Nog maagd: afknapper voor mannen?

16-11-2013 16:16 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik ben 18 jaar en ik ben nog maagd. Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Er zijn wel vrij veel jongens die mij leuk vinden/vonden maar er was eigenlijk altijd wel een reden waarom het niks werd: gewoon niet mijn type, al bezet of meer het type "player". Ik ben twee keer echt verliefd op iemand geweest en beide keren was diegene al bezet. Ik heb die jongens dus ook maar niet verteld dat ik ze leuk vond.

Ik heb dit eigenlijk nooit echt een probleem gevonden. Ik heb gewoon tot nu toe de juiste persoon niet gevonden en ik wil ook geen relatie met iemand die ik niet leuk vind om maar te kunnen zeggen dat ik een relatie heb.

Echter wordt de drempel om een relatie te beginnen wel steeds hoger. 18 is misschien niet enorm oud om nog maagd te zijn ofzo, maar ik merk toch dat er soms wat raar op gereageerd wordt, maar eigenlijk vooral door andere meiden. Op mijn opleiding zijn de meiden of van het type dat 3x per week uitgaat en daar dan met jongens zoent en soms ook seks mee heeft of meiden met een vaste vriend. Vooral de meiden die zelf erg veel uitgaan kijken een beetje neer op meiden die nog maagd zijn heb ik gemerkt. Ze lachen erom en noemen het sneu. Dit ging overigens niet over mij want van mij weten ze het niet, maar om iemand anders die één van hen kende. Ik heb het ook eens aan twee mannelijke vrienden verteld omdat het onderwerp toevallig ter sprake kwam en die reageerden juist heel positief eigenlijk. Daar was ik wel blij om, want ik had me al helemaal voorbereid op de zoveelste vervelende opmerking, zeker omdat zij zelf juist veel bedpartners gehad hebben (zij zijn ook ouder dan ik).

Nu ben ik bang dat als ik dan een keer leuke jongen tegenkom, dat ik geen relatie durf aan te gaan. Ik heb toch een beetje het gevoel dat ik de fase van het aanrommelen heb gemist en dat jongens het fijner vinden als een meisje al wat ervaring heeft. Ik kan me best voorstellen dat een jongen van rond de 20 geen zin meer heeft in stuntelige seks met iemand die er nog niks vanaf weet.

Nu ben ik wel benieuwd hoe andere mensen die ook pas "later" hun eerste vriend(in) kregen en/of ook pas "later" seks hadden dit hebben ervaren. Meningen/tips van anderen zijn natuurlijk ook welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 november 2013 @ 19:04:

[...]

Stoere verhalen? Als ik wel 'ns met meiden sprak (als volwassenen) die zich hebben laten ontmaagden door hun even oude jeugdvriendje waren die eerste keren voor hen unaniem teleurstellende ervaringen ondanks dat ze soms al maanden verliefd op elkaar waren. Niet bepaald stoer dus.Ik was 18 toen ik ontmaagd werd door mijn jeugdvriendje (ook 18 en maagd), en ik had hem niet willen ruilen voor een oudere man. Het was juist leuk om samen ontdekken hoe het gaat en steeds een stapje verder te gaan. De eerste keer was stuntelig en pijnlijk, maar wel heel speciaal! Ik denk dat ik me juist ongemakkelijk had gevoeld bij een ervaren man, omdat ik dan was gaan twijfelen "of ik het wel goed deed".
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik denk dat ik er ook wel lollig over had gedaan op die leeftijd. Maar ik wou dat ik tot mijn 19e had gewacht haha. De rest van mijn ervaringen kan ik missen als kiespijn. Lekker wachten tot je de goede tegenkomt, en ik zou mij niks aantrekken van anderen.
Ik was ook 18, vond het doodeng! Mijn vriendje was ook 18, maar niet zijn eerste keer. Hij deed heel voorzichtig, maar jezusmina wat deed het pijn bij mij! Hij zei later gekscherend dat ik een "pindakutje" had. Naja, ook een woord voor krap/strak/nauw of wat dan ook. Enfin, het is dus echt niet raar om met 18 jaar nog maagd te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven