Seks, not done?

28-06-2011 21:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, aangezien we nu een aantal topics hebben over wat allemaal not done is.... leek het me goed om maar even een topic te openen over seks in het algemeen.

Seks is eigenlijk best vies. Al die bacteriën overal en mogelijke ziektes. Hoe weet je nou of alles wel helemaal schoon is?

Misschien is seks wel not done?
Seks stinkt, je gaat ervan ruiken en zon piemel die al een hele dag binnenbroeks gehongen heeft is bepaald viezig.

Ik ben tegen!! Not done dus, waar is het polletje??
IEUW...

Tuurlijk not done!!

Laten we dan nu ! voor eens en voor altijd zeggen!! WE DOEN T ! WE DID IT! AND WE GONNA DO IT AGAIN!!

Hou eens op joh, ik zou al geen kiemen meer mogen eten! waar moeten we onze AOW nog aan overhouden zonder seks??
Eigenlijk wel een goede..

Hoe meer seks, hoe meer bacteriën en ziekte kiemen.. Hoe meer weerstand!!
Ja maar, we kunnen toch niet zomaar overal van gaan genieten. Zonder dat we stilstaan bij of het wel schoon is?

Ongeremde seks, dat is toch echt vies hoor.
Getver zeg al dat zweet met dit soort temperaturen...... bannen die handel!
Just thinking..

Als we nou seks afschaffen hè.. dan zijn we ook een hoop andere problemen armer!
Ik vind seks met deze hitte overigens niet prettig, tenzij er voorzorgsmaatregelen genomen worden. En het lekkerst is het als de partner en ikzelf schoon, gezond zijn. Als de mond, vagina, anus schoon zijn en geen wondjes laat zien. Ik ben nogal schoon aangelegd.
World of Warcraft: Legion
Lekkere vieze seks, goed voor je weerstand. Hup gooi die echinaceameuk het raam uit!
quote:Sensual_D schreef op 28 juni 2011 @ 21:41:

Just thinking..

Als we nou seks afschaffen hè.. dan zijn we ook een hoop andere problemen armer!Gewoon de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Volgens mij is het dan vrij simpel: afschaffen dat seksgebeuren. Ziektes, ongewenste zwangerschappen, tegen haar wil. En dan nog het kleinere leed: vieze lakens, vieze jij, condooms op, spier verrekt bij een iets te experimenteel standje, sleuteltje van de boeien kwijt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Precies tonkje, geen geremde seks... laat staan ongeremde seks!
Nee,da's dan voor mij een fikse tegenvaller..

Ik hoop binnenkort weer single te zijn.

Ik stem voor wel sex..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
en het liefst ongeremde ...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Gewoon eerst samen douchen dan?

En als mijn sexpartner niet stinkt, vind ik het best hoor :-)
quote:lichtbron schreef op 28 juni 2011 @ 22:18:

en het liefst ongeremde ......en ongeremspoorde seks. Geen viezeriken alsjeblieft!
World of Warcraft: Legion
ik ga voor ongeremde sex

ook zonder douche

come on....

*zit net naar een heerlijk stel benen te kijken van mijn lief in korte broek, die is net helemaal schoon gedouched maar ook als dat niet zo was... om op te vreten !
Gadverredarrie, seks . Weg ermee... Echt, pijpen, beffen, anaal, rimmen, tongen, neuken, het is allemaal vies vies vies. Het enige wat acceptabel is, is handwerk met latexhandschoenen aan. (Vergeet niet voor en na die tijd te ontsmetten met 80% alcohol.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven