opgewonden van leer en latex

15-07-2017 22:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind het super mooi als vrouwen leren kleding dragen althans imitatie leer super vrouwelijk en super sexy, zijn er hier dames die dit met mij delen? [...]

Loveleather
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2017 09:34
Reden: Aangepast i.v.m. hengelen
13.53% gewijzigd
Plaats een advertentie op een van de sites die daarvoor in het leven geroepen zijn, succes!
Alle reacties Link kopieren
Fetlife.com
Have fun ;-)
Well behaved women rarely make history.
Sorry, ik leer echt.
Leatherfacebook?
Alle reacties Link kopieren
Heel dun leer bijvoorbeeld nappa voelt heel zacht aan. Dus ik ben niet verwonderd dat een strak leren minirokje sexy is, wat geen verborgen verzoek is om er maar aan te zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb leren pijpen.
Jij ook?
Ik heb precies het zelfde.
Ik kijk de hele dag rond of ik niet toevallig een vrouw in leren broek zie lopen. ☺
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op latex. Maar er is toch wel genoeg te vinden?
Bent niet de enigste, dus wat wil je hiermee?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Leer en latex vind ik beiden enorm mooi en sexy....en ja...wat ga je doen met deze wetenschap ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fetish voor latex leder pvc rubber en lak
ik liep al een geruime tijd mee rond met het idee maar ik durfde niks omdat ik me er voor schaam en me vriendin wil er helemaal niks van weten ik heb er goed over nagedacht en toch wat dingetjes aangeschaft zoals een lak laken lak dekbed en lak kussensloop ik lig er elke nacht onder dat geeft mij een opgewonden gevoel heel erg alleen je gaat er behoorlijk liggen zweten maar dat vind ik niet erg maar ik wil nu meer dingen zoals kleding want zoals je weet zie je vaak buiten vrouwen met leder broek aan ik word er behoorlijk door geprikkeld ik wil graag met leder of met latex of pvc of rubber ook openbaar dragen maar ben bang dat ik negatieve reacties over me heen krijg of hebben jullie zoiets van je moet er maling aan hebben en doen wat je zelf prettig vind want het is voor mij niet gemakkelijk om er over te praten met mensen die denken van die is gestoord in zijn hoofd en ik wil ook kijken naar iemand die ook zo fetish heeft vooral vrouwen want ik heb zoveel dingen dat ik er mee wil doen met mijn fetish ik weet alleen de wegen niet hoe je met zulke mensen in contact kan komen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-06-2019 21:36
Reden: bericht 4 keer geplaatst (in verschillende topics) - maatregelen getroffen Mvg Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Er is één groot voordeel van vrouwen die leren broeken dragen...
Charles_Gentle28 schreef:
02-05-2019 11:12
Er is één groot voordeel van vrouwen die leren broeken dragen...
Wilde er de eerste keer in het andere topic niemand happen, dat je het hier nog maar eens herhaald?
Alle reacties Link kopieren
@johan: kun je stoppen met het heropenen van oude topics met allen hetzelfde onderwerp?
We snappen het. Je bent into latex en leer.
Mooi.
Maar op 4 verschillende topics is het moeilijk reageren. Bovendien heb ik op 1 netjes gereageerd, maar hoor ik verder niks meer.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ze hebben zelfs leren broeken voor kinderen.

En bij de bijenkorf verkopen ze ook best was leren, dus blijkbaar zijn er toch wel wat mensen die hier van houden.

Ik hou ook wel van leer/latex ook voor mannen, maar meer in een andere contex dan seksueel. Zie avatar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven