standje Vogelnestje

23-09-2014 13:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zal hier vast wel iemand zijn hoe dit standje uitgevoerd moet worden.

Mijn collega had gehoord dat dit een lekker standje is maar Google laat ons in de steek en we kunnen niet vinden hoe dit zou moeten gaan
.
@inglein: ik dacht in eerste instantie ook aan jouw vogelnestje/zwaantje maar hoe moet die man 'm er dan in godsnaam inprikken?
.
Huh? Leg uit?
Als de man superdun is en achter de vrouw tussen haar omhooggetrokken benen past?
Is dat niet man zittend en jij op zijn schoot met je benen om hem heen? Lijkt me ook nog wel uit te voeren. Of heet dat anders?
Zijn erecte penis is de tak Oh, nou laat dan maar....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Ik denk dat ik deze voorlopig niet wil proberen

Wel een goede uitleg, complimentje!
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 14:20:

En serieus, je cóllega die zei dat dat lekker was??

"Zo Yaco, goed weekend gehad?"

"Ja hoor, Henk, lekker veel geneukt"

"O, welke standjes?"

"Nou, de fruitmand, de luchtbuks en daarna het fietsventiel".

"Beter, beter. Heb jullie ook wel 's het vogelnest geprobeerd? Die is ook vet lekker".

"Nee, eigenlijk niet, hoe moet die dan?"

"Ja gast doe normaal, dat ga ik je als collega toch niet uitleggen. Béétje akward"

*komt niet meer bij!* Ik heb gewoon buikpijn van het lachen. Geweldige reactie!

Helaas kan ook ik je niet helpen. Staat die niet in de Kamasutra?
Carpe Diem!
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 14:20:

En serieus, je cóllega die zei dat dat lekker was??

"Zo Yaco, goed weekend gehad?"

"Ja hoor, Henk, lekker veel geneukt"

"O, welke standjes?"

"Nou, de fruitmand, de luchtbuks en daarna het fietsventiel".

"Beter, beter. Heb jullie ook wel 's het vogelnest geprobeerd? Die is ook vet lekker".

"Nee, eigenlijk niet, hoe moet die dan?"

"Ja gast doe normaal, dat ga ik je als collega toch niet uitleggen. Béétje akward"
Het vogelnestje:

Lig op uw rug. Leg één been in uw nek, het andere buigt u onder uw billen door richting uw schouder. -dit is handig met nekjeuk als u lange teennagels heeft, dit terzijde-

De heer gaat met zijn rug naar u toe zitten, buigt zijn penis tussen zijn billen door zodanig dat hij u zacht kan bevogelnesten.

Spierpijn gegarandeerd en botbreuken zijn gratis inbegrepen.

Niet vergeten te genieten!
Hmmm, deze variaties op hetzelfde thema gaan uit van de niet zo vanzelfsprekende veronderstelling dat het vogelnestje echt op een vogelnestje lijkt: met takjes, mos, dons en misschien zelfs hier en daar wat kroelende inheemse fauna. Niet vanzelfsprekend want de meeste nestjes zijn tegenwoordig gewoon kaal, of daaromtrent: daar krijgt een tak maar moeilijk greep op!

Vandaar allicht dat dit standje wat in onbruik is geraakt want vroegâh, toen de zon nog door het oerbos mocht stralen, deden we dit gewoon wekelijks natuurlijk...
.
Ik dacht gisteravond, ik heb nu wel uitleg gegeven, maar laat ik het zelf ook eens proberen.

Was geen succes, ik zit nu met een gebroken tak.

Volgende keer weer missionaris.
quote:globe80 schreef op 23 september 2014 @ 15:34:

Het standje is redelijk onbekend. Denk dat je er vrij lenig voor moet zijn en de man vrij sterk..

kutterdekut als jij als vrouw sterk bent en je man alleen lenig.

dan wordt het het pelikaanstandje... beiden lopen rozerood aan en je krijgt kramp in je ene been zodat je alleen maar op de andere kunt staan tijdens de daad.

verdorie zeg..... van alleen het visualiseren van dit standje word ik al chronisch moe ... haha
Zou het niet kunnen slaan op hoe je haar eruit ziet na missionaris?

Met zo'n klit op je achterhoofd alsof er een familie spreeuwen in woont? Of heb ik daar alleen last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven