Seks
alle pijlers
Sexbuddy of potentiële relatie?
woensdag 8 oktober 2008 om 14:19
Op de één of andere manier lopen mijn relaties altijd verkeerd af. Volgens algemene vrouwenmeningen komt dat omdat ik de regels overtreed van hoe lang je met sex zou moeten wachten. Oftewel ik heb te snel sex met iemand. Inmiddels heb ik een erg leuke man ontmoet, maar ook hiermee dook ik (misschien voor sommige een slecht excuus: maar door de welbekende grensverleggende alcohol) te snel het bed in. Inmiddels heb ik vaker met hem afgesproken en hij geeft dubbele signalen af. Het ene moment lijkt het hem alleen om de sex te gaan, het andere moment wil 'ie alleen maar knuffelen, handje vast houden en lieve dingen tegen elkaar zeggen. Door de bovengenoemde afgelopen relaties ben ik nu onzeker over zijn gevoelens voor mij. Ikzelf begin al bepaalde gevoelens voor hem te krijgen en wil niet weer gekwetst worden door achteraf in de steek gelaten te worden omdat het wel alleen om de sex ging (ookal weet ik dat dit wederom waarschijnlijk weer komt door mijn eigen te snelle actie). Wanneer ik hem subtiele opmerkingen toewerp over dit onderwerp beschouwt hij dit als een grapje en wuift het weg. Heeft iemand tips of ervaringen hiermee?
Still waiting on the world to change
woensdag 8 oktober 2008 om 15:13
Oke maar ff ontopic:
Eerst een paar vraagjes.. Hoevaak hebben jullie elkaar nu gezien?
Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je denkt dat je hem meer dan een leuke SV vind? Of dat je gek op hem bent?
Ik weet het niet... heb hier goede en slechte ervaringen mee... Heb ook een keer (spontaan,impulsief) tegen iemand gezegd dat ik super verliefd op hem was... Kon ook niet anders want ik had trillende handjes bij het drinken van een glas prosecco (too obvious). Achteraf had ik het idee dat ik het nooit tegen hem had moeten zeggen omdat voor hem toen de verovering weg was... Ik heb ook wel gehad dat een vriendje eigenlijk meteen al zei dat ie super verliefd op me was en na 6 weken dat ie van me hield. Vond dat toen ook ietwat snel, maar super schattig...
Wat heb je te verliezen? Als je niks zegt leef je in onzekerheid. Als je wel wat zegt dan kan hij niet hetzelfde voelen en ben je dus van je onzekerheid af?!
Offfff zoals het in sprookjes gaat: hij voelt precies hetzelfde...
Lastig hè?
Eerst een paar vraagjes.. Hoevaak hebben jullie elkaar nu gezien?
Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je denkt dat je hem meer dan een leuke SV vind? Of dat je gek op hem bent?
Ik weet het niet... heb hier goede en slechte ervaringen mee... Heb ook een keer (spontaan,impulsief) tegen iemand gezegd dat ik super verliefd op hem was... Kon ook niet anders want ik had trillende handjes bij het drinken van een glas prosecco (too obvious). Achteraf had ik het idee dat ik het nooit tegen hem had moeten zeggen omdat voor hem toen de verovering weg was... Ik heb ook wel gehad dat een vriendje eigenlijk meteen al zei dat ie super verliefd op me was en na 6 weken dat ie van me hield. Vond dat toen ook ietwat snel, maar super schattig...
Wat heb je te verliezen? Als je niks zegt leef je in onzekerheid. Als je wel wat zegt dan kan hij niet hetzelfde voelen en ben je dus van je onzekerheid af?!
Offfff zoals het in sprookjes gaat: hij voelt precies hetzelfde...
Lastig hè?
woensdag 8 oktober 2008 om 15:15
woensdag 8 oktober 2008 om 15:21
Of zijn enorme losers die alles, zelfs een maand desperaat wachten, over hebben voor een kansje.
Leuke mannen zijn schaars, de kans dat ie binnen een maand door een andere, assertievere dame het bed in is gesleurd is nogal groot.
( zelf; 1e x meteen sex, nu 9 jaar samen)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
woensdag 8 oktober 2008 om 15:28
on topic,
Noompje, waarom niet gewoon genieten van wat jullie nu hebben. Jij weet toch zelf ook niet zeker dat je over 3 maanden nog steeds gek op hem bent? Van hem vragen om een soort "status-overzicht" betekent dat je van hem verwacht dat hij weet hoe zijn gevoel zich gaat ontwikkelen.
Het legt onnodige druk op hem. Geef maar eens antwoord op "is het alleen voor de lol, of serieus" ? Ik mag hopen dat zeker in de eerste maanden het vooral om de lol gaat. Sterker nog, hoe meer lol, hoe minder kans dat hij je gaat verlaten.
Noompje, waarom niet gewoon genieten van wat jullie nu hebben. Jij weet toch zelf ook niet zeker dat je over 3 maanden nog steeds gek op hem bent? Van hem vragen om een soort "status-overzicht" betekent dat je van hem verwacht dat hij weet hoe zijn gevoel zich gaat ontwikkelen.
Het legt onnodige druk op hem. Geef maar eens antwoord op "is het alleen voor de lol, of serieus" ? Ik mag hopen dat zeker in de eerste maanden het vooral om de lol gaat. Sterker nog, hoe meer lol, hoe minder kans dat hij je gaat verlaten.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
woensdag 8 oktober 2008 om 15:33
Dames dames dames toch! Haha, wat een reacties! Ook ik ben niet zo'n voorstander van het een maand wachten met sex, ik denk voornamelijk omdat ik zelf erg sexueel ben ingesteld en het moeilijk vind me in dat opzicht in te houden. Maar zoals ik het topic al begon, het is tot nu toe elke keer weer misgelopen. Het grappige is, dat ik in mijn eerste relatie 4 maanden heb gewacht.. maar goed, dit wijt ik aan mijn maagdelijkheid van toen. Maar deze relatie heeft 4 jaar geduurd. Ach, misschien heeft het wel helemaal geen verband met elkaar, maar het is toch toevallig. @ Kapara: We hebben elkaar niet meer dan 4 keer gezien, het is niet veel ik weet het.. maar ik ben niet iemand die snel gevoelens ontwikkelt voor een jongen, en nu ik ze heb wil ik er ook graag mee verder gaan.. vandaar dat ik ook zei, misschien schrik ik hem af! Maar je hebt gelijk. Er is maar één manier om daar achter te komen. Dan maar hopen dat het eindigt als een sprookje @ de dames die wel 'snel' het bed in duiken met hun lovers: Ik ben nieuwsgierig geworden.. stel je vent is slecht in bed, dumpen jullie 'm dan ook meteen?
woensdag 8 oktober 2008 om 15:36
@ Lola: Ja je hebt gelijk. Maar op die manier heb ik wel de kans dat ik in die drie maanden ontzettend veel voor hem voel, terwijl het voor hem alleen maar een lolletje is geweest! Maar genieten zit wat in, het is lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad met een jongen..
woensdag 8 oktober 2008 om 15:38
woensdag 8 oktober 2008 om 15:43
Ik zou ook afhaken bij slecht zoenen/slechte seks. Gewoon niet opwindend. Overigens, voor de goede orde, zou ik ook afhaken bij een emotionele zeikvent, bij iemand met het IQ van een chipszak, iemand die religieus is of zelfs remotely spiritueel, iemand die denkbeelden heeft waar zelfs Homerus zich voor zou schamen en iemand die ontzettend fan is van BZN.
woensdag 8 oktober 2008 om 15:49
Ik ben het ten dele wel met je eens, maar aan de andere kant kan ik me ook het gevoel van Noompje me wel voorstellen.
Maar meestal als je gevoel je zegt dat je alleen voor de sex bent....dan klopt dat meestal ook wel
Wel vervelend dat hij dubbele signalen afgeeft, daar zou ik dus ook van in de war raken en het hem gewoon op de man afvragen...
Maar een maand wachten lijkt me niet haalbaar
Ik zou het in elk geval niet kunnen
Maar er zit een verschil tussen na de eerste date het bed in duiken en na een maand
een kleine 30 dagen ongeveer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!