Orgasme na tepelstimulatie

05-10-2009 18:11 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zolang ik me kan herinneren zeer (zéér) gevoelige tepels.

En dat vind ik fijn.

Tenminste, zolang er niet onverwachts aangezeten wordt. En áls er al aangezeten wordt, dan graag wat harder want anders kriebelt het. En dat vind ik dan weer niet fijn.



Nu is mij de laatste maanden al een paar keer overkomen dat ik een orgasme kreeg, puur door de stimulatie van mijn tepels.

Nieuwe lovert is gelukkig ook gek op tepelseks, zowel bij mij als bij hem, dus hij neemt er altijd uitgebreid de tijd voor.



Voor mij was dit nieuw, een orgasme door enkel tepelstimulatie. (wel vaginaal overigens)



Iemand van jullie hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
aangezien wij aan bdsm doen ken ik het...soms gaan de tepelklemmen er op,en als ze na een poosje afgaan,kan ik spontaan klaar komen...gelukkig heb ik nog tepels waar je een winterjas aan zou kunnen ophangen..niet alltijd leuk,want met koud weer priemen ze zo door je shirt heen..hahaha,maar voor mijn partner het leukste speelgoed wat er is,terwijl ik kan genieten
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoe het kan maar ik had nooit van die gevoelige tepels maar de laatste paar weken zijn ze heel gevoelig! en ik moet zeggen misschien ik zit er nu wel tegenaan, dus misschien een beetje oefenen het is iig een heerlijk gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Moet het toch even vertellen.. :-)

Ik ben een M en ik kwam er kort geleden achter dat ik door tepelstimulatie klaar kan komen =-)) Er was wel wat stress in het spel dus er was ook dringend behoefte aan afleiding en verlichting van de lasten zal ik maar zeggen.. Ben gewoon hetero maar wel vrij gevoelig. Dus de grenzen van de seksuele kennis kunnen weer verlegt worden.
Live the life
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig... Na drie jaar dit topic voorbij te zien komen terwijl ik zelf ook weer wat meer online ben. :-)



Qwert12345, ik denk dat het niet uitmaakt of je he/ho of bi bent... het feit dat het je zo opwindt dat je er van kunt klaarkomen is gewoon fijn.

Het stukje stress waar je het over hebt, daar bedoel je sm mee? Als het voor jou zo werkt, zou ik zeker kijken wat verder de mogelijkheden zijn. (klemmen, bijten, etc...) Maar misschien deed je dat al.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Doloris, nee, geen SM.. Ik bedoel gewoon stress van het werk en de dagelijkse drukte :-)) Omdat sex nu eenmaal een perfect middel is om dat soort stress af te reageren (en misschien ook wel een manier van het lichaam en je geest om dat af te weren en gezond te blijven). In dat geval heeft je lichaam ook meer behoefte aan afleiding en werkt het des te beter. Ik was wel enigszins verbaasd. De aanraking/streling (van je partner dan wel je nagels) trekt door je borstspieren en dan via je buik naar de regio rond het schaambeen waar het nogal wat teweeg brengt.. Maar ik gebruik geen zwaar gereedschap buiten vriendin en/of de handjes...
Live the life
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar verhaal van Qwert(inclusief cijfermateriaal). Het is leuk, boeiend, interessant en lekker om bepaalde dingen bij jezelf te ontdekken en -in mijn geval dan- te herontdekken. Ik was aangenaam verrast.
Alle reacties Link kopieren
Qwert, ik neem aan dat jij een man bent? Dat vrouwen opgewonden raken door tepelstimulatie vind ik dan weer normaler dan mannen.



Ik lees het wel vaker dat men klaar kan komen zonder dat de penis of vagina gestimuleerd of zelfs maar aangeraakt wordt. Tepelstimulatie is een voorbeeld. Sommige mensen beweren klaar te kunnen komen door tongzoenen of door gerimd worden, maar opgewonden (zonder een orgasme) raken bij deze dingen vind ik dan weer heel wat normaler.
World of Warcraft: Legion
.
Alle reacties Link kopieren
@ Hans66, ik denk dat meer mensen dat 'normaler' vinden bij vrouwen, maar het kán ook bij een man zeer opwinden.



@ Atjuuh, grappig is dat... de ene tepel meer dan de andere, dat zag ik hier vaker voorbij komen.



Bij mij niet zozeer de ene meer dan de andere, maar wel allebei tegelijk graag.
Alle reacties Link kopieren
Als in........ op een ouwe radio even de zender zoeken?
quote:stout1975 schreef op 09 oktober 2012 @ 11:15:

Als in........ op een ouwe radio even de zender zoeken?Ehm....je noemt me nu een oude radio??
Alle reacties Link kopieren
Kan wel merken dat jij er niks mee hebt Stout...



Overigens doe je me wel aan iemand denken met die opmerking.



Maar het is het gevoel waarmee je dat doet... en wat ik dan ook weer voel natuurlijk. En op mijn blik letten, en ademhaling... Het valt allemaal nog niet mee, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:doloris schreef op 09 oktober 2012 @ 12:32:

Kan wel merken dat jij er niks mee hebt Stout...



Overigens doe je me wel aan iemand denken met die opmerking.





Tuurlijk heb ik er wel iets mee, gediplomeerd vrouwenverwenner ik he..



Ben wel benieuwd aan wie ik je laat denken eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
dubbel.
quote:stout1975 schreef op 09 oktober 2012 @ 13:32:

[...]





Tuurlijk heb ik er wel iets mee, gediplomeerd vrouwenverwenner ik he!....ik ben nieuw hier....vertel!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik de enige was... maar er zijn er dus meer, JEEJ!



Het is heerlijk, maar zie het graag als voorspel voor het echte werk, en niet als vervanging!



Overigens zijn er maar weinig mannen die weten hoe ze met die speeltjes om moeten gaan bij mij. Het lukt zeker niet elke man.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus ook. Ik vind het heerlijk dat ik zo makkelijk... Mijn vriendje vindt t ongelofelijk geil (hij zal wel denken dat hij n geweldige minnaar is ) is ie ook hoor, anders had ik het misschien wel nooit ontdekt
Alle reacties Link kopieren
Doris01 schreef:
05-10-2009 18:11
Ik heb zolang ik me kan herinneren zeer (zéér) gevoelige tepels.

En dat vind ik fijn.

Tenminste, zolang er niet onverwachts aangezeten wordt. En áls er al aangezeten wordt, dan graag wat harder want anders kriebelt het. En dat vind ik dan weer niet fijn.



Nu is mij de laatste maanden al een paar keer overkomen dat ik een orgasme kreeg, puur door de stimulatie van mijn tepels.

Nieuwe lovert is gelukkig ook gek op tepelseks, zowel bij mij als bij hem, dus hij neemt er altijd uitgebreid de tijd voor.



Voor mij was dit nieuw, een orgasme door enkel tepelstimulatie. (wel vaginaal overigens)



Iemand van jullie hier ervaring mee?
Hoi doris
Leuk om te lezen dit topic .
Mijn vriendin en ik kunnen elkaar ook klaar krijgen met alleen tepelstimulatie.
Bij mijn vriendin moet ik wat zachter doen maar ik hou van wat harder.....heel fijn en een ander orgasme dan normaal....ik zeg dan ook veel doen en veel genieten.

Groetjes jan77
Alle reacties Link kopieren
En toen dacht je, ik haal een topic van 9 jaar geleden omhoog?
Je kunt méér.
Ik heb nog nooit een orgasme gehad ervan maar denk wel dat het kan. Het komt soms zo dicht bij. Vooral als er echt heel hard aan getrokken wordt of gezogen, dan gaat dat door heel je lijf heen.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
24-12-2018 10:36
En toen dacht je, ik haal een topic van 9 jaar geleden omhoog?
+1

Maar kom, het is kerst! Moet kunnen!
jouw leven is een keuze
Shit, dat waren wel heule ouwe tepels :proud:
Alle reacties Link kopieren
Tepels van een antiek radio uit de kringloopwinkel :-o
Alle reacties Link kopieren
Mmmh, ik benijd je. Mijn vrouw vindt het 'aangenaam' maar niet in die mate dat ze er heel geil van wordt. Ken dat orgasme krijgen puur door tepel stimulatie ook niet van andere vrouwen. Lijkt me desondanks wel bijzonder geil.
.
Alle reacties Link kopieren
Hier lukt het ook. Niet altijd. Eigenlijk vaker niet dan wel. Maar als het dan lukt is het meteen mega lekker.
En dan ook graag hard, niet van dat gestreel.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven