Seks
alle pijlers
Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20
woensdag 1 juli 2020 om 19:20
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2024 om 15:19
Ja god mag weten hoe lang, we hebben nog geen nieuwe datum geprikt. Hij reageert nog niet. Ik probeer een beetje relaxed eronder te blijven maar ik denk al snel dat ik geghost word
Ik ben nu dus ook voor het eerst in denk 4 tot 6 maanden echt ongesteld met alle emoties van dien erbij, niet echt een fijne combinatie moet ik zeggen, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
dinsdag 1 oktober 2024 om 16:50
Ik doe orale seks niet veilig. Maar ik moet er wil bijzeggen dat ik nooit iemand in of bij mijn mond laat komen.Marianneke schreef: ↑01-10-2024 13:17interessant was ook wel het standpunt rondom veilige seks mbt orale seks. Hoe staan jullie daarin?
En ook: eerst een etentje en die avond niet verder gaan dan wat teasen. Hoe zouden jullie dat vinden? Ik hoef niet direct matrassen op de grond te zien als ik bij iemand thuis kom, maar dit zou ik toch wel jammer vinden als het klikt.
En v.w.b. die date. Wij ontmoeten mensen op feestjes of in een parenclub of sauna. Een thuisdate is bij ons nooit de eerste kennismaking. Maar als we dat wel zouden doen, zou ik seks niet zo stellig uitsluiten.
Ik proefde bij de vrouw de behoefte om controle te houden en niet te ‘moeten’ leveren. Volgens mij was het meer verwachtingsmanagement om de druk die ze waarschijnlijk voelde te verlagen. Dat snap ik wel als je nog relatief beginnend bent.
donderdag 3 oktober 2024 om 10:19
Aaargh, dat is nou weer jammer Frouwke! Vandaag ook niks gehoord?
Het schijnt dat je met de app Feeld ook makkelijk dit soort contacten kunt leggen. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor/lees er regelmatig iets over.
donderdag 3 oktober 2024 om 10:52
We hebben gisteravond wat gehoord. Blijkbaar was het toch geen match, jammer. Denk dat onze onervarenheid hiermee te maken heeft waardoor we het gewoon niet helemaal handig hebben aangepakt. Volgende keer beter.
Heb nu wel contact met iemand anders.... Ik voelde het tenslotte al een beetje aankomen op de een of andere manier. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het met die eerste allemaal een beetje te snel ging voor mij en dat er ook een te groot verschil zat qua hoeveel ervaring we met dit soort dingen hebben. Het voelde niet gelijkwaardig. Eigenlijk merkte ik dat ik enigszins opgelucht was dat het niks is geworden - neemt niet weg dat ik nog steeds wel ervoor wil gaan, maar deze persoon was achteraf toch gewoon geen match voor ons. Dus nu echt op zoek naar iemand die wel past.
Heb nu wel contact met iemand anders.... Ik voelde het tenslotte al een beetje aankomen op de een of andere manier. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het met die eerste allemaal een beetje te snel ging voor mij en dat er ook een te groot verschil zat qua hoeveel ervaring we met dit soort dingen hebben. Het voelde niet gelijkwaardig. Eigenlijk merkte ik dat ik enigszins opgelucht was dat het niks is geworden - neemt niet weg dat ik nog steeds wel ervoor wil gaan, maar deze persoon was achteraf toch gewoon geen match voor ons. Dus nu echt op zoek naar iemand die wel past.
donderdag 3 oktober 2024 om 21:50
Ja maar de laatste paar jaar alleen met de bdsm-feestjes. Lang geleden wel eens op een gewone avond geweest.
Ik vind het wel een fijne club, prima sfeer. Het is minder op uiterlijk gericht dan Fata en Fun, het eten is ok maar niet geweldig, maar de entreeprijs is dan ook een stuk lager dan die 2 clubs. Er wordt volgens mij niet veel gedanst (maar dat weet ik dus niet zeker van gewone avonden).
Coffee is never my cup of tea
donderdag 3 oktober 2024 om 21:55
frouwke schreef: ↑03-10-2024 10:52We hebben gisteravond wat gehoord. Blijkbaar was het toch geen match, jammer. Denk dat onze onervarenheid hiermee te maken heeft waardoor we het gewoon niet helemaal handig hebben aangepakt. Volgende keer beter.
Weet je, je hebt wel een beetje kunnen 'oefenen' zo, en je hebt het goed met je man kunnen bespreken allemaal. Het komt vaker voor dat je uiteindelijk niet afspreekt met iemand waar je toch even leuk contact mee had. Soms kom je er gaandeweg achter dat het m toch niet helemaal is. Volgende keer (of degene daarna of daarna) beter. Het flirten en chatten kan ook al heel leuk zijn, en spannend.
Coffee is never my cup of tea
vrijdag 4 oktober 2024 om 11:18
Ik ben er toevallig afgelopen weekend geweest, ik vind het een prima club! Keurige ruimtes, keuken/restaurant is onlangs vernieuwd en de sfeer is heel open en gastvrij.
Het zijn vooral grote open ruimtes boven waar gespeeld wordt. De single mannen tijdens pleasure4all daar vond ik erg respectvol. Die avond kunnen maximaal 35 single mannen naar binnen, die moeten allemaal wel gereserveerd hebben.
Op hun website staat een filmpje, dat is heel recent opgenomen.
zondag 6 oktober 2024 om 19:54
maandag 7 oktober 2024 om 08:42
Ik vind het behoorlijk frustrerend. Dacht dat we een leuk contact hadden met iemand, worden we opeens wéér geghost, terwijl we het echt al dusdanig concreet aan het maken waren dat de oppas al geregeld was enzo.
Is dit normaal dat het zo gaat, hebben wij gewoon heel veel pech of doen we iets fout? Begin een beetje aan mezelf te twijfelen hierdoor.
Is dit normaal dat het zo gaat, hebben wij gewoon heel veel pech of doen we iets fout? Begin een beetje aan mezelf te twijfelen hierdoor.
maandag 7 oktober 2024 om 10:23
Dit is "pas" man 2. En ja, het hoort er beslist bij, jammer maar helaas. Je steekt je teen in het water van een bijzonder vluchtig wereldje, komt er wat leukers of spannends voorbij dan is het klaar. Ghosten is een vreselijke vorm van afwijzen, ik ga daar zelf nooit voor maar het gebeurt in deze wereld veel.
.
maandag 7 oktober 2024 om 11:32
Rooss4.0 schreef: ↑07-10-2024 10:23Dit is "pas" man 2. En ja, het hoort er beslist bij, jammer maar helaas. Je steekt je teen in het water van een bijzonder vluchtig wereldje, komt er wat leukers of spannends voorbij dan is het klaar. Ghosten is een vreselijke vorm van afwijzen, ik ga daar zelf nooit voor maar het gebeurt in deze wereld veel.
Dit maakt me wel aan het twijfelen of dit iets voor mij is. Ik ben van nature al wat onzeker en heb toch wel wat duidelijkheid nodig eigenlijk. Maargoed, we kijken nog wel even verder hoor, het heeft allemaal geen haast
maandag 7 oktober 2024 om 14:22
Daar kun je mss juist ook afwijzingen mee aantrekken. Ik merk als ik op zoek ben naar leuke mensen en ze willen in app contact als meteen dingen helemaal doornemen of vastleggen dat ik het contact dan niet fijn vind en een deurtje verder kijk
maandag 7 oktober 2024 om 14:57
noorderlicht76 schreef: ↑07-10-2024 14:22Daar kun je mss juist ook afwijzingen mee aantrekken. Ik merk als ik op zoek ben naar leuke mensen en ze willen in app contact als meteen dingen helemaal doornemen of vastleggen dat ik het contact dan niet fijn vind en een deurtje verder kijk
Ja daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
donderdag 10 oktober 2024 om 16:02
vooral niet wanhopen hoor, ook niet als deze verkeerd gaat. Niet komt of geen goede date is (dat kan ook nog). Dit is echt, zoals ik eerder al schreef) ook een beetje ervaring opbouwen in wie wel en niet uit te nodigen en hoe wel of niet een date te hebben.
donderdag 10 oktober 2024 om 16:22
Zal ik zeker niet doen.
Heb hier wel een goed gevoel bij eigenlijk, maar je weet het inderdaad maar nooit.
zondag 13 oktober 2024 om 17:34
gewoon een beetje je gevoel volgen. teveel is wat pushy misschien en niets lijkt misschien wat ongeïnteresseerd
zondag 13 oktober 2024 om 18:20
ik zou beetje tempo ander aanhouden. zeker niet zelf steeds degene zijn die eerste bericht stuurt. of altijd hop meteen reageert of probeert dingen concreet te maken. beetje speels en flirterig zijn om het warm te houden is natuurlijk leuk. Als ik voor mezelf spreek, voor mij/ons is dit soort daten een extra. Dat maakt dat het echt lekker moet lopen, iets geils en spontaans moet zien en dat ik best snel denk pfff laat maar. In die zin is het nog vluchtiger dan gewoon daten.
maandag 14 oktober 2024 om 09:31
Ja, voor ons is het ook extra en ik herken ook wel wat je zegt, als het niet een leuk gesprek is, dan loopt het al snel dood.
Maar in deze situatie hoeft er ook niet veel concreet meer te worden gemaakt, we hebben een datum geprikt enzo. Nu is het dus afwachten tot het die datum is.
PS: heb me trouwens aangemeld voor die SDC site dat werkt een stuk makkelijker
Maar in deze situatie hoeft er ook niet veel concreet meer te worden gemaakt, we hebben een datum geprikt enzo. Nu is het dus afwachten tot het die datum is.
PS: heb me trouwens aangemeld voor die SDC site dat werkt een stuk makkelijker
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in