nooit oraal bevredigd in relatie

24-01-2021 10:18 442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu ruim 10 jaar geleden dat wij met mijn man samen zijn. Mijn eerste liefde en bedpartner.

Voor mij is het ook een lastig onderwerp, maar ik wil graag andere meningen hierover horen. 


Ik probeer eigenlijk al een tijdje iets duidelijk te maken en dat is dat ik oraal bevredigd wil worden. Dit heb ik al een paar keer benoemd en hij reageerde hier ook positief op. Maar nu ruim twee jaar verder en er is niks van gekomen.

Ik merk dat ik behoefte heb aan nieuwe uitdagingen, één bedpartner betekent toch weinig ervaring hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen omtrent oraal bevredigen. Is het echt een gemis? Of moet ik dit accepteren en verder gaan met mijn relatie alsof er niks aan de hand is.

En waarom zou een man hier geen actie in ondernemen wetend dat zijn vrouw dit wil.

Het was voor mij erg lastig om dit aan te kaarten bij hem. Dus hier vaker op terugkomen is best moeilijk (in mijn beleving).
dame123 wijzigde dit bericht op 30-01-2021 22:04
39.15% gewijzigd
-Shifty- schreef:
24-01-2021 22:07
Als je het krijgt?!?
Ja wat is daar mis mee. Seks moet iets zijn wat je samen fijn vind en niet tegen je zin in dingen doen die je niet wil. Mijn partner heeft dus niks met orale seks, dat kan en dat mag. Dus als ik t wel krijg geniet ik er extra van. T is bij ons geen vast onderdeel. Seks en goede seks kan uit meer bestaan dan dat oraal daar een onderdeel van is.
Oh, ik dacht dat je het over seks krijgen in algemene zin had. Alsof je op zondag seks van hem krijgt als je je goed gedragen hebt die week.
Alle reacties Link kopieren
semmy1986 schreef:
24-01-2021 22:21
Ja wat is daar mis mee. Seks moet iets zijn wat je samen fijn vind en niet tegen je zin in dingen doen die je niet wil. Mijn partner heeft dus niks met orale seks, dat kan en dat mag. Dus als ik t wel krijg geniet ik er extra van. T is bij ons geen vast onderdeel. Seks en goede seks kan uit meer bestaan dan dat oraal daar een onderdeel van is.

Uiteraard. Maar als ik weet dat mijn vriendin helemaal gek wordt van orale seks, wie ben ik dan om haar dat te onthouden. Als we seks hebben ben ik toch in de buurt.
Doe eens gek en ga op zijn hoofd zitten, sterretje naar achteren en daag hem maar uit. Maak er een spel van, als hij dan echt niet wil krijg je daar op deze manier geen gedonder door denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dame123 schreef:
24-01-2021 22:20
Ik open een topic om advies te vragen. En of ik nu jammer of niet ben benieuwd naar de mening van anderen. Als je niet weet wat het is en wat je mist en of het raar is dan lijkt mij dit toch de ideale oplossing.

“ Maar wel een topic openen op het viva- forum om er over jammeren”

Dit is wel een zin dat je anders had kunnen verwoorden. Het komt erg bot over.

Maar toch bedankt voor het meedenken!

Als ik jou was zou ik benieuwd zijn naar de mening van die man van je over beffen en specifiek jou beffen.
Maar jij bent benieuwd naar meningen op een anoniem forum of jij beffen mist en of dat terecht is of niet.

Bot? Ik hoop dat je een schop onder je kont gevoeld hebt om met je man te gaan praten. Zeg hem dat je erg verlangt naar het ontdekken van het je klit gelikt krijgen. Dat je graag wil dat hij dat doet. Niet volgend jaar maar nu. Als hij dat nog nooit gedaan heeft, dan wil je dat graag samen met hem gaan ontdekken. Als hij het denkt vies te vinden wil jij wel je eerst fijn douchen. Enzovoort. Praten.
Ik denk dat jij dat nog wel iets beter zou kunnen dan dat ik dat hier doe. Nou nog even doen dan.
Alle reacties Link kopieren
Meteen je broek/jurkje laten zakken volgende keer dat hij 'oké' zegt.
En nou is het afgelopen!
-Shifty- schreef:
24-01-2021 22:26
Oh, ik dacht dat je het over seks krijgen in algemene zin had. Alsof je op zondag seks van hem krijgt als je je goed gedragen hebt die week.
Nee hoor dat zit wel goed. Anders was ik allang weggeest😉
Dit heb ik al een paar keer benoemd en hij reageerde hier ook positief op. Maar nu ruim twee jaar verder en er is niks van gekomen.


Een paar keer. En je hebt nooit gevraagd waarom hij het niet wil/doet?
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
24-01-2021 22:36
Doe eens gek en ga op zijn hoofd zitten, sterretje naar achteren en daag hem maar uit. Maak er een spel van, als hij dan echt niet wil krijg je daar op deze manier geen gedonder door denk ik.
Klinkt anders toch behoorlijk aanranderig.... Moet je als man eens proberen bij je partner die niet wil pijpen, dan barst een storm los van verontwaardiging. Terecht overigens.
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
24-01-2021 22:36
Doe eens gek en ga op zijn hoofd zitten, sterretje naar achteren en daag hem maar uit. Maak er een spel van, als hij dan echt niet wil krijg je daar op deze manier geen gedonder door denk ik.
mafketel
-Shifty- schreef:
24-01-2021 22:26
Oh, ik dacht dat je het over seks krijgen in algemene zin had. Alsof je op zondag seks van hem krijgt als je je goed gedragen hebt die week.

En op verjaardagen :hello:
Dit is wel heel erg. Wel ontvangen en niets geven dus en dat al 10 jaar!

Mijn vriendin vindt het helaas niet zo fijn door slechte ervaringen uit het verleden, anders zou ik met liefde elke keer met oraal beginnen :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-01-2021 12:48
welke redenen om het niet te willen doen, ken jij nog meer?
Het zou ook kunnen dat je de "vormgeving" van een specifieke penis of vagina niet aantrekkelijk of opwindend vindt, of er zelfs op afknapt en daarom liever niet aan orale seks doet. Uiterlijk en hoe iets aanvoelt kan een grote rol spelen bij het lekker en opwindend vinden van bepaalde seksuele handelingen bij/met een bepaalde persoon.
Knuddestudder schreef:
25-01-2021 14:08
Het zou ook kunnen dat je de "vormgeving" van een specifieke penis of vagina niet aantrekkelijk of opwindend vindt, of er zelfs op afknapt en daarom liever niet aan orale seks doet. Uiterlijk en hoe iets aanvoelt kan een grote rol spelen bij het lekker en opwindend vinden van bepaalde seksuele handelingen bij/met een bepaalde persoon.


Flauwekul vind ik. ' vormgeving ' die een rol speelt? Als reden om niet aan orale seks te doen? Kan me daar niets bij voorstellen. Denk eerder dat die man een knik tussen zijn oren heeft en het vies vindt.
In de ochtend zeg je 'Zeg Joost, ik wil dat je me vanavond gaat beffen. Ik stuur je straks een aantal YT tutorials.'.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil gewoon niet, om welke reden dan ook,anders had hij het al gedaan voor je.
Kan me wel voorstellen dat je er naar verlangt, maar het gaat niet gebeuren gok ik zomaar.
Helaas , maar je zal het ermee moeten doen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
25-01-2021 14:08
Het zou ook kunnen dat je de "vormgeving" van een specifieke penis of vagina niet aantrekkelijk of opwindend vindt, of er zelfs op afknapt en daarom liever niet aan orale seks doet. Uiterlijk en hoe iets aanvoelt kan een grote rol spelen bij het lekker en opwindend vinden van bepaalde seksuele handelingen bij/met een bepaalde persoon.
maar dan nog, is het toch lekker om te doen, omdat de ander er van geniet?
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
25-01-2021 14:08
Het zou ook kunnen dat je de "vormgeving" van een specifieke penis of vagina niet aantrekkelijk of opwindend vindt, of er zelfs op afknapt en daarom liever niet aan orale seks doet. Uiterlijk en hoe iets aanvoelt kan een grote rol spelen bij het lekker en opwindend vinden van bepaalde seksuele handelingen bij/met een bepaalde persoon.
Vies hoeft niet per definitie te maken hebben met niet schoon of zo, meestal niet, denk ik. Het zal gaan om de vloeistoffen die vrijkomen en die je dan in je mond krijgt. Ik begrijp ook niet zo goed hoe, in de oertijd of zo, iemand op het idee is gekomen dat je er ook aan kunt likken of zuigen. Heel apart.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
25-01-2021 17:16
Vies hoeft niet per definitie te maken hebben met niet schoon of zo, meestal niet, denk ik. Het zal gaan om de vloeistoffen die vrijkomen en die je dan in je mond krijgt. Ik begrijp ook niet zo goed hoe, in de oertijd of zo, iemand op het idee is gekomen dat je er ook aan kunt likken of zuigen. Heel apart.
omdat als je met elkaar in bed ligt, je overal kusjes gaat geven

juist het idee, dat seks alleen om penetratie draait, is iets van de laatste eeuwen, ingegeven door de bijbel, omdat van seks vooral veel babies moesten komen
En dus had meneer pastoor het liefst, dat je al het andere vies vond
Bonobo's doen het ook.
KamilleT schreef:
25-01-2021 17:16
Vies hoeft niet per definitie te maken hebben met niet schoon of zo, meestal niet, denk ik. Het zal gaan om de vloeistoffen die vrijkomen en die je dan in je mond krijgt. Ik begrijp ook niet zo goed hoe, in de oertijd of zo, iemand op het idee is gekomen dat je er ook aan kunt likken of zuigen. Heel apart.

Wat een viespeuk was dat
Ik heb zelfs een keer een filmpje gezien van een bonobo die zich bevredigde met een kikker.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend voor je. Kan me best voorstellen dat je het wil meemaken. Maar of je wat mist kan ik niet zeggen. Ik heb ook maar 1 bedpartner gehad (fwb) en die wilde me nooit oraal bevredigen. Terwijl hij daar wel benieuwd naar was. Hij probeerde 3 seconden en zei gelijk; "Nee sorry ik vind het vies." Oh, oké dan. We hadden vooraf wel samen gedoucht. Ik ben tegen dwingen dus deed dat ook niet, maar vond het ergens wel jammer. Vooral omdat hij mijn 1e bedpartner was en het dan gelijk een slechte ervaring is. Ook omdat ik daarna niemand meer gehad heb. Hij kreeg het wel graag zelf en dat deed ik ook. Hij dwong me nooit. Vond het niet erg om te doen, maar ook niet opwindend.
Ik weet niet goed wat ik zou doen als ik al 10 jaar relatie had, maar het zou me erg onzeker maken.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
24-01-2021 10:58
Aan de ene kant: helemaal gelijk, niemand moet iets tegen zijn zin doen.
Aan de andere kant: sommige vormen van intimiteit worden toch wel als standaard verondersteld in een (hetero)relatie. Zoenen, penis-in-vagina-seks, orale seks, vingeren/aftrekken - allemaal dingen waar je toch wel vanuit mag gaan. Als iemand een van die dingen niet wil of kan is het toch wel aan diegene om dat (redelijk in het begin van de relatie) op tafel te gooien.

TO is behoorlijk jong in deze relatie terecht gekomen en heeft niet veel vergelijkingsmateriaal dus vraagt zich nu af: mag ik orale seks verwachten? Dan lijkt me toch wel: ja dat mag je gewoon verwachten, en dat hij dat niet wil maar er ook niet over wil praten is zeker niet standaard of logisch.

TO in plaats van een zwaar & moeilijk gesprek aangaan, kan je het proberen sexy te maken? Dat je het implementeert in je dirty talk zeg maar? Misschien ben ik simpel hoor maar ik vind de beste dirty talk eigenlijk sowieso benoemen wat er aan de hand is: ik ga xyz met je doen, jij gaat xyz met mij doen, we zijn xyz aan het doen, we hebben net zo lekker xyz gedaan.
Ik weet dat hij weet dat ik het wil. Ik heb het namelijk gevraagd. Maar met dirty talk kan het ook maar dan heb ik in mijn gedachten weer waar ligt het aan. Moet er even goed over nadenken hoe over te brengen. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
25-01-2021 19:26
Vervelend voor je. Kan me best voorstellen dat je het wil meemaken. Maar of je wat mist kan ik niet zeggen. Ik heb ook maar 1 bedpartner gehad (fwb) en die wilde me nooit oraal bevredigen. Terwijl hij daar wel benieuwd naar was. Hij probeerde 3 seconden en zei gelijk; "Nee sorry ik vind het vies." Oh, oké dan. We hadden vooraf wel samen gedoucht. Ik ben tegen dwingen dus deed dat ook niet, maar vond het ergens wel jammer. Vooral omdat hij mijn 1e bedpartner was en het dan gelijk een slechte ervaring is. Ook omdat ik daarna niemand meer gehad heb. Hij kreeg het wel graag zelf en dat deed ik ook. Hij dwong me nooit. Vond het niet erg om te doen, maar ook niet opwindend.
Ik weet niet goed wat ik zou doen als ik al 10 jaar relatie had, maar het zou me erg onzeker maken.
De onzekerheid heeft mij ook aan het denken gezet en wilde graag tips. Als hij het duidelijk aangeeft dan zou ik dit ook kunnen weten. Maar na een paar keer gevraagd te hebben en geen initiatief nemen vind ik moeilijk om het nog een te vragen. Maar bedankt dat je je ervaring wilde delen. Dan weet ik ook dat er echt mannen zijn die het gewoon niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven