Seks met vriend

13-07-2020 22:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben 18 jaar oud en ik heb sinds zes maanden een vriend. Hij is tevens mijn eerste sekspartner dus ik ben nog een beetje zoekende in wat wel en niet hoort. Laatst was ik erg moe en ik voelde mij ook niet zo lekker en hij vroeg of ik zin had en ik zei nee want ik voel me niet goed. Daar legde hij zich eerst een soort van bij neer, maar een tijdje later bracht hij mijn hand toch naar zijn kruis en wreef erover met mijn hand en ik had er overduidelijk geen zin in en toen is hij wel gestopt. Hij heeft vaker dat hij het toch probeert als ik nee zeg (ik zeg overigens niet vaak nee, maar natuurlijk heb ik niet altijd zin) en hij is wel altijd heel respectvol, maar ik vraag me af of dit oké is. Ik heb niet veel ervaring met seks maar ik kreeg altijd te horen dat nee nee is en hij probeert het (overigens niet op een dwingende of gemene manier) toch nog. Ik snap dit niet zo goed. Doen veel mannen dit? Of kan ik hem beter duidelijk maken dat het niet oké is? Ik zit een beetje in het duister en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes,
Sanne
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of Veel mannen iets doen
het gaat erom, dat jij je vervelend voelt, bij zijn gedrag. Vraag hem er Echt mee op te houden.
Mijn ervaring leert mij dat ik soms weleens overgehaald kan worden ook al zeg ik eerste instantie nee heb geen zin.
Als ik dan bij mijn standpunt blijf is er ook niks aan de hand en blijft mijn man ten alle tijden respectvol. Eerlijk gezegd doe ik het andersom ook weleens en kan ik mijn man toch nog "in the mood" krijgen dus voor mij persoonlijk voelt het zeker niet als bedreigend of eng.

Echter ik kan niet spreken voor jouw gevoel. Misschien moet je er met je vriend over praten? Dat je je er misschien niet gemakkelijk bij voelt als hij toch probeert terwijl jij nee hebt gezegd? En in hoeverre je het okee vindt dat hij mag "proberen"? Dus even duidelijk je grenzen afstemmen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als ik even van het positieve uit ga dan is het voor jullie beide aftasten waar welke grens ligt

Dus hij probeert weleens wat en jij ook of je zegt weleens nee.

Als je van het volgende uit gaat dan zou t goed moet komen:

Nee voelen is nee zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
14-07-2020 08:58
Mijn ervaring leert mij dat ik soms weleens overgehaald kan worden ook al zeg ik eerste instantie nee heb geen zin.
Als ik dan bij mijn standpunt blijf is er ook niks aan de hand en blijft mijn man ten alle tijden respectvol. Eerlijk gezegd doe ik het andersom ook weleens en kan ik mijn man toch nog "in the mood" krijgen dus voor mij persoonlijk voelt het zeker niet als bedreigend of eng.

Echter ik kan niet spreken voor jouw gevoel. Misschien moet je er met je vriend over praten? Dat je je er misschien niet gemakkelijk bij voelt als hij toch probeert terwijl jij nee hebt gezegd? En in hoeverre je het okee vindt dat hij mag "proberen"? Dus even duidelijk je grenzen afstemmen.

Succes!
helemaal eens met dit!
Ik denk ook dat het de leeftijd is. Sommige jongens van die leeftijd zijn gewoon een wandelende pik, kan ik me nog herinneren.
Ik kan me herinneren dat er een vriend van me was overleden en ik een vriendje (wiens vriend het ook was) die huilde, huilend om de nek vloog.
Hij begon me gelijk als een gek te zoenen en te grabbelen omdat hij even dacht dat ik inplaats van huilen in zijn nek zoende. Heel raar moment.
Ik vond het geen sexy fase trouwens, als sex zo makkelijk te verkrijgen is is voor mij de glans eraf.
Hoe ouder ze worden, hoe minder hormonaal is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
14-07-2020 09:32
Ik denk ook dat het de leeftijd is. Sommige jongens van die leeftijd zijn gewoon een wandelende pik, kan ik me nog herinneren.
Ik kan me herinneren dat er een vriend van me was overleden en ik een vriendje (wiens vriend het ook was) die huilde, huilend om de nek vloog.
Hij begon me gelijk als een gek te zoenen en te grabbelen omdat hij even dacht dat ik inplaats van huilen in zijn nek zoende. Heel raar moment.
Ik vond het geen sexy fase trouwens, als sex zo makkelijk te verkrijgen is is voor mij de glans eraf.
Hoe ouder ze worden, hoe minder hormonaal is mijn ervaring.
Herkenbaar. Zo zijn we af en toe wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Mannen van 18 zijn wandelende testosteronnetjes. Vond ik destijds bij tijd en wijle best ongemakkelijk, zowat uit het niks had ik erecties.

Jij -TO- mag en moet altijd nee zeggen als je niet wil. Hij mag -op een respectvolle manier- wel proberen of jij wellicht in de stemming te krijgen bent en heel soms krijg je dan toch zin, prima dan kunnen jullie dingen doen. (En vaak blijft ook het nee: nee)

Maar dat betekent -niets- voor een volgende keer: dan betekent nee toch echt nee!

De enige die de grens bepaald of het nee of ja is ben jij.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
14-07-2020 10:19

Maar dat betekent -niets- voor een volgende keer: dan betekent nee toch echt nee!

De enige die de grens bepaald of het nee of ja is ben jij.
Inderdaad, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Ik word zelf pislink als iemand mij probeert over te halen tot iets als ik al aangegeven heb dat ik er geen trek in heb. Niet alleen met sex overigens. Ik had in jouw geval denk ik heel boos geworden. Nee is nee! Misschien ben ik een beetje te lichtgeraakt, dat zou kunnen. Maar ik kan er heel slecht tegen als mijn grenzen overschreden worden
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
14-07-2020 08:58
Mijn ervaring leert mij dat ik soms weleens overgehaald kan worden ook al zeg ik eerste instantie nee heb geen zin.
Als ik dan bij mijn standpunt blijf is er ook niks aan de hand en blijft mijn man ten alle tijden respectvol. Eerlijk gezegd doe ik het andersom ook weleens en kan ik mijn man toch nog "in the mood" krijgen dus voor mij persoonlijk voelt het zeker niet als bedreigend of eng.

Echter ik kan niet spreken voor jouw gevoel. Misschien moet je er met je vriend over praten? Dat je je er misschien niet gemakkelijk bij voelt als hij toch probeert terwijl jij nee hebt gezegd? En in hoeverre je het okee vindt dat hij mag "proberen"? Dus even duidelijk je grenzen afstemmen.

Succes!
Dat klinkt inderdaad als een goed idee, bedankt voor uw advies! Ik vond het zo verwarrend omdat hij verder altijd heel lief en respectvol is, maar misschien moeten we inderdaad beide beter onze grenzen aangeven. Ik heb er namelijk ook wel een handje van dat ik dat niet zo openlijk bespreek, maar dat is natuurlijk wel belangrijk. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel allemaal voor het advies en de inzichten! Super fijn dat jullie mij wilden helpen! Ik ga er eens even over praten met hem
SanneTY schreef:
15-07-2020 08:11
Dankjulliewel allemaal voor het advies en de inzichten! Super fijn dat jullie mij wilden helpen! Ik ga er eens even over praten met hem
Graag gedaan hoor! Ik snap dat het moeilijk is je bent ook nog erg jong, maar het zal jullie wel dichter bij elkaar brengen als je overal vrij over kunt praten!
Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven