risky sex

23-08-2012 18:19 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden kwam ik in de supermarkt de moeder van een goede vriend van ons tegen. We raakten aan de praat over vakantie enzo.

(Ik weer dat ze mij erg aantrekkelijk vind (ik ben 47 en zij is 58) omdat ze op verjaardagen altijd oogcontact probeert te maken , en zegt dat ze me een erg leuke man vind. Ik vind haar ook erg aantrekkelijk, mooie bos lange blonde haren, vrij stevig en grote borsten. Nooit heb ik er wat achter gezocht. Zij is weduwe en heeft een vriend)

Ze verteld ronduit over van alles en nog wat en dat haar zoon op vakantie was.... of ik ook zin had in een bakje koffie. Dat hebben we dus gedaan. Ze vertelde ook over haar lat relatie en dat het op dat ene gebied niet zo goed zat. Precies datgene wat in mijn relatie ook niet goed zat. Ik vertelde dat ik ooit een vriendin erbij gehad heb voor de sex en ook al weer enige tijd zonder sex moet stellen.

Voorzichtig vroeg ze of we wat voor elkaar konden betekenen. Dit had ik nooit achter haar gezocht. Inmiddels zitten er al was sexdates op, en eerlijk gezegd, nog nooit heb ik zo,n lekkere geile sex gehad. Zij weet van aanpakken Het is een zeer degelijke , hoogopgeleide weduwe, type mantelpak. De tegenstellingen zijn groot, ik ben een casual type. Dat maakt het misschien wel zo geil. Ik weet dat het link is maar inmiddels zijn we bijna verslaafd aan elkaar. Hoe moet dit verder, want het is zoooo dichtbij...... Wie heeft ooit zoiets aan de hand gehad? tips aub
Tips?
Lekker doorgaan natuurlijk.

Gewoon gaan met je banaan, lekker vaak met die vrouw naar bed, en vooral je vriendin blijven bedriegen.

Je klinkt als een leuke man hoor !
Waar wil je tips voor dan?
Want jij bent een teleurstelling in bed en hoop je hier tips te krijgen? Apart
Het gaat toch goed! Welke tips heb je nog nodIg?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb nooit zoiets aan mijn hand gehad.

Tips? Euhmmm doe het veilig?
Misschien verhalen uit andere vingers zuigen?
Oh ja tip : vertel je partner dat je een seksvriendin ernaast hebt , misschien kunnen zij wat van elkaar leren hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tips zorg er dan maar voor dat de man er niet achter komt..

Zielig geval zeg, bah
Of zijn jullie beiden nou zonder partner?
Tips zorg er dan maar voor dat de man er niet achter komt.

Juist wel! Dan kan to die man tips geven toch?
Waarom wil je tips? Je zegt zelf al dat je de beste, geilste, lekkerste seks ooit hebt. Dan heb je toch geen tips meer nodig? Of mis ik iets?
quote:cookie-dough schreef op 23 augustus 2012 @ 18:29:

Tips zorg er dan maar voor dat de man er niet achter komt..

Zielig geval zeg, bahZe is toch weduwe?
Zij is weduwe maar heeft een vriend en hij heeft een relatie en had een tijdje een SV ernaast en nu dus sex met deze zwarte weduwe .

Volgens mij gaat men dus vreemd bij de vleet, maar het schijnt wel heerlijk te zijn, dus wat is dan je vraag TO? Welke tips wil je krijgen?
Ik dacht bij de topictitel aan wurgsex ofzo.
quote:Thila schreef op 23 augustus 2012 @ 18:49:

Ik dacht bij de topictitel aan wurgsex ofzo.Ik ook.
quote:Thila schreef op 23 augustus 2012 @ 18:49:

Ik dacht bij de topictitel aan wurgsex ofzo.Ik ook.
Kap hier eens gauw mee, zijn jullie veels te oud voor. Vies zeg. Wat zullen de buren wel niet denken?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Nou, je maakt wat mee als casual man

*haalt diep adem*

Whoehahahahahahahahahahaha!
Wat een tegenvaller na zo'n spannende titel. Ga maar ergens tussen de 1000 topics hierover naar tips zoeken. Mallerd.
tip.... doe het met condoom....ofzoiets?
Wat een anticlimax na zo een spannende titel en ik ben weer weg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven