Steeds maar ruzie met minnaar

15-04-2018 11:20 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_362187 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 06:59
99.84% gewijzigd
Als de seks maar goed is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amant schreef:
15-04-2018 17:07
Hij wil geen seks meer.
Ow... dan is hij dus geen minnaar meer. Einde topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij heeft dit zijn langste tijd gehad. Hij vindt je een zeur en wil geen seks. Ik denk dat hij je niet meer wil als minnares. Wat is de reden dat jij niet los laat?

Appen en vooral ruzie via de app is iets voor pubers. Wanneer jullie niet meer in staat zijn tot volwassen communicatie wat blijft er dan nog over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij negeert me nu ook. Tijd om te gaan.😔 Hoeveel ik ook om hem geef. Ik heb overigens meer verdriet van de vriendschap die ik nu verlies omdat we zoveel deelden samen dan dat ik verdriet heb om het sexuele gedeelte.
Zoek dan iemand in je leven met wie je dat wel kan delen cq. investeer in de relatie die je hebt of laat ook dat los en zoek naar iemand anders
Daantjo1978 schreef:
15-04-2018 20:14
Hij negeert me nu ook. Tijd om te gaan.😔 Hoeveel ik ook om hem geef. Ik heb overigens meer verdriet van de vriendschap die ik nu verlies omdat we zoveel deelden samen dan dat ik verdriet heb om het sexuele gedeelte.
Sure!
Maak dat de kater wijs.
Wat vind je echtgenoot hier van?
Ik word altijd zo droevig van dit soort dingen. Waarom doe je je man dit aan?
Onze tijd is nu.
Daantjo1978 schreef:
15-04-2018 20:14
Ik heb overigens meer verdriet van de vriendschap die ik nu verlies omdat we zoveel deelden samen dan dat ik verdriet heb om het sexuele gedeelte.
Zeker weten?
Had je topic dan niet "steeds maar ruzie met vriend" geheten en op de relatiepijler gestaan?
.
Ik dacht altijd dat mensen affaires hadden als vlucht uit hun relatie (met gedoe). Als je in je affaire ook gedoe hebt, snap ik de toegevoegde waarde niet zo.
Loes10 schreef:
15-04-2018 22:13
Ik dacht altijd dat mensen affaires hadden als vlucht uit hun relatie (met gedoe). Als je in je affaire ook gedoe hebt, snap ik de toegevoegde waarde niet zo.
Aandacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven