sex na date

19-09-2014 15:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier dus weet niet zeker of ol dit topic goed plaats. Maar ik hoopte op advies. Ik heb binnenkort een date met een hele leuke mooie man. We kennen elkaar al een tijdje en zijn bevriend geraakt. Maar nu zou ik graag willen dat hij mij anders gaat zien, zonder dat ik daar woorden voor hoef te gebruiken zeg maar. Ik heb eigenlijk gewoon zin in sex na de date maar hij is daar helemaal niet mee bezig. Hebben jullie tips voor een meer "sex uitstraling" ? Zelfvertrouwen uitstralen en goede gepsrekken voeren alleen zijn niet genoeg :(
Joh anders doe ik je wel.
Als jullie al knuffelen en je weet dat hij niet te moeilijk is met seks, dan kun je hem toch gewoon eens blijven vasthouden? Lekker je lijf tegen hem aandrukken, verlekkerd aankijken en vragen of hij misschien zin in ehhh... (pauze) wat leuks heeft?

Dan snapt hij de hint wel en jij hoeft niet veel anders te doen dan je normaal doet.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
[.....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2014 07:51
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
En, en, en?
Gewone vrienden houden toch geen hand vast?

Wat minder eng (de oude generatie gaat hier van steigeren) is een app sturen dag van date en vragen of hij wil blijven slapen...

Proberen uit te stralen dat je sex wilt, dat lukt niet. Je houding laten spreken soms. Iets te lang aanraken. Tegen hem aan gaan zitten. Zijn arm om je heen leggen. Beetje langer blij aan kijken. Als hij binnen komt, stralend zeggen, vind zo fijn je weer te zien, met een dikke zoen op zijn mond. Heel veel meer kun je niet hinten.

Ik doe dat 1 keer, als het niet aankomt vraag ik het gewoon.. Maar ik ben nogal praktisch aangelegd en niet zo bang voor nee. Als hij geen sex met je wil, is dat jammer. Maar er gebeurd niets hoor. Volgende keer beter (0:
Ik denk dat je gelijk bij aankomst moet beginnen met een zoen op zijn mond. Iets langer en heftiger als je gewend bent. Dan tijdens de date vaker lichaamscontact zoeken dan normaal. Gewoon kijken hoe hij hier op reageert. En ja inderdaad vóór de date vragen of hij wil blijven slapen is ook een goeie.

Denk dat het dan wel duidelijk is voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven