Seks met vriend

13-07-2020 22:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben 18 jaar oud en ik heb sinds zes maanden een vriend. Hij is tevens mijn eerste sekspartner dus ik ben nog een beetje zoekende in wat wel en niet hoort. Laatst was ik erg moe en ik voelde mij ook niet zo lekker en hij vroeg of ik zin had en ik zei nee want ik voel me niet goed. Daar legde hij zich eerst een soort van bij neer, maar een tijdje later bracht hij mijn hand toch naar zijn kruis en wreef erover met mijn hand en ik had er overduidelijk geen zin in en toen is hij wel gestopt. Hij heeft vaker dat hij het toch probeert als ik nee zeg (ik zeg overigens niet vaak nee, maar natuurlijk heb ik niet altijd zin) en hij is wel altijd heel respectvol, maar ik vraag me af of dit oké is. Ik heb niet veel ervaring met seks maar ik kreeg altijd te horen dat nee nee is en hij probeert het (overigens niet op een dwingende of gemene manier) toch nog. Ik snap dit niet zo goed. Doen veel mannen dit? Of kan ik hem beter duidelijk maken dat het niet oké is? Ik zit een beetje in het duister en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes,
Sanne
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of Veel mannen iets doen
het gaat erom, dat jij je vervelend voelt, bij zijn gedrag. Vraag hem er Echt mee op te houden.
Mijn ervaring leert mij dat ik soms weleens overgehaald kan worden ook al zeg ik eerste instantie nee heb geen zin.
Als ik dan bij mijn standpunt blijf is er ook niks aan de hand en blijft mijn man ten alle tijden respectvol. Eerlijk gezegd doe ik het andersom ook weleens en kan ik mijn man toch nog "in the mood" krijgen dus voor mij persoonlijk voelt het zeker niet als bedreigend of eng.

Echter ik kan niet spreken voor jouw gevoel. Misschien moet je er met je vriend over praten? Dat je je er misschien niet gemakkelijk bij voelt als hij toch probeert terwijl jij nee hebt gezegd? En in hoeverre je het okee vindt dat hij mag "proberen"? Dus even duidelijk je grenzen afstemmen.