SEKSVERSLAAFD

14-01-2019 22:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi jongens, jullie lezen het al in de titel. Ik ben denk ik seksverslaafd...

Ik heb al 2 jaar een stabiele relatie met mijn lieve vriend. Maar er zijn dingen waar ik zelf gek van word (die ik zelf doe).

Ik heb namelijk altijd zin in seks.. mijn partner niet altijd. Dit zorgt soms voor ruzies tussen ons. Ik wil het liefst 5 keer op een dag seks hebben, maar dat is niet realistisch.. Ik heb gewoon die drang en als ik hem zie, dan krijg ik nog steeds kriebels in mijn buik en dan krijg ik gewoon weer zin om te seksen. Mijn partner zegt zelf ook dat ik wellicht verslaafd kan zijn aan seks. Maar ik vind het zelf niet heel gezond maar ik kan die drang niet stoppen of wegstoppen.

Is er iemand die dit ook ervaart en die mij kan helpen?

P.S. Dit is een serieuze topic, en voor de mensen die denken dat ik niet serieus ben : Ik ga niet zomaar een topic openen om grappig te zijn, ik ervaar dit ook echt als een serieus probleem.
Na 10 jaar geen seks meer.... mag hopen van wel. Man weet dat niet meer tegen zin in seksloos leven ga lijden. Dus dan mag ik wel een man erbij. Dat is dan wel weer leuk, voor de neuk! Maar nu volstaat hij. Denk dat met de jaren je libido best iets kan zakken. Maar senioren hebben ook nog seks. Dus zal dan wel niet helemaal verdwijnen toch?
Alle reacties Link kopieren
het kan ook een uitlaatklep zijn als je veel stress hebt.
Las het in een medisch artikel, als je stress hebt maak je een stofje aan dat je 'op pept' en dat zou je geil maken. Ook als iemand niet goed kan ontspannen, en seks als de enige uitweg ziet, neemt je lichaam dit over. Probeer het te beperken, en een manier te vinden om te ontspannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven