Stelling/mening: voor wie is het makkelijker??

14-01-2021 14:19 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie?
Voor wie is het makkelijker om seks te krijgen?de single man of single vrouw??ik had laatst een gesprek met een vriend die zei: vergis je niet, zo
makkelijk is het niet voor een man hoor, vrouwen hoeven maar te knipogen en ja te zeggen en ze kunnen kiezen uit een rijtje mannen.. even uit verveling :)
Alle reacties Link kopieren
Dat word er ook altijd tegen mij gezegd, maar of dat echt waar is weet ik niet.
Misschien ligt het ook enorm aan hoe aantrekkelijk iemand is? (Word gevonden)
Een mooie man lukt het vast sneller dan een lelijke vrouw. Dus die stelling gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet ik toch beter opletten of een vrouw naar mij knipoogt..
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Het lijkt me dat degene met de minste vereisten aan zijn/haar seksuele partner het 'het gemakkelijkst' heeft.
Wat is je stelling?
Dat is een open deur, als vrouw word je vaak belaagd met reacties en dat is bij mannen weer niet zo. Als man moet je toch wat meer je best doen denk ik. Ligt er natuurlijk ook aan of je een nieuw contact zoekt of al iemand kent. Denk ook dat seksuele voorkeur een rol speelt. Volgens mij kun je als man wel opvallen door je normaal te gedragen. Geen dickpics sturen en ook in staat zijn om een leuk gesprek te voeren om verder kennis te maken, er is vaak aanbod genoeg. Natuurlijk speelt uiterlijk ook een rol, ik denk ook meer dan bij vrouwen.

Denk dat het voor een man dus lastiger is.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 14-01-2021 14:31
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Seks vinden is niet zo moeilijk. Fijne seks met een leuke man wel.

Ik denk inderdaad dat het aan eisen en aantrekkelijkheid ligt.
Voor homoseksuele mannen onder de 40 is het het makkelijkste denk ik.

Maar je had het vast vooral over hetero's?

O! Dan vergeet ik biseksuele/heteroflexible vrouwen nog. Die worden in algemene zin behoorlijk geseksualiseerd. Zeker als ze derde willen zijn bij een trio.
anoniem_650568b69e036 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 14:38
41.15% gewijzigd
Gezien de gemiddelde man niet verder komt dan 'Neuken?' om je zo ver te krijgen vind ik het als vrouw nog verrekte lastig hoor.
Alle reacties Link kopieren
De vrouw, zonder twijfel. Dik, lelijk, het maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen, zeker weten
Mits je je eisen niet te hoog hebt
Maar als het je gewoon om een potje neuken gaat, dan zeker
Mannen willen zelfs betalen voor seks, dus als je het gratis weggeeft staan ze in rijen voor je klaar
Denk dat het voor mannen en vrouwen niet zoveel uit maakt, het is maar net wie er op dat moment meer zin in heeft haha.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw. Toen ik single was, kon ik me echt niet voorstellen dat het nog makkelijker kon worden.
Als er dan sex is komen mannen veel vaker klaar dan vrouwen. Blijkbaar is "goede" sex krijgen makkelijker voor mannen (al gaat het om meer dan klaarkomen natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
14-01-2021 14:35
Voor homoseksuele mannen onder de 40 is het het makkelijkste denk ik.

Maar je had het vast vooral over hetero's?

O! Dan vergeet ik biseksuele/heteroflexible vrouwen nog. Die worden in algemene zin behoorlijk geseksualiseerd. Zeker als ze derde willen zijn bij een trio.
Oh dat laatste. Alsof je bi bent omdat mannen dat geil vinden.

Maar ja, denk over het algemeen ook vrouwen. Het is ook meer de traditionele rolverdeling dat mannen op een vrouw afstappen. In die zin moeten ze er meer voor doen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw zeker, al heb je er ook mannen tussen zitten waar elke vrouw opvalt. Voor de wat meer normalere man is het zeker lastiger.

Ikzelf als man , altijd maar magertjes. Maar mijn tgirl ik hahaha, mannen genoeg en een paar vrouwen die wel iets met mij willen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Inkoppertje, kijk maar op welbekende sites....
...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-01-2021 14:44
Vrouwen, zeker weten
Mits je je eisen niet te hoog hebt
Maar als het je gewoon om een potje neuken gaat, dan zeker
Mannen willen zelfs betalen voor seks, dus als je het gratis weggeeft staan ze in rijen voor je klaar
Er zijn ook vrouwen die voor seks betalen.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Voor vrouwen. Zoveel mannen die willen vreemd gaan. Bizar gewoon.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik mis de poll
Het hangt denk ik ook af van de leeftijd.

Als 31 jarige man is mijn ervaring dat het nu makkelijker is dan tijdens mijn studententijd een jaar of 10 terug. In mijn ervaring gingen mannen toen écht uit om te ''scoren'', en ook in bepaalde gelegenheden (feestcafe's) waar vrouwen gewoon wisten dat praktisch gezien élke man wel een vrouw mee naar huis zou willen nemen, en ze konden praktisch gezien dus ''uitzoeken''.

Ik heb mijn boeltje verder gewoon goed voor elkaar, ik heb mijn studentikoze gedrag achter me gelaten, nog geen bierbuik of kalend hoofd, draag fatsoenlijke kleding en behandel vrouwen met respect, heb geen peter-pan syndroom, meer maar ook nog geen midlife crisis, en ik merk wel dat dit de ''juiste'' toon aanslaat bij vrouwen, waardoor het makkelijker is om ''verder'' te komen als ik dat zou willen. Met andere woorden : ik heb denk ik de voordelen van een twintiger (als in : lichamelijk nog jong/fit zonder uiterlijke slijtage kenmerken) zonder de nadelen en de voordelen van een veertiger zonder de nadelen (als in : volwassen gedrag, stabiele baan, geen haantjesgedrag meer). Mijn ervaring is wel dat veel vrouwen van tussen de 28-50 dat wel zoeken.

Vooral als je van vrouwen hoort hoe menig vrijgezelle man van rond mijn leeftijd hen benadert, dan sta je al snel met 3-0 voor als je je gewoon normaal gedraagt. Dat werkt dan wel mee.
Alle reacties Link kopieren
docotrandus schreef:
14-01-2021 15:05
Er zijn ook vrouwen die voor seks betalen.
en dat wil jij echt vergelijken met het aantal mannen dat er voor betaalt?
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me evident, voor vrouwen natuurlijk. Ik denk qua kansen 100% tegen 10% voor de mannen, als je doelgericht op zoek gaat in een kroeg/conferentie of andersoortige samenkomlocatie (niet zijnde een kerk).
Als vrouw: ja als ik met mijn ogen knipper heb ik seks. Maar ja, ik heb zelf ook nog wat te willen he. En de meeste mannen die seks met mij willen, zijn het aangluren nog niet waard. Dus wat denk jij, TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven