Onduidelijk seksvriendje?

22-11-2011 14:09 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag...

Als een man al het initiatief bij jou neerlegt.. onder het mom: maakt mij niet uit als je me kust, mij schrik je niet af met het boeken van een hotelletje...

betekent: hij wil best seks met je maar is niet helemaal weg van je (heeft op dit moment niks beters?)?

Ik vind die mannen zo vreselijk onduidelijk

Ik heb het ook aan man in kwestie gevraagd en zei: ik zou het niet doen als ik het absoluut niet zou willen..

Hij wil het wel maar wil zelf niet het initiatief nemen omdat....hij een vriendin heeft? Of hij wat onzeker is?
Je mag altijd voor een volwaardige relatie kiezen, en niet dit 'gedoe'. Je bent het waard!
Hij is volgens mij helemaal niet zo onduidelijk: Hij wil best met je van bil maar heeft geen zin om daar al te veel moeite voor te doen.

Voor mij zou het dan niet meer hoeven.
Nou... onzeker zijn daar heb ik over gedacht en op zich is hij wel wat onzeker.. maar dit komt meer over als: tja.. ik word er niet warm of koud van...

Vind het een beeetje een tegenvaller eigenlijk

Hij geft aan het zeker wel leuk te vinden als ik hem verleid, maar hij legt al dat initiatief bij mij neer..
Tja, het is niet voor niets een sexvriendje he. Het lijkt mij duidelijk genoeg. Hij gaat er niet teveel moeite voor doen dus ben je beschikbaar prima en anders vermaakt hij zich vast ook wel. En als jij je zo wil laten gebruiken dan is dat prima, maar zou er geen geld (hotelkamers) aan besteden.
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:14:

Nou... onzeker zijn daar heb ik over gedacht en op zich is hij wel wat onzeker.. maar dit komt meer over als: tja.. ik word er niet warm of koud van...

Vind het een beeetje een tegenvaller eigenlijk

Hij geft aan het zeker wel leuk te vinden als ik hem verleid, maar hij legt al dat initiatief bij mij neer..Seksvriendjes zijn voor lekker geile seks zonder toestanden, dit is dus geen geschikt seksvriendje. Wel jammer, zo'n tegenvaller, next!
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:09:

Ik heb het ook aan man in kwestie gevraagd en zei: ik zou het niet doen als ik het absoluut niet zou willen..

Are you serious?

En je had niet zoiets van: mwaahhh dit is hem niet, ik kijk lekker verder?
Het klinkt alsof je niet begeerd maar getolereerd wordt. Mijn seksvriend zou het niet zijn.
Oftewel hij wil je echt niet, maar hee seks is seks, dus vooruit...als hij er toch niks voor hoeft te doen..mja dan werkt ie wel ff mee.

En je bent niet zo afstotelijk voor hem dat hij zelfs dat zou afwijzen.
nou... tijdens dat gesprek had ik zoiets van: ja dat is natuurlijk zo... en nu ik er wat langer over nadenk ben ik best een beetje pissig want hoezo ABSOLUUT niet willen? Hij moet graag willen en anders niet... toch?
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:22:

Hij moet graag willen en anders niet... toch?Heel graag zelfs.
Want ergens denk ik wel aan mn eigen genot, ik vind hem lekker dus waarom niet.. maar heey.. hoe hij erin staat dan is het enige verschil voor hem dattie er niet voor hoeft te betalen.
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:22:

nou... tijdens dat gesprek had ik zoiets van: ja dat is natuurlijk zo... en nu ik er wat langer over nadenk ben ik best een beetje pissig want hoezo ABSOLUUT niet willen? Hij moet graag willen en anders niet... toch?Dus weet je je antwoord. Hij wil je gewoon niet zo. Denk dat hij het doet totdat er wat anders voorbij komt. Maar beiden voldoen jullie niet aan elkaars verwachtingen, ben ik bang.
Ik vind hem niet zo onduidelijk hoor.

Hij vindt je niet heel afstotelijk, dus hij verdraagt je wel.

Meer niet.
Oke, ik lees wat ik zelf al had bedacht.

Nu is het zo dat we binnenkort weer een afspraakje hebben. Wat nu? Eigenlijk baal ik dat hij me blijkbaar zo goedkoop ziet.

Door laten gaan en afstandelijker zijn? Afzeggen?

vooraf bespreken wat me dwarszit?
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:35:

Oke, ik lees wat ik zelf al had bedacht.

Nu is het zo dat we binnenkort weer een afspraakje hebben. Wat nu? Eigenlijk baal ik dat hij me blijkbaar zo goedkoop ziet.

Door laten gaan en afstandelijker zijn? Afzeggen?

vooraf bespreken wat me dwarszit?Wat wil je nu van die jongen? Seks of een relatie? Bij seks moet je zelf weten of je ermee door wil gaan, maar geloof dat bespreken niet echt heel veel nut heeft als ik het voorgaande goed heb gelezen. Het is logisch als je seks met een man heb en geen relatie, dat hij je goedkoop ziet.
niet in mijn beleving... iedere vrouw voelt zich te goed toch om alleen als een gat te worden gezien tot er een beter gat langskomt? Of zie ik dat verkeerd?
Zo lang jij andere verwachtingen hebt dan hij, en zo lang jij "gretiger" bent dan hij, is het beter om het af te kappen.

Dat zijn namelijk de ideale ingredienten voor teleurstelling.

Geldt m.i. zowel voor een relatie als voor een SV.
Wat wil je bespreken? Wil je het nog een keer van hem horen?

Maak voor jezelf een keuze.

(Mijn advies: zeg af en zoek een ander)
Ik zou graag van hem horen hoe hij het ziet ja. Als hij me handig vind voor de tijden dattie niemand heeft, dan mag hij lekker een ander zoeken..

Wil hij gewoon lekkere seks als we elkaar zien, vind ik prima.

Is hij onzeker dan snap ik hem beter (er is alleen nog maar gekust, geen seks).
quote:peertje81 schreef op 22 november 2011 @ 14:53:

Ik zou graag van hem horen hoe hij het ziet ja. Als hij me handig vind voor de tijden dattie niemand heeft, dan mag hij lekker een ander zoeken..

Hij gaat het vast niet in die bewoordingen in je gezicht zeggen...

Waarom zijn bovenstaande woorden (OP) niet genoeg voor je?

En de seks lijkt me trouwens ook slecht als de andere partij er zo instaat.
Omdat hij daarnaast ook beweert er zin in te hebben en dat hij me niet ziet als zomaar iemand..

dus heel tegenstrijdig allemaal.

Aan de ene kant fijn dat hij zo eerlijk is (ik vroeg hem zelfs of hij wilde omdat ik wil en hij beaamde dat dat meespeelde) maar als ik hem op de man af vraag of ik een tussendoortje ben, ontkent hij dat weer.

Maar bovenstaande antwoorden zeggen me inderdaad genoeg.

Next!
Eens met de opmerkingen die reeds gezegd zijn.

Als het je vriend zou zijn zou ik het inderdaad allemaal niet pikken.

Aan de andere kant:

Je zegt dat het je sexvriend is.

Dan zou ik zeggen, maak je niet zo druk. Een sexvriend is voor de sex.

Is die goed of nog beter dan goed? Houden voor de sex en verder niet teveel jezelf druk lopen maken.

Als er een echte vriend for life langskomt is de sex met hem toch afgelopen. Toch?
Beter te laat dan over tijd.
Een seksvriend is voor de seks inderdaad.

Maar toch vind ik dat je begeert moet worden en niet getolereerd, zoals iemand hier wijs zei...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven