Orgasme vriend voelen

20-12-2012 11:00 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje een rare vraag misschien, maar voelen jullie het als je partner een orgasme krijgt?

Bij mijn vorige partners kon ik het wel merken aan hun reacties e.d. maar bij mijn huidige vriend voel ik het echt.

Dat heb ik eigenlijk nooit eerder bij iemand gehad. Ook mijn vriend heeft nooit eerder gehad dat iemand zijn orgasme voelde.

Ik voel het een paar seconden voordat hij echt klaarkomt. Dus niet alleen het moment zelf, maar ook net iets ervoor. Alsof zijn penis dan iets groter wordt ofzo? (geen idee hoor, dit is een gok van wat het zou kunnen zijn)

Herkent iemand dit?

Ps. Ik moet zo werken tot vanavond laat, dus kan niet veel reageren.
Ja, bij mijn ex had ik dat. Bij huidige vriend niet.
Ja herkenbaar.
Jup! Kloppend en pulserend Hééérlijk!
Bij de ene positie voel ik het wel en bij de andere niet.
Ja merk het ook altijd (ook niet eerder gehad bij exen) zijn pik wordt dan ineens dikker. Vind het wel opwindend! Maar wel jammer dat hij daarvoor niet zo dik is :-)
Haha ik ben dus niet de enige!

Wat grappig! Hadden jullie partners het ook met exen?

Ik vind het zo gek dat exen van mijn vriend het nooit hebben gemerkt (of anders niet hebben gezegd/laten merken).

Louba, ik vind het idd ook erg lekker. En vooral fijn om het te voelen.
Ik heb geloof ik één iemand 'gehad' bij wie ik het idd ook niet voelde. Vond dat wel jammer.

Maar misschien ook omdat het verder niet echt iets van 'samen' was. Hij deed zijn ding en dan was ie klaar.

t Is dat ie verder zo heel leuk was, van seks had ie eigenlijk niet zo veel kaas gegeten.
Hier ook herkenbaar..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Niet herkenbaar en zoals ik het lees mis ik heel wat :(
Ja, zalig.
Nee, helaas nog nooit gevoeld. Lijkt me best speciaal om dat te voelen.

Ook nog nooit bij andere mannen gevoeld.
Ik voel het meestal ook wel.. Idd lekker hoor..
Dat kan je zeker voelen. Vlak voor het orgasme wordt hij dikker en stijver, vooral goed oraal te voelen!

En meestal houdt hij ook even stil.. en dan het pulseren al is dat niet bij elke man te voelen.

Erg leuk.
Ja. Hij wordt dikker en ik voel het letterlijk omhoog gaan tot het eruit komt

Vind dat speciaal. Ook niet eerder mee gemaakt!
Herkenbaar
Herkenbaar, helaas niet altijd bij mijn huidige partner te voelen .
Ik merk dat hij dikker en harder wordt, en tijdens het klaarkomen voel je het kloppen. Maar ik voel niet het sperma zelf in me spuiten.

Bij oraal merk ik dat zijn eikel groter wordt, en dan voel ik het spuiten natuurlijk wel.
Als man ben ik wel nieuwsgierig: bij welk standje kunnen jullie dit 'kloppen en pulseren' het beste voelen?
Ik merk het ook bij mijn vriend, op dat moment word ik alleen maar nog geiler. Ook het spuiten voel ik soms in mij, zeer opwindend.
Wat grappig dat jullie het ook hebben. Had het al eens aan vriendinnen gevraagd, maar die herkenden het niet.

Thijs, bij alle standjes. Ik heb niet het idee dat het per standje verschilt.
Klopt wel wat er gezegd wordt. Bij het klaarkomen trekt het eerst samen. Dat voel je als zijnde dat hij wat groter wordt.

Ik principe krijgt hij eigenlijk kort een maximale stijfheid. Dat zal een vrouw best voelen. En dan vlak daarna het pulserende klaarkomen waarbij hij automatisch probeert om zo diep mogelijk in haar te komen.
Rob, bedankt voor je heldere uitleg!
Ik voel het ook heel duidelijk! Inderdaad wordt hij vlak voor hij klaarkomt ineens dikker en harder waardoor hij in sommige standjes mij ook gelijktijdig klaar kan laten komen! Dat is echt super lekker en intiem..en heb ik ook nooit eerder gehad :-D. Bij pijpen vind ik het vooral handig, weet ik dat ik m'n tong even naar achter moet houden, wil t namelijk niet allemaal in m'n keel hebben

Al met al een geweldige functie!
Hmmm, ook oraal valt het me niet bijster op. Ik voel proef het vooral doordat er voorvocht vrijkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven