Seksdating sites?

11-09-2011 16:28 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn SV heeft te kennen gegeven geen seks meer met mij te willen. Hij heeft gevoelens voor mij en wil meer dan alleen seks, dus een relatie. Ik wil dit niet met hem. Alle respect voor zijn keuze, ik snap het. Hoewel jammer, want de seks was fantastisch.

Maar dan nu? Ik wil geen relatie, maar wel graag seks en genegenheid.

Ik heb eens gekeken op sites, zoals adultmatch e.d., maar dit trekt me in die zin niet, omdat ik er een wat negatief beeld bij heb. Veel mensen op dit soort sites zullen de beste bedoelingen hebben en er ook echt op staan voor (eenmalige) seks. Maar er zullen ook ongetwijfeld creepy types op staan, waar je niet mee in aanraking wilt komen.

Iemand ervaring met dit soort datingsites? Zowel positief als negatief?

Dank!
Je kunt je net zo goed bij een "gewone" datingsite inschrijven.
Toch wel adult match maker.
Secretflirt.nl
Dank!

De sites ken ik op zich wel.

Ik ben op zoek naar ervaringen met seksdates!

:-)
Ja, ik heb ervaring met Adultmatch. Er staan rare types op, creeps en leuke mensen. Net als in het echte leven zeg maar...;)

Mijn tips; wees selectief, als je mannen zoekt het je keuze zat. Leer elkaar via mail of chat ene beetje kennen en spreek dan af op neutraal terrein. En wees voorbereid op een enorme berg reacties van mannen die niet zijn wat je zoekt. Ze lezen slecht daar....
Oh! Ik heb leuke ervaringen gehad en ook wel minder geslaagde. Niet minder geslaagd in de zin van dat het een creep bleek te zijn en er nare dingen gebeurde, maar wel dat iemand tegenvalt of de sex niet geweldig is. Maar overwegend positief.
Chattijd doet wonderen.
Bazinga!
Ik zou het zelf op swingersite;s zoeken, daar zitten stellen mannen en vrouwen voor sexcontacten.

via profiel en validaties (fake proof) kun je mensen benaderen of wordt je zelf benaderd.

enige voorbeelden van sites zijn sdc, swingersnederland, swingers2 , andere kun je uit de swingerstopics halen

of je gaat chatgirl op maar daar heb je veel fakers
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Geen ervaring als single vrouw, maar wel als stel.

AdultMatch is op zich wel een relaxte site, overzichtelijk en veel mensen geven ook een reactie als je ze een berichtje stuurt.

SDC is wat rommeliger, maar als single vrouw zal je geen aandacht te kort komen denk ik zo. Staan wel veel "fotomodel" mensen op vind ik zelf....

Op Swingers Nederland staan niet zoveel single vrouwen en mannen geloof ik.

Ikzou gewoon eens een profiel aanmaken als trialmember op AM en kijken of je het wat vindt......
Durf je dat? Afspreken met een complete vreemde terwijl de verwachtingen hooggespannen zijn. Ik zou het niet durven geloof ik.
waarom niet.. tis toch t zelfde als gewoon n datingsite. Dan ken je diegene ook niet..

Wil toch niet zeggen dat ze meteen t bed induiken. Ze kunnen elkaar ook eerst leren kennen via msn of sms etc.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Via 'gewone' sites wel vaker afgesproken met ehhhmmm bepaalde intenties. Ik probeerde dan altijd met zo min mogelijk verwachtingen naar een kroeg te gaan in de buurt van mijn huis. Dan heb je het verder zelf in de hand. 1x direct bij mij thuis afgesproken, dat klikte met chatten enzo al erg goed.... wat ook goed inschat, was echt erg leuk.

1x bij een man thuis de eerste ontmoeting, daar ben ik weg gegaan :P

Dus ik zou neutraal terrein doen, wel alvast nadenken over het vervolg en alleen bij uitzondering thuis afspreken.
kijk is op www.dating.nu
@bergkristal: Sta jij er ook?
Misschien is een avond erotisch uitgaan wat? Ben je in ieder geval onder gelijkgestemden, en kun je je ogen ( en de rest) eens goed de kost geven.
Ha die wifra98 xxx ook hier actief?
@wouter40

Jazekers!
Sta je ook op AM wifra98? Erotisch uitgaan is erotisch cafe ofzo? Of club?
Sta op het moment nergens meer op. (ziekte)

Er worden avonden erotisch uitgaan georganiseerd door diverse relax-bedrijven, zowel in NL als in DLD. Is vaak bedoeld als kennismaking, zodat mensen wat makkelijker over de drempel stappen van een club oid.
RozeKoe, hier alleen maar goede ervaringen met AFF, verschillende dates die (bijna) allemaal leuk waren. De ene niet leuke was op een terrasje, dus gauw afgerond. Mijn laatste date is al bijna 3 jaar mijn Lief. We staan overigens allebei nog ingeschreven daar (geloof ik) omdat we er nog wel eens naar de chatroom gingen voor oude bekenden, zowel tegelijk als apart.
Naar aanleiding van dit topic dacht ik... ach, laat ik AM eens proberen, kijken wat dat is.

Wat is dat een nare site zeg! Je krijgt aan de lopende band reacties, maar echt allemaal nutteloos.

De meeste mannen die reageren zijn 50plusser, sommige zelfs 60+ (terwijl ik nog geen 30 ben en een duidelijke leeftijdscategorie heb vermeld) en zijn niet single. Ik heb niet aangevinkt dat ik op zoek ben naar 'iets discreets' (wat ik lees als vreemdgaan).

Veel sturen ook er gelijk meerdere berichten. En hoe lelijker ze zijn, hoe explicieter de foto's op hun profiel. Sowieso denk ik bij de meesten... iieeeuuuwwww! Haha

En er reageren bijvoorbeeld ook veel paren, terwijl ik niet heb ingevuld daarnaar op zoek te zijn....

Ik heb via andere sites echt al vaker leuk contact gehad en ik ben echt niet bijzonder preuts of whatever, maar dit is vooral ranzig :S

Jullie hebben andere ervaringen dus?
AM was ik ook niet zo positief over. AFF bevalt beter.

Maar ik ben ook geen vrouw en krijg dus sowieso minder ongewenste berichtjes.
Ach wij staan al jaren ook op AM en daar is ons gevoel bij dat de meest leuke contacten daar spontaan ontstaan, ook eel kijkers natuurlijk alleen de chat is K.....

Vrouwen alleen die relatie zoeken komen wij daar steeds vaker tegen en dat vinden wij raar...

Mijn man heeft nu contact lopen met een vrouw alleen die geen relatie wil enkel een SV. Of dat wat gaat worden geen idee, maar ook zij vertelde dat ze lang gezocht had. AM is geen echte swingersite en het advies om je bv op dwingers weer and in te schrijven snap ik echt niet!

Wijsheid en veel plezier tijdens je zoektocht
Delen doe je samen
Wat is AFF dan?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven