best niet met een korte jurk etc., maar dat weet je toch zelf.
Nog nooit een vriendin gehad die dat deed, maar ik zou het wel leuk vinden. Vanavond eens voorstellen thuis, na de boterhammetjes.