Speeltjes.. Wie heeft ervaring en wat is aan te raden?

08-12-2007 22:26 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik er op het topic over de durex play ring ook al een vraag over gesteld heb, open ik toch maar even een nieuw topic..



Wie heeft er ervaring met "speeltjes" in bed, en wat vind je dan het lekkerst? Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee en ik vraag me af of het misschien toch wat zou kunnen toevoegen aan de sex.. Ik vind het zelf (heb nu een vaste relatie van 2,5 jr.) af en toe nogal "hetzelfde", dus een beetje extra spanning zou er best in mogen komen... Misschien dus d.m.v. "speeltjes"?!



Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik wel/niet het beste kan proberen, wat echt iets toevoegt aan de "daad" of aan het geheel.. enz.!



In elk geval alvast bedankt voor de reacties ;)

Liefs, Mauj
.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 toen ik mijn man leerde kennen, heb toendertijd mijn eerste vieb van hem kado gehad.Kwam ook niet klaar van gewone penetratie, en de stimulatie van de clitoris nam zo lang in beslag voor er een orgasme op volgde....pfffffff. Kom liever 4, 5 keer klaar van de vieb dan een keertje na heel lang handwerk.

Je wordt wel een stuk minder gevoelig van handwerk na het regelmatig gebruiken van een vieb.....dat dan weer wel.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven