Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1784 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
01-10-2024 13:17
Jammer Frouwke, moet je nog langer je zenuwen bedwingen ;)

Ja god mag weten hoe lang, we hebben nog geen nieuwe datum geprikt. Hij reageert nog niet. Ik probeer een beetje relaxed eronder te blijven maar ik denk al snel dat ik geghost word :facepalm:

Ik ben nu dus ook voor het eerst in denk 4 tot 6 maanden echt ongesteld met alle emoties van dien erbij, niet echt een fijne combinatie moet ik zeggen, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
01-10-2024 13:17
interessant was ook wel het standpunt rondom veilige seks mbt orale seks. Hoe staan jullie daarin?
En ook: eerst een etentje en die avond niet verder gaan dan wat teasen. Hoe zouden jullie dat vinden? Ik hoef niet direct matrassen op de grond te zien als ik bij iemand thuis kom, maar dit zou ik toch wel jammer vinden als het klikt.
Ik doe orale seks niet veilig. Maar ik moet er wil bijzeggen dat ik nooit iemand in of bij mijn mond laat komen.

En v.w.b. die date. Wij ontmoeten mensen op feestjes of in een parenclub of sauna. Een thuisdate is bij ons nooit de eerste kennismaking. Maar als we dat wel zouden doen, zou ik seks niet zo stellig uitsluiten.

Ik proefde bij de vrouw de behoefte om controle te houden en niet te ‘moeten’ leveren. Volgens mij was het meer verwachtingsmanagement om de druk die ze waarschijnlijk voelde te verlagen. Dat snap ik wel als je nog relatief beginnend bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog steeds geen reactie. We hebben besloten om toch ook maar een beetje verder te gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry dat ik zo binnen kom vallen… heeft er iemand recente ervaring met de club in Zwinderen? Wij zijn een nieuwsgierig koppel van eind 30/begin 40.
Alle reacties Link kopieren Quote
frouwke schreef:
02-10-2024 11:30
Nog steeds geen reactie. We hebben besloten om toch ook maar een beetje verder te gaan kijken.

Aaargh, dat is nou weer jammer Frouwke! Vandaag ook niks gehoord?
Het schijnt dat je met de app Feeld ook makkelijk dit soort contacten kunt leggen. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor/lees er regelmatig iets over.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben gisteravond wat gehoord. Blijkbaar was het toch geen match, jammer. Denk dat onze onervarenheid hiermee te maken heeft waardoor we het gewoon niet helemaal handig hebben aangepakt. Volgende keer beter.

Heb nu wel contact met iemand anders.... Ik voelde het tenslotte al een beetje aankomen op de een of andere manier. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het met die eerste allemaal een beetje te snel ging voor mij en dat er ook een te groot verschil zat qua hoeveel ervaring we met dit soort dingen hebben. Het voelde niet gelijkwaardig. Eigenlijk merkte ik dat ik enigszins opgelucht was dat het niks is geworden - neemt niet weg dat ik nog steeds wel ervoor wil gaan, maar deze persoon was achteraf toch gewoon geen match voor ons. Dus nu echt op zoek naar iemand die wel past.
Alle reacties Link kopieren Quote
Annaviva schreef:
02-10-2024 23:08
Sorry dat ik zo binnen kom vallen… heeft er iemand recente ervaring met de club in Zwinderen? Wij zijn een nieuwsgierig koppel van eind 30/begin 40.


Ja maar de laatste paar jaar alleen met de bdsm-feestjes. Lang geleden wel eens op een gewone avond geweest.

Ik vind het wel een fijne club, prima sfeer. Het is minder op uiterlijk gericht dan Fata en Fun, het eten is ok maar niet geweldig, maar de entreeprijs is dan ook een stuk lager dan die 2 clubs. Er wordt volgens mij niet veel gedanst (maar dat weet ik dus niet zeker van gewone avonden).
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
frouwke schreef:
03-10-2024 10:52
We hebben gisteravond wat gehoord. Blijkbaar was het toch geen match, jammer. Denk dat onze onervarenheid hiermee te maken heeft waardoor we het gewoon niet helemaal handig hebben aangepakt. Volgende keer beter.

Heb nu wel contact met iemand anders.... Ik voelde het tenslotte al een beetje aankomen op de een of andere manier. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het met die eerste allemaal een beetje te snel ging voor mij en dat er ook een te groot verschil zat qua hoeveel ervaring we met dit soort dingen hebben. Het voelde niet gelijkwaardig. Eigenlijk merkte ik dat ik enigszins opgelucht was dat het niks is geworden - neemt niet weg dat ik nog steeds wel ervoor wil gaan, maar deze persoon was achteraf toch gewoon geen match voor ons. Dus nu echt op zoek naar iemand die wel past.

Weet je, je hebt wel een beetje kunnen 'oefenen' zo, en je hebt het goed met je man kunnen bespreken allemaal. Het komt vaker voor dat je uiteindelijk niet afspreekt met iemand waar je toch even leuk contact mee had. Soms kom je er gaandeweg achter dat het m toch niet helemaal is. Volgende keer (of degene daarna of daarna) beter. Het flirten en chatten kan ook al heel leuk zijn, en spannend.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Annaviva schreef:
02-10-2024 23:08
Sorry dat ik zo binnen kom vallen… heeft er iemand recente ervaring met de club in Zwinderen? Wij zijn een nieuwsgierig koppel van eind 30/begin 40.
Ik ben er toevallig afgelopen weekend geweest, ik vind het een prima club! Keurige ruimtes, keuken/restaurant is onlangs vernieuwd en de sfeer is heel open en gastvrij.

Het zijn vooral grote open ruimtes boven waar gespeeld wordt. De single mannen tijdens pleasure4all daar vond ik erg respectvol. Die avond kunnen maximaal 35 single mannen naar binnen, die moeten allemaal wel gereserveerd hebben.

Op hun website staat een filmpje, dat is heel recent opgenomen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven