Niet douchen voor de seks
donderdag 16 januari 2014 om 14:18
Mijn man en ik zijn al ruim 15 jaar samen. Tot een paar jaar geleden was het normaal voor ons om voor dat we seks hebben te douchen.
De laatste jaren wil hij niet dat ik me douche voor we seks hebben. Hij vind me lekkerder ruiken( vrouwen lucht) en bij het beffen vind hij het ook fijner. Ik voel me er niet altijd comfortabel bij om ongewassen in bed te liggen. Ik sta er op dat hij zelf wel een douche neemt. Dat vind hij geen probleem. Hoe gaan jullie met zo iets om?
De laatste jaren wil hij niet dat ik me douche voor we seks hebben. Hij vind me lekkerder ruiken( vrouwen lucht) en bij het beffen vind hij het ook fijner. Ik voel me er niet altijd comfortabel bij om ongewassen in bed te liggen. Ik sta er op dat hij zelf wel een douche neemt. Dat vind hij geen probleem. Hoe gaan jullie met zo iets om?
donderdag 16 januari 2014 om 14:26
donderdag 16 januari 2014 om 14:36
donderdag 16 januari 2014 om 14:39
Wij plannen niet, dus ene keer wel gedouched andere keer niet. Wel weet ik dat hij het lekkerder vindt ruiken als ik naar 'mezelf' ruik. Dus niet net onder de douche vandaan en zonder deo/luchtje.
Toen we seks hadden laatst dat ie verkouden was vond ie het ook jammer dat ie niets rook. kan ik best begrijpen, geur is heel belangrijk.
Toen we seks hadden laatst dat ie verkouden was vond ie het ook jammer dat ie niets rook. kan ik best begrijpen, geur is heel belangrijk.
donderdag 16 januari 2014 om 14:46
Heeft niks te maken met vies van elkaar zijn. Maar denk er maar eens over na. De gemiddelde persoon gaat toch een aantal keer per dag naar het toilet en doorgaans wassen mannen zich daarna niet. Ik vind het toch wel zo fris als hij zich dan even wast. Daarbij krijgen geslachtsdelen een geur na een hele dag in een broek opgesloten gezeten te hebben en die geur, ook al stinkt het niet, word ik niet per se meer opgewonden van. Dan liever een fris gewassen penis, daar doe ik veel liever van alles mee.
donderdag 16 januari 2014 om 15:39
Bah,ik hoef geen piemel in mijn mond die naar pis ruikt dat is toch smerig. Zoveel moeite is het niet om een washandje beneden door te halen.
Stel je voor dat ze hun billen ook nog niet eens goed hebben afgeveegd na het poepen,heb je die lucht er ook nog bij,en daarna nog die smurrie onder de eikel je zou van minder over je nek gaan.
Maar als je man hier hitstig van wordt wens ik hem veel plezier.
Stel je voor dat ze hun billen ook nog niet eens goed hebben afgeveegd na het poepen,heb je die lucht er ook nog bij,en daarna nog die smurrie onder de eikel je zou van minder over je nek gaan.
Maar als je man hier hitstig van wordt wens ik hem veel plezier.
donderdag 16 januari 2014 om 16:05
donderdag 16 januari 2014 om 16:25
donderdag 16 januari 2014 om 16:27
quote:toydinky schreef op 16 januari 2014 @ 15:39:
Bah,ik hoef geen piemel in mijn mond die naar pis ruikt dat is toch smerig. Zoveel moeite is het niet om een washandje beneden door te halen.
Maar als je man hier hitstig van wordt wens ik hem veel plezier.Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk precies hetzelfde
Maar als je man hier hitstig van wordt wens ik hem veel plezier.Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk precies hetzelfde
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
donderdag 16 januari 2014 om 16:41
quote:willemijn1978 schreef op 16 januari 2014 @ 14:54:
We hebben het zeker besproken. Hij vind het gewoon veel lekkerder vooral tijdens het beffen veel meer vrouw zegt hij dan. Stinken doe ik niet maar echt fris na 24 uur vind ik het ook niet. Mijn man wast zich wel, ik sta er op.Hij vindt het lekkerder, dus waarom zou jij je ongemakkelijk moeten voelen?
We hebben het zeker besproken. Hij vind het gewoon veel lekkerder vooral tijdens het beffen veel meer vrouw zegt hij dan. Stinken doe ik niet maar echt fris na 24 uur vind ik het ook niet. Mijn man wast zich wel, ik sta er op.Hij vindt het lekkerder, dus waarom zou jij je ongemakkelijk moeten voelen?