standje Vogelnestje
dinsdag 23 september 2014 om 18:15
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 14:20:
En serieus, je cóllega die zei dat dat lekker was??
"Zo Yaco, goed weekend gehad?"
"Ja hoor, Henk, lekker veel geneukt"
"O, welke standjes?"
"Nou, de fruitmand, de luchtbuks en daarna het fietsventiel".
"Beter, beter. Heb jullie ook wel 's het vogelnest geprobeerd? Die is ook vet lekker".
"Nee, eigenlijk niet, hoe moet die dan?"
"Ja gast doe normaal, dat ga ik je als collega toch niet uitleggen. Béétje akward"
*komt niet meer bij!* Ik heb gewoon buikpijn van het lachen. Geweldige reactie!
Helaas kan ook ik je niet helpen. Staat die niet in de Kamasutra?
"O, welke standjes?"
"Beter, beter. Heb jullie ook wel 's het vogelnest geprobeerd? Die is ook vet lekker".
"Ja gast doe normaal, dat ga ik je als collega toch niet uitleggen. Béétje akward"
*komt niet meer bij!* Ik heb gewoon buikpijn van het lachen. Geweldige reactie!
Helaas kan ook ik je niet helpen. Staat die niet in de Kamasutra?
Carpe Diem!
dinsdag 23 september 2014 om 19:53
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 14:20:
"O, welke standjes?"
"O, welke standjes?"
dinsdag 23 september 2014 om 20:12
Het vogelnestje:
Lig op uw rug. Leg één been in uw nek, het andere buigt u onder uw billen door richting uw schouder. -dit is handig met nekjeuk als u lange teennagels heeft, dit terzijde-
De heer gaat met zijn rug naar u toe zitten, buigt zijn penis tussen zijn billen door zodanig dat hij u zacht kan bevogelnesten.
Spierpijn gegarandeerd en botbreuken zijn gratis inbegrepen.
Niet vergeten te genieten!
Lig op uw rug. Leg één been in uw nek, het andere buigt u onder uw billen door richting uw schouder. -dit is handig met nekjeuk als u lange teennagels heeft, dit terzijde-
De heer gaat met zijn rug naar u toe zitten, buigt zijn penis tussen zijn billen door zodanig dat hij u zacht kan bevogelnesten.
Spierpijn gegarandeerd en botbreuken zijn gratis inbegrepen.
Niet vergeten te genieten!
woensdag 24 september 2014 om 11:10
Hmmm, deze variaties op hetzelfde thema gaan uit van de niet zo vanzelfsprekende veronderstelling dat het vogelnestje echt op een vogelnestje lijkt: met takjes, mos, dons en misschien zelfs hier en daar wat kroelende inheemse fauna. Niet vanzelfsprekend want de meeste nestjes zijn tegenwoordig gewoon kaal, of daaromtrent: daar krijgt een tak maar moeilijk greep op!
Vandaar allicht dat dit standje wat in onbruik is geraakt want vroegâh, toen de zon nog door het oerbos mocht stralen, deden we dit gewoon wekelijks natuurlijk...
Vandaar allicht dat dit standje wat in onbruik is geraakt want vroegâh, toen de zon nog door het oerbos mocht stralen, deden we dit gewoon wekelijks natuurlijk...
woensdag 24 september 2014 om 13:19
quote:globe80 schreef op 23 september 2014 @ 15:34:
Het standje is redelijk onbekend. Denk dat je er vrij lenig voor moet zijn en de man vrij sterk..
kutterdekut als jij als vrouw sterk bent en je man alleen lenig.
dan wordt het het pelikaanstandje... beiden lopen rozerood aan en je krijgt kramp in je ene been zodat je alleen maar op de andere kunt staan tijdens de daad.
verdorie zeg..... van alleen het visualiseren van dit standje word ik al chronisch moe ... haha
Het standje is redelijk onbekend. Denk dat je er vrij lenig voor moet zijn en de man vrij sterk..
kutterdekut als jij als vrouw sterk bent en je man alleen lenig.
dan wordt het het pelikaanstandje... beiden lopen rozerood aan en je krijgt kramp in je ene been zodat je alleen maar op de andere kunt staan tijdens de daad.
verdorie zeg..... van alleen het visualiseren van dit standje word ik al chronisch moe ... haha